Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Χορεύοντας στην ομίχλη...

Η Ντόρις κυκλοφορεί ανάμεσα μας. Μας χαμογελά μέσα από την οθόνη και μας μιλά τόσο άμεσα για τη ζωή της. Μια ζωή που την ομορφαίνει ένας μικρός και πανέξυπνος κύριος, αλλά κι εκείνη, μέσα από τον τρόπο που βλέπει την καθημερινότητα

Τα βήματα της Ντόρις εδώ και κάτι μήνες, ακολουθούν των Αγγέλων το βήμα, τα ίχνη της μοιάζουν με ΓΕΦΥΡΑ, που ενώνει με απόλυτη φυσικότητα, το κέντρο της πόλης με κάθε άλλη περιοχή. Η Ντόρις είναι η αφορμή να μπεις μια μέρα κι εσύ στο τρένο και να διαλέξεις στάση Ομόνοια. Εκεί που, ετερό-
κλητα ανταμώνουν κόσμοι, πολιτι-
σμοί, συνήθειες, κουλτούρες, ήθη..

Κι έπειτα, η Ντόρις ανεβαίνει στη σκηνή. Κι άξαφνα, δεν έχεις παρά να γίνεις σκλάβος της φιγούρας της. Μιας φιγούρας, που, σου είναι τόσο οικεία, αφού ανακαλύπτεις αίφνης, πόσο πιο λαμπερό είναι το χαμόγελο της Ντόρις όταν το κοιτάς από κοντά και πόσο εκφραστική είναι η φωνή της, μια φωνή που έχεις την αίσθηση πως την έχεις ακούσει δεκάδες ακόμα φορές. Η τέχνη της σε αφοπλίζει τόσο, που δεν έχεις παρά να την ακολουθείς με το βλέμ-
μα σου, επιδιώκοντας να μην τη χάσεις ούτε μια στιγμή από τα μάτια σου. Αναρωτιέσαι 
αν γνωρίζει ακόμα κι η ίδια πόσο σε μαγνητίζει ο τρόπος που στροβιλίζει το ταλέντο της επάνω στη σκηνή, μεταφέροντάς σε λικνιστικά στο παρελθόν χορεύοντας στην ομίχλη.

Όταν η Ντόρις κατεβαίνει από τη σκηνή, όχι μόνο δε χάνει τίποτα από την αίγλη της, αντι-
θέτως, είναι η καλύτερη ώρα για να γνωρίσεις από κοντά την άλλη όψη της Ντόρις, κατά κόσμον Ειρήνη Γραμματικοπούλου. Η οποία Ειρήνη διαθέτει ένα από τα πιο σφιχτά κι ειλικρινή αγκαλιάσματα, με μια τρυφερότητα που σου δίνει μια πεποίθηση μοναδικότητας. Το μόνο που θέλεις, είναι να κάτσεις εκεί μαζί της και να μιλάτε με τις ώρες για τα πάντα!
Γνωρίζεις όμως, πως, όσες ώρες και να έχεις μαζί με τη Ντόρις/Ειρήνη, δεν θα είναι ποτέ 
αρκετές κι έτσι αρκείσαι σε πολλές ζεστές αγκαλιές, μέχρι να 'ρθει η ώρα να χωριστείτε. 



Η Ειρήνη μας γίνεται Ντόρις κάθε Σάββατο και Κυριακή 7μ.μ. στο θέατρο Αγγέλων Βήμα.
Επειδή η παράσταση έχει αναμφισβήτητη επιτυχία (σχεδόν κάθε Σαβ/κο είναι sold out)
πήρε παράταση για αρκετό καιρό μετά το Πάσχα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε εδώ Επίσης κριτικές του κοινού μπορείτε να δείτε εδώ. Ενόσω αναζητούσα πληροφορίες για την παράσταση, αλλά και την καλλιτεχνική δράση της Ειρήνης, ανακάλυψα άλλο ένα..
blogoλαυράκι: η Αλεξάνδρα μας έχει πάρει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη από την 
Ειρήνη μας εδώ! Βρε κορίτσια, εμείς οι υπόλοιποι που ήμασταν οεο; Χαμπάρι δεν πήραμε.
Και μιας και διάβασα τη συνέντευξη σου ρε Ειρήνη μου, ενώ έβλεπα το "φίλα το βάτραχο σου" πως δεν σε πήρε το μάτι μου; Για φώτισε με λίγο. Αν και, το βιογραφικό σου, έχει πλουτίσει κυρίως, λόγω των αξιόλογων θεατρικών παραστάσεων που έχεις συμμετάσχει 
ως τώρα. Πάντως από προχθές που σε είδα, κατάλαβα γιατί έχεις τόσο σπουδαία καριέρα!
Ειρηνάρα μου, εννοείται ότι δεν σε χόρτασα προχθές, αλλά επιφυλάσσομαι για επόμενη συνάντηση! Ως τότε... 
θα μου πεις ποια είναι τα μουσικά κομμάτια του έργου; Καθότι -και- η μουσική της παράστασης, είναι υπέροχη!
   


Πάτησες κλικ πιο πάνω ή ξεχάστηκες;; Καθότι ξεχνιέμαι ακόμα κι εγώ, ότι έχω άλλο ένα blog ονόματι Mia Petra. Αλλά εσύ να μου το υπενθυμίζεις!

❤¸¸.•*¨*•♫ ........................................Foto Google.......................................❤¸¸.•*¨*•

72 σχόλια:

  1. διαβασα στο μπλογκ τηε για την συνάντησή της και ζήλεψα ,γιατι για κάτι τετοιες εκπλήξεις τρελαινομαι ,μαζί με Αριστεα φυσικά ! Χαλάλι την απόσταση,διαφορετικα δε θα κάναμε άλλη δουλειά!
    Τα είπες πολύ ωραια ,γιατι αν περιμεναμε απο αυτην ,ζητω που καήκαμε! Χαιρομαι για την επιτυχία της ,γιατι αν και δεν τη γνωρίζω ,ο λόγος της μεσα απο το μπλογκ της φανερωνει και τον άνθρωπο!
    Καλη εβδομάδα και πολλά φιλια και στις δυο σας!
    Πόσο χαίρομαι που στηρίζεις και τέτοιες παραστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Συμφωνώ με Νάσια κι επαυξάνω!!!
      Ζούλεψα σε λέω. ζούλεψααααα!
      Και μόνο από όσα διαβάζω γα την Ειρήνη θέλω να τη γνωρίσω!
      Έχει βγάλει τον Μάριο!
      Λίγο το'χεις;

      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. @ Νάσια μου
      καλημέρα. Έχεις δίκιο, η Ειρήνη μας δεν μιλάει καθόλου, όλα μόνοι μας πρέπει να τα ανακαλύψουμε! Πάντως, όταν κάποιος αγαπά το θέατρο γενικώς, δεν κάνει διακρίσεις στις παραστάσεις. Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
    3. @ Αριστέα,
      επειδή είναι αυτή που είναι η Ειρήνη μας, έχει βγάλει ένα παιδί σαν το Μάριο! Κι εγώ χάρηκα πάααααρα πολύ όταν τη γνώρισα, γιατί είναι όπως εδώ που μιλάμε κι ακόμα καλύτερη! :))

      Διαγραφή
  2. Μας έκανε να θέλουμε οπωσδήποτε να δούμε αυτή την παράσταση Πέτρα! Καλημέρα σου φίλη, καλή εβδομάδα, φιλιάααα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι πραγματικά να τη δείτε, ειδικά για να δείτε την Ειρήνη! Αξία ανεκτίμητη :))

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να συναντήσω την Ειρήνη στο "Αγγέλων Βήμα", το σίγουρο είναι ότι χάρη σ' εσένα τη "γνώρισα" εδώ και πλέον την ακολουθώ!
    Πολλά εύγε σ' εσένα για την παρουσίαση, στην Αλεξάνδρα μας για τη συνέντευξη...
    ...και πολλές επιτυχίες στην Ειρήνη!

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!












    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνέντευξη που της πήρε η Αλεξάνδρα είχε την επιτυχία ότι κατάφερε την Ειρήνη να μιλήσει και να μάθουμε κι εμείς πόσο σπουδαία πράγματα έχει ανεβάσει στο θέατρο! :)

      Διαγραφή
  4. Να σου πω πως με συγκίνησες πολύ Πέτρα μου, θα είναι λίγο... Τι όμορφα λόγια, προσπαθούσα να με δω μέσα από τα μάτια σου και κατέληξα πως είσαι πολύ μεγαλόψυχος άνθρωπος :))) Το μόνο που γνωρίζω εγώ, είναι ότι στροβιλίζω επί σκηνής ένα βαρύ σαρκίο χαχαχαχα! Εν τω μεταξύ να σου πω πως την Κυριακή είχαμε λιγότερη προσέλευση, έκανες καλό ποδαρικό το Σαββάτο :))) Για το "φίλα τον βάτραχο σου" θα σε παραπέμψω σε μια ατάκα της παράστασης:
    -Έχω παίξει και σε μια ταινία αν θες να ξέρεις
    -Ναι, σε ποια; "έτσι και φταρνιστείς θα χάσεις την σκηνή μου";
    Σπουδαία καριέρα δεν έχω αγαπημένη, αλλά έχω περάσει σπουδαία μέσα στο θέατρο :))))
    Σ΄ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου και να σου πω πως η μεγάλη μου αλήθεια, της συνάντησης μας, είναι πως ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά χαχαχαχαα Είσαι υπέροχο πλάσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρηνιώ, πάλι δεν μας είπες τη σκηνή στον Βάτραχο! Κι έχω δει και τις επαναλήψεις του! ☺

      Διαγραφή
    2. Είμαι στα δύο πρώτα επεισόδια, η προϊσταμένη της Σ. Καρύδη στο ξενοδοχείο στη Ρόδο. Με λένε κυρία Σούλα :)))

      Διαγραφή
    3. χεχε σε βρήκα :

      https://www.youtube.com/watch?v=f5AED86R-Oo

      φιλιάααααααααααα!

      Διαγραφή
    4. @ ΕΙΡΗΝΗΗΗΗΗΗΗΗ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, Μ' ΑΚΟΥΣ;;
      Εντάξει, ας το παραδεχτούμε μέσα στη μετριότητα μας(!!!), ότι συναντηθήκαμε δυο υπέροχα πλάσματα(αχαχα!), γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;; Το ξέρεις πόσο πολύ χάρηκα που σε γνώρισα; Το καλύτερο (για μένα) ήταν που σε έβλεπα και σκεφτόμουν πως εσύ δεν ήξερες πως ήμουν εκεί! Χαχα! Σε είχα αναζητήσει όμως και πριν την παράσταση, αλλά χαθήκαμε μέσα στο υπέροχο αυτό κτήριο.

      Διαγραφή
    5. Επίσης ζητώ συγνώμη, γιατί από χθες (ειδικότερα) έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με το ίντερνετ και κόβεται συνέχεια :(( Ειρήνη, γύρνα πίσω, γιατί ακόμα δεν μου είπες για τα υπέροχα (επίσης!) μουσικά κομμάτια της παράστασης. Περιμένω :)

      Διαγραφή
    6. ... "έτσι και φταρνιστείς θα χάσεις την σκηνή μου";;...αχαχα!
      Κι εγώ σε είδα στο σήριαλ, μπράβο ρε Αριστέα!
      Ειρήνη, ας μην το ξαναπώ, το έργο σου στο θέατρο μιλάει για σένα :)

      Διαγραφή
    7. Roberta Flack - First Time Ever I Saw Your Face
      Billy Holiday:
      God bless the child
      I'll Be Seeing You
      Good Morning Heartache
      Gloomy Sunday
      Ain't Nobody Business if I do
      My Man
      You're my thrill

      Διαγραφή
    8. Και φυσικά το "My Funny Valentine" :))

      Διαγραφή
    9. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Μόλις φτιάξω τον υπολογιστή, θα τα ακούσω! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  5. ελπίζω να προλαβουμε να την δούμε ... ευχαριστούμε για την πρόταση !!! και έχουμε και διαβασμα της συνέντευξης ... καλημέρα όλη μέρα φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις και την παράσταση και τη συνέντευξη και δεν θα χάσεις Νικόλα :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Πετράδοι μου
    Υπάρχουν μικρές σκηνές πολύ αξιόλογες
    που αξίζει να τις δει
    Συγχαρητήρια στην Ερηνιώ μας θα ήθελα
    πολύ να την δω....

    φιλάκι και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς Ελένη μου, το καλό Θέατρο δεν έχει μικρές και μεγάλες σκηνές, απλά αρκετές φορές, οι μικρές σκηνές δυστυχώς αδικούνται έναντι των μεγάλων.

      Διαγραφή
  7. Αχ τι καλά που γνώρισες το Ειρηνάκι μας!
    Μπράβο Πετρούλα μου είμαι σίγουρη ότι η παράσταση ήταν τέλεια και η Ειρήνη ακόμα πιο τέλεια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι η Ειρήνη με συγκίνησε περισσότερο από τους υπόλοιπους συντελεστές και δεν το λέω επειδή με διαβάζει, αλλά επειδή με μαγνήτισε, όπως ακριβώς το έγραψα!

      Διαγραφή
  8. καλά που είσαι και συ και γνωρίζουμε καινούριους φίλους.
    τους περνάω αυθωρί στους "φίλους"
    διάβασα και τα κοπλιμέντα της Ειρήνης και ζήλεψα... οκ!οκ!οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που γνωρίζω τόσο αξιόλογους φίλους μέσα από το blogging! :))

      Διαγραφή
  9. Ήρθα από της Ειρήνης όπου έμαθα τα ευχάριστα! :)
    Πολύ χαίρομαι που συναντηθήκατε!!
    Η Ειρήνη στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται υπέροχη στον ρόλο της!
    Καλή εβδομάδα Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διευκρινίσω μόνο Κατερίνα μου, ότι η πρώτη φωτογραφία της Ειρήνης, δεν είναι από τη συγκεκριμένη παράσταση. Αν δει τα σχόλια μας, θα μας πει εκείνη από ποια παράσταση είναι. Καλή εβδομάδα επίσης :)

      Διαγραφή
    2. Η φωτογραφία είναι από την "Μικρασία" πέρυσι, κορίτσια :)) Ευχαριστώ πολύ Πέτρα και πάλι, εσένα και τους φίλους για τις ευχές και τα καλά λόγια!!!

      Διαγραφή
    3. Α ναι, είχα δει και κάποιες άλλες σε ασπρόμαυρο, πολύ ωραίες επίσης!

      Διαγραφή
    4. Ειρήνη μου, να είσαι καλά και καλή συνέχεια στις παραστάσεις σου! Γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το αφιέρωμά σου στην Ειρήνη !!!!!
    Μπράβο σε σένα που μας έκανες να τη γνωρίσουμε καλύτερα και μπράβο και σε κείνη για ότι έχει κάνει μέχρι τώρα !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο μόνο στην Ειρήνη Ράνια μου, επειδή το θέατρο είναι βάλσαμο στην ψυχή του θεατή... :))

      Διαγραφή
  11. Εξαίρετο θέμα Πέτρα μου......... μας μαθαίνεις πράματα για τα θεατρικά δρώμενα και μάλιστα με μεγάλη ποιότητα.
    Απομένει σε μας να κάνουμε το επόμενο βήμα
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Γιάννη μου νιώθω τυχερή, που έχω καταφέρει κι έχω δει τόσο ωραίες παραστάσεις και φέτος. Αλλά και τόσο αξιόλογους ηθοποιούς. Μην ξεχνάμε ότι η Ειρήνη έχει ανεβάσει παραστάσεις με το ΔΗΠΕΘΕ, όπως είδαμε και στη συνέντευξη της στην Αλεξάνδρα μας,

      Διαγραφή
  12. Καλά που έχουμε εσένα με τα ρεπορτάζ σου και γνωρίζουμε κόσμο!
    Καλές θεατρικές επιτυχίες στην Ειρήνη αλλά και στην ρεπόρτερ Πέτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως αναμένω πως και πως, το επόμενο θεατρικό βήμα της Ειρήνης! :))

      Διαγραφή
  13. Πολύ σας χάρηκα βρε κορίτσια...θα ήθελα πολύ να σας χαρώ κι από κοντά βέβαια, αλλά ας όψεται ο ανάδρομος...
    Αυτή την παράσταση θέλω να τη δω οπωσδήποτε!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι έχουμε ανάδρομο;; Εμ, τώρα εξηγούνται όλα! Μακάρι να καταφέρεις να τη δεις την Ειρήνη στο θέατρο, διότι με μένα μόνο κάναν καφέ μπορείς να πιεις :)) Αλλά με την Ειρήνη μπορείς και καφέ να πιεις και να την απολαύσεις θεατρικώς!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω από ζώδια, αλλά υποθέτω πως προσωπικά έχω μόνιμα ανάδρομο (τον ανάδρομό μου μέσα)...δεν εξηγείται αλλιώς άλλα να κανονίζω και άλλα να γίνονται...χαχα!!!
      Και δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να πιούμε έναν καφέ...βλέπεις είμαι του καφέ...και του θεάτρου δε λέω, αλλά όταν καταφέρω να έρθω (με το καλό) θα δω μάλλον την επόμενη παράσταση της Ειρήνης!

      Διαγραφή
    3. Έλα εσύ και βλέπουμε πως θα τον διευθετήσουμε τον χρόνο! :))

      Διαγραφή
  14. Το ήξερα ότι κάπως έτσι όπως την περιγράφεις θα είναι
    το Ειρηνάκι !!
    Μπράβο και σε εσένα για το αφιέρωμα !!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και καλύτερη σου λέω! Να είσαι καλά Σοφία μου και καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή
  15. Πολύ καλή η παρουσίαση! Bravissima, Petra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα αδυναμια μου!
    πολυ καλη η προταση σου αλλα και η παρουσιαση που μας εκανες!
    ευχαριστουμε πολυ!
    καλο υπολοιπο μερας και εβδομαδας! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξέρεις ε;; Η παρουσίαση ήταν για την Ειρήνη μας, οπότε ένας λόγος παραπάνω Κική!

      Διαγραφή
  17. Πω - πω! πόσα σχόλια!
    τι να σχολιάσω εγώ τώρα?
    Τα είπαν όλα οι προλαλήσαντες!

    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τί είπες τώρα!!
    η Ειρήνη μας... η δική μας Ειρήνη ηθοποιός;... και τόσο καλή;...

    όχι ένα.. πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γνώρισα κι εγώ την Ειρήνη περισσότερο λόγω της συνέντευξης κι εκτίμησα πολύ την προσωπικότητά της. Και πάνω απ' όλα ενθουσιάστηκα με το μεράκι και την ευγένειά της!
    Κι επειδή είστε και οι δυο "υπέροχα πλάσματα", Πέτρα μου (!) πρέπει να πω ότι παρουσιάζεις πολύ ωραία τα έργα. Περιγράφεις την αίσθησή σου, χωρίς να "μαρτυράς" την πλοκή κι αυτό μ' αρέσει πολύ!
    (Ευχαριστώ για το link!!!!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αυτό που κατάλαβα, είναι ότι μόλις γίναμε τρία τα υπέροχα πλάσματα!!! :))

      Διαγραφή
  20. Αχ τι ωραία παρουσίαση που της έκανες Πετρούλα μου! Είμαι πολύ περήφανη και για τις 3 σας! Ειρήνη-Πέτρα-Αλεξάνδρα! Το support εδώ μέσα είναι σπάνιο! Την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα από τον ενθουσιασμό σου και μόνο, γίνεται κατανοητό περί τίνος πρόκειται!
    Πιο γλυκό κ' από την ίδια την παράσταση, βρίσκω τη συνάντηση 2 ανθρώπων που τους έφερε κοντά το blogging (και η τέχνη βεβαίως-βεβαίως!)
    Κάθε καλό στην κοπέλα!
    Και τώρα πάω να ρίξω μια ματιά στη συνέντευξη!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Πετράδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά συμβαίνουν παιδί μου στον θαυμαστό κόσμο του blogging! :))

      Διαγραφή
  22. Petra μου, καλή επιτυχία!!!... Σε μία δυσκολη εποχή... η τέχνη θα μας κάνει να παρουμε μία ανάσα!!!
    και... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, για την ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω πως λες καλή επιτυχία στην Ειρήνη. Καλό βράδυ Λαμπρινή μου :)

      Διαγραφή
  23. Εντάξει, έχω μαύρα μεσάνυχτα...
    Γυρώ τρέχουν πράγματα κι εγώ στον κόσμο μου!
    Γράφεις τόσο όμορφα, μέσα από την καρδιά σου, γι' αυτή τη γυναίκα, που μου μετέφερες
    την επιθυμία να τη γνωρίσω αλλά και να δω τη δουλειά της!
    Ένα πολύ καλογραμμένο κείμενο, που ρέει σαν νεράκι, για ένα γλυκύτατο πρόσωπο.
    Φιλιά πολλά, θεατροπετροκουβαλητή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο ρέει, λόγω της θετικής ενέργειας, που μου μετέφερε η Ειρήνη :))

      Διαγραφή
  24. Πολύ χαΊρομαι Πετρίνα μου για αυτα τα όμορφα που μαθενουμε για την Ειρήνη ....η συνεντευξη που της πήρε η Αλεξάνδρα μας εκανε να γνωρίσουμε πολλα πράγματα για εκεινη.. το θέατρο αγαπημένο...για οσο μπορούμε να το έχουμε εδώ στην Επαρχία με εγγονό εκολαπτόμενο ηθοποιο οταν ερχονται αξιόλογες παραστασεις εδώ δεν τις χανουμε οπως ένα μονόπρακτο της Σαρας Κέην..... την ..ψυχωση..... που πηγαμε προχθές ...μια που μιλάμε για θέατρο...
    Θα μας τιμήσει η Ελενη με καμια παράσταση εδώ στο Ηρακλειο; θα χαρουμε πολύ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και για τον εγγονό σου Σμαράγδι μου και εύχομαι πάντα αξιόλογες παραστάσεις! :)

      Διαγραφή
  25. Μα με τι ευγένεια, με τι ωραία λόγια, μας σύστησες την ταλαντούχα Ειρήνη, Πέτρα μου!
    Απ’ ότι είδα στην συνέντευξη και το blog της φαίνεται ένας γλυκός και τρυφερός άνθρωπος!
    Με συνεπήρε η ατμόσφαιρα που μας περιέγραψες, απλά, αλλά με τόσο ενθουσιασμό!
    Να είσαι καλά Πετροκόριτσο, που μέσ’ από σένα γνωρίζουμε σπουδαία πράγματα και
    πρόσωπα! Τα φιλιά μου στέλνω πάνω σε χελιδόνια, έτσι για να μπει η Άνοιξη για τα καλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Κατερίνα μου, όπως έγραψα και πιο πάνω, που, μέσω blogging έχω γνωρίσει θαυμάσια άτομα! ♥

      Διαγραφή
  26. Κι ότι ψαχνόμουν για την ώρα... που αρχίζει η παράσταση!!!!! Πολύ θέλω να καταφέρω να τη δω. Απολαυστικότατη η ανάρτησή σου. Θα επισκεφτώ και την Αλεξάνδρα για τη συνέντευξη. Είστε και οι δύο απίστευτες προσωπικότητες!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σου εύχομαι να τη δεις! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  27. Είχα διαβάσει για την παράσταση και ομολογώ πως θα ήθελα να δω την παράσταση, βέβαια μετά από την περιγραφή σου έχω σκάσει από την ζήλια μου. Πέτρα είναι απίστευτος ο τρόπος που περιγράφεις!! Και εννοείται πως καίγομαι και να την γνωρίσω, που έτσι και αλλιώς μου έχει δώσει την αίσθηση ενός αξιόλογου και πολύ γλυκού ανθρώπου με απίστευτο χιούμορ!!! Να μην είμαι Ελλάδα.... γκρρρρ!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου, περιέγραψα όσα είδα και κυρίως όσα ένιωσα, παρακολουθώντας την Ειρήνη μας στη σκηνή! Όσα κι αν πω, της αξίζουν! Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.