Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

** Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΙΣΚΙΟΣ ΠΟΥΛΙΩΝ...

..Τα μάτια μου ορθάνοιχτα μες στις εικόνες του
Γύρω απ’ την ολοπράσινη επιτυχία των φύλλων
Οι πεταλούδες ζουν μεγάλες περιπέτειες


Ενώ η αθωότητα ξεντύνεται το τελευταίο της ψέμα
Γλυκιά περιπέτεια Γλυκιά Η Ζωή
** Οδυσσέας Ελύτης

Κανονικά αυτό το ποίημα ταίριαζε στην προχθεσινή ανάρτηση, 
περί Ζωής, αλλά τι να σου κάνω που το ανακάλυψα σήμερα τελικά.
Σήμερα η μέρα μου είναι πολύ σκορποχώρι. Η ζέστη, τα λόγια του παπά.
Ε, πλλλάκα σε κάνω για! Η βροχή, το ουράνιο τόξο, ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος;

Η πολιτικά-εμετική, εμετικά-πολιτική είδηση της ημέρας είναι
ότι ο υφυπουργός ανάπτυξης της Ελλάδας παραιτήθηκε από την κυβέρνηση
όπα! μη βιάζεσαι να χαρείς ότι και καλά, κάλλιο αργά, κάποιοι σήκωσαν παντιέρα!
..διότι η..συνέχεια της είδησης είναι ότι, μην ανησυχείτε βρε κουτά, θα το ψηφίσω το πολυνομοσχέδιο της συμφοράς, έτσι θα σας αφήσω;; Θεέ μου, όταν κατασκεύαζες το ανθρώπινο είδος και στον άντρα έβαζες @ρ@ιδι@, είσαι σίγουρος ότι δεν το μετάνιωσες για κάποιους;;; Έλα, μεταξύ μας τώρα, δεν μπορεί! Σίγουρα θα το μετάνιωσες, αλλά είπες κι εσύ να τα αφήσεις για να δεις πως θα τα διαχειριστούν μερικοί μερικοί! Διάνα πέτυχες!

Ουφ. Εντάξει είμαι, νιώθω ήδη καλύτερα, μετά το μπινελίκι της ημέρας!
Αλλά οι πολιτικούς αλήτες δεν χωράνε "ανάμεσα" σε έναν κολοσσό Ελύτη.
Καιρός να την αλλάξω την ατζέντα (τρομάρα μου!) και να περάσω στην ποιότητα έτσι ξαφνικά! Αφήστε λοιπόν τους καραγκιόζηδες ήσυχους να μας αλλάζουν τα πετρέλαια
(πιπέρι στο στόμα, για δεύτερη φορά σήμερα!), αλλάξτε τα ρολόγια σας απόψε ωραία-ωραία, μια ώρα μπροστά (και...σαράντα χρόνια πίσω, για να μην ξεχνιόμαστε!) και το πρωί της Κυριακής κατεβείτε στο κέντρο της ("ευρωπαϊκής") πρωτεύουσας, να διαπιστώσετε ότι υπάρχουν πολλές Ελλάδες τελικά, μέσα σ' αυτήν την Ελλάδα.
# Βίκυ δεν έχεις παράπονο, ωραία σε προλόγισα! Αχαχα! Καλή επιτυχία λέμε! # 


Πάντως, όποιος μείνει μέσα και θέλει να περιηγηθεί στο διαδίκτυο,
ας μην το κάνει -μόνο- άσκοπα. Προτείνω να διαβάσει και κάτι πολύ ενδιαφέρον,
έτσι, για να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση ότι υπάρχουν πολλές Ελλάδες:
Στο blog του Ακυβέρνητου ατόμου θα βρει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αναρτήσεις,
για ένα ζευγάρι Ελλήνων επιστημόνων, που είναι συγγενείς της ταπεινής Άννας/Πάρος.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά στη ζωή, σε σχέση με τα πρόσωπα και την ανατροφή τους.
Μην κοιτάς εμένα. Εγώ μια χαρά ανατροφή πήρα αλλά βγήκα αθυρόστομο άτομο τελικά!
Αν αποφασίσετε να δείτε τηλεόραση, θα( απο)τρελαθείτε! Μεγάλη ποικιλία, ως συνήθως!
Barbie: η πριγκίπισσα των μαργαριταριών vs Σταχτοπούτα: Mια φορά και ένα τραγούδι!!

@@ Και μην ξεχνάτε: Η ώρα αλλάζει, οι/η πολιτικοί/η ποτέ! @@
Μιά ευγενική χορηγία της Petra

___________ "o pio pistos filos tou skylou" ______ Foto: Google ______
______________________________________________

Στα blog της Αριστέας της Μαρίας  
της Νάσιας και της Δέσποινας
διαβάστε σήμερα τις αναμνήσεις τους από το σχολείο:

52 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Πετρουλίνι μου
    Πως τα κατάφερες κι από έναν Ελύτη
    μας πήγες στα χάπατα μόνο εσύ το ξέρεις!!!!
    Στην σαλάτα βλέπεις (κι αυτή είναι η πολιτικοί
    που τα σαλατοποίησαν όλα) μπαίνει και ξύδι
    για να ακούς την γεύση (κι αυτό είναι ο λόγος
    των ποιητών που μας απογειώνει)
    Δεν ξέρω αν τα έμπλεξα κάπως έτσι σε διάβασα σήμερα!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως με διάβασες, τα έγραψες, έχεις δίκιο Ελένη μου! Ήταν μια σαλάτα τουρλού! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν θα σου δύο πράγματα και ότι καταλάβεις για το πόσο έχω μπλέξει.
    Μετά το Πάσχα λέει ο Σαμαράκος θα βγούμε στις αγορές (τι άλλο θέλεις πια) ποιες αγορές δεν μας λέει όμως, του αγοραίου έρωτα, του εμπορίου λευκής σαρκός, των ναρκωτικών, ας μας πει επιτέλους!!
    Και δεύτερον και κορυφαίο, το βράδυ θα δω την πριγκίπισσα των μαργαριταριών θέλω δεν θέλω.
    Χρίστε μου σε τι καταπίεση μέσα ζω!!!!
    Φιλιά τεράστια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πεις ότι στο ζάπινγκ δεν είδες καθόλου Σταχτοπούτα: Mια φορά και ένα τραγούδι!!! Αχαχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Είδες που δεν ήσουν ενημερωμένη η Σταχτοπούτα ήταν καπάκι μετά την μπαρμπι!
      Χαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Το 'χω πει εγώ: τα καλύτερα χάνω σ' αυτήν τη ζωή! !!

      Διαγραφή
  3. Τρελοπετροσυμπεθέρα πως μας πας από τα υπόγεια στο ρετιρέ και τούμπαλιν μόνο εσύ ξέρεις!!!! :)))
    Αλλά γι αυτό σε αγαπάμε!! Μετά από σενα το χάος!! ♫Σάααααααακηηηη!!!!
    Πια δεν απορώ για τίποτα.. Με έχουν πείσει για τη μαλ@.. που τους δέρνει. Πότε θα κά πότε θα κάνει ξαστεριά;;♫
    Life in plastic is fantastic!!!
    Καλοτάξιδο να ναι το βιβλίο και σπεύδω να διαβάσω τα posts!!
    Πουτ δε Μπάρμπυ ντάουν σλλλόουλλλι!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ my precious!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ, και μόνο που με χαρακτηρίζεις "Σάααααακηηηηη" με σκλαβώνεις μιλάμε!! Κατά τα άλλα, όλα καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. εμείς Μπάρμπι θα δούμε !
    Αξίζουν πολλα μπράβο στους δυο επιστήμονες και προβολή για το έργο τους! Αλλά να μην πω τι προβάλλεται σε όλα τα μέσα....
    έγραψα κι εγώ αναρτηση με θεμα τα μαθητικά χρόνια αλλά δεν ξέρω πού να βάλω το σύνδεσμό μου εδω....
    καλό ΣΚ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς Μπάρμπι;; Πάει η Σταχτοπούτα: Mια φορά και ένα τραγούδι!...πάτωσε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αυτό δεν είναι ανάρτηση! Ο γύρος του θανάτου είναι.
    Λοιπόν, καλή επιτυχία στην Βίκυ μας!
    Με το καλό ν' αλλάξει η ώρα και μαζί της κι η "πολιτική" εποχή! Στον αγύριστο να πάει!...
    Κι όλοι όσοι νομίζουν πως είναι άντρες επειδή κάτι φουσκώνει το παντελόνι τους, ας πάρουν το "μακρύτερο" (και πολύ τους είναι...)
    Φιλιά ρε Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, μη τα συζητάς, έπαθα ίλιγγο όταν την έγραφα! Καλό μεσημέρι Μαρία!

      Διαγραφή
  6. Έχω στείλει ένα μειλ εδώ και 2 μέρες και απάντηση δεν έχω λάβει, αρχίζω και πιστεύω ότι το αγνόησες σκοπίμως όπως και ένα σχόλιό μου και νιώθω οργή και θλίψη. Αν δεν απαντήσεις μέχρι αύριο θα διακόψω οριστικά την παρακολούθηση του μπλογκ σου. Όταν εμπιστεύομαι κάποιον και του εκφράζω τα συναισθήματά μου θέλω να μου δείχνει ότι το εκτιμάει αυτό και όχι ότι με αγνοεί επειδή δεν τον συμφέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πετρούλα μου δίνεις πόνο...ωραία φιλιά καλό σ/κ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλυτερότερο! Χαχα! Φιλιά και καλό μεσημέρι Νικόλα!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα στο τραινάκι του τρόμου.
    Δεν θα πω τίποτα άλλο γιατί είμαι ταπεινό. Χαμομηλάκι.
    Αν δεν ήμουν θα σου έλεγα πως ο Θεός έδωσε τα αποτέτοια σε μερικούς αλλά δεν τους είπε που να τα βάζουν.
    Κάποιοι δεν κατάλαβαν και βουλώνουν ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πόσο συμφωνώ και να 'ξερες, ειδικά σήμερα!
      Έχω πέσει σε πολύ ?#*&@% νερά.

      Διαγραφή
  9. Δεν θέλω να αλλάξει η ώρα ! Την πρώτη βδομάδα θα είμαι σαν ζόμπι! Ντάξει το σαν ήταν υπερβολή μου όπως πάντα!
    Μπράβο για την αναμετάδοση των άξιων ειδήσεων, αλλά και για την παρουσίαση μας ( χοχο μην χάσω!)
    Βρε πρόσεξες τι ομάδα είμαστε η τριάδα που δημοσίευσε σήμερα. Και καμία συνεννόηση! Ελπίζω να μπορέσεις να μας απολαύσεις..χαμένη είσαι πάλι σήμερα!

    Τα φιλιά μου ματμαζέλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η ομάδα χθες, αλλά και η σημερινή! Σκίζετε βρε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνώ μαζί σου και με την Κανελάκη σε Όλα!
    Τα μαθητικά τα χρόνια σκίζουν έτσι? Η σημερινή τριάδα μοναδική!
    Να ευχηθώ κι εγώ καλή επιτυχία στην Βίκυ μας!
    Να είσαι καλά Πετροκόριτσο και να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κο!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Κατερίνα μου, απρόβλεπτη διάσταση παίρνουν, αλλά μου αρέσει! Πολλά φιλιά χαρά μου!

      Διαγραφή
  11. εγω χαιρομαι για την ωρα. μου αρεσει η νεα. χιχιχ
    καλη επιτυχια στο βιβλιο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με αφήνει αδιάφορη η ώρα, τι πειράζει κι αν αλλάζει; Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. καλημερα αδυναμια μου!
      ηθελα να γραψω για τον κυριο με το γαρυφαλλο αλλα ηταν κλειστα τα σχολια.
      ετσι ηρθα και εγω για να πω οτι η μου αρεσε παρα πολυ το αφιερωμα σου και κυριως η ιστορια του ανθρωπου αυτου που δεν γνωριζα αλλα εμαθα μεσω εσοΥ!

      φιλακια πολλα! καλη εβδομαδα να εχουμε!

      Διαγραφή
    3. Κική καλημέρα. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Πάντως, ο,τι δεν μάθαμε στο σχολείο για διάφορους λόγους, καλό είναι να το μαθαίνουμε κάλλιο αργά. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Ποπο πολλά πράγματα έμαθα σήμερα! Λόγω διαβάσματος δεν παρακολουθώ πολύ τηλεόραση και τα μαθαίνω από σένα.. μπάχαλο η Ελλαδίτσα μας, ε; Ζω για τη στιγμή που θα ακούσω να λένε οι πολιτικοί "δεν τα κατάφερα, συγγνώμη".. ΚΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ!!! (Γιατί μου τη σπάει τα μάλα)
    Καλή επιτυχια στο βιβλίο.. άντε να μεγαλώσουν οι μέρες, να καλοκαιριάσει, να δούμε κι εμείς μια άσπρη μέρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρχεσαι εδώ, γιατί στο mega φεύγει η Σπυράκη και δεν θα μαθαίνεις τίποτα πια! :)) Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πέτρα μου μόλις διάβασα και εγώ την είδηση της ημέρας με τον υφυπουργό ανάπτυξης (ποιας ανάπτυξης;) τα ίδια μπινελίκια έχωσα...
    Καλοτάξιδο το βιβλίο. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της ανάπτυξης των ξένων συμφερόντων.... Καλό απόγευμα Ελένη μου!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν, μόνο εσύ μπορείς να τα γράφεις έτσι όλα μαζί και ταυτόχρονα να βγαίνει νόημα, χαχαχα!!

    Υ.Γ. Για να μην το φέρνεις βαρέως και νομίζεις ότι σε έριξα ή απαξιώ (που δεν), θα γράψω κι εγώ για τα μαθητικά μου χρόνια και η ευθύνη; Δική σου!!
    Αναμείνατε από βδομάδα! (είχαμε και μια βόλτα να πάμε, ντε!! Δε θ΄αφήσουμε τις βόλτες να πιάσουμε τα κοντύλια, συνήθως το ανάποδο γίνεται!!)
    :))
    Φιλάκια γλυκά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα βγαίνει νόημα τουλάχιστον, πάει στο καλό! Αναμένω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. ...Έχει αλλάξει τίποτα από την εποχή του Καποδίστρια;;;;;
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν σου κρύβω πως ζαλίστηκα από την ανάρτηση...από τα ωραία στα άσχημα και πάλι στα ωραία...ώπα...λέω να δέσω εδώ και να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία αύριο στην παρουσίαση!
    Για την ανάρτηση του Πέτρου θα ξαναπώ ένα μεγάλο μπράβο!!
    Όσο για τα @ρ@ί@ια...κάποιοι είναι μόνο αυτά...άσε!!
    Φιλιά πολλά και δε θέλω να χάσω μια ώρα που θα με φέρει μια ώρα κοντύτερα στη Δευτέρα γιατί θα πάω να επιθεωρήσω τη δουλειά του Άδωνι από κοντά και καθόλου δε το γουστάρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν σου κρύβω ότι ζαλίστηκα. Σας λυπάμαι καημένα, σας έβγαλα το λάδι ! Αχαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. αυτό το post μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις Πετρουλίνι μου!
    και τι να προκάμω να πω κι εγώ τέτοια ώρα-τέτοια λόγια; να βρίσω τους τρισάθλιους; ω ναι! να νιώσω ευγνωμοσύνη για το ζευγάρι των γιατρών-ερευνητών που γνωρίσαμε από τον Πέτρο; και βέβαια ναι! να νιώσω αγαλίαση με τους στίχους του Ελύτη; το δίχως άλλο!
    χίλια ευχαριστώ να πω για την ανάρτηση της πρόσκλησης και για τις ευχές; ε ναι! χίλια ευχαριστώ θα πω
    σε φιλώ χαρά μου και καλό ξημέρωμα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα, καλημέρα..............άλλαξε η ώρα ναι...............και έχω χάσει μια ώρα ύπνου!!!!! Με ταρακούνησε και η ανάρτησή σου, μια από δω, μια από εκεί. Κάπως είμαι τώρα, γι αυτό θα ευχηθώ καλή επιτυχία στο ''Χωρίς'', να πω ότι είναι θαυμάσια όσα διάβασα στη σελίδα του ''Ακυβέρνητου ατόμου'' σου...........να πω ότι αισθάνθηκα περηφάνια που είμαι Ελληνίδα με αυτήν την ανάρτηση και όχι- όχι δεν θα δώσω απάντηση στα πολιτικά σου μπινελίκια!!!!!!!!!!! Πάω κατά Αριστέας μεριά να δω τι ανάμνηση μας έγραψε
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε πλεούμενο να ήταν αυτή η ανάρτηση τελικά!! Καλό απόγευμα Άννα μου!

      Διαγραφή
  19. http://atenizodas.blogspot.gr/2014/03/blog-post_30.html Η συμμετοχή μου για τα σχολικά μας χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουμπαρόνι, είσαι σα το τρενάκι του λούνα παρκ. ^^

    Ό,τι άσχημο και θλιβερό να πεις, εμείς πάντα σ' απολαμβάνουμε, ρε παιδί μου.
    Μόνο εσύ μπορείς να το πετύχεις αυτό.

    Ps. Μου έλειψες!!!
    Όσα φιλάκια έχασες τόσες μέρες, σ' τα δίνω όλα μονοκοπανιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω την........μονοκοπανιά τα μάλα κουμπαρόνι μου.. Και σε σκεφτόμουν κι εγώ χθες γιατί μου έλειψες... Μα τι κάνετε βρε μικρά;; Είναι ακόμα εξεταστική περίοδος; Μάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Άσε, γιατί τα νεύρα μου τιράντες. Σχεδόν δύο βδομάδες χωρίς ίντερνετ λέμε, με μοναδική πρόσβαση facebook, youtube και web mail της σχολής. Οι εργασίες να τρέχουν κι εγώ να μην μπορώ να τις κατεβάσω, για να τις δουλέψω, κι ούτε να μπορώ να κατεβάσω τις σημειώσεις που ανέβαιναν. Την Παρασκευή το έφτιαξαν, κι έπεσα με τα μούτρα να στήνω την ιστοσελίδα (εργασία με θεματολογία: φτιάξτε μια σελίδα για τον αγαπημένο σας καλλιτέχνη!!) και μόλις σήμερα το μεσημέρι την τελείωσα. Σκέτη ζαλάδα!! Αλλά, ντάτσει, όλα καλά. Περασμένα ξεχασμένα... που λέει κι η Καιτούλα! :P Και πάλι μαζί. χεχε

      Διαγραφή
    3. ...η οποία Καιτούλα εύχομαι να μην ήταν..."η αγαπημένη σου καλλιτέχνης"!! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχα - έλιωσα!!! Α ρε κουμπαρόνι, σε λατρεύω!!!
      Όχι, Tom Waits επέλεξα. Αλλά, θα την πω την αλήθεια μου: πολύ φτιάχνομαι και με την Καιτούλα. Μμμμ!! *δάχτυλο που βάζει τα ανεμοδαρμένα ύψη στη διαπασών* χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Βρε ποιος Tom Waits....όταν είχε βγει το "ιεροσυλία" τρίζαν τα πατώματα!!! Αχαχα!

      Διαγραφή
  21. Βρε κοπελια το εκανες εθιμο καθε Κυριακη να κλεινεις τα σχολια τη αναρτησης;
    Κι ειναι τοσο υπεροχα και μοναδικα αυτα σου τα αφιερωματα! Νομιζω ειναι το πιο δυνατο σου κομματι και το κανεις με εναν απιστευτο τροπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν προλαβαίνω όλη την εβδομάδα -σε σχέση με το blog- είπα μήπως κάποιες φορές κλείνω τα σχόλια, γιατί δεν θέλω να είμαι ασυνεπής με τους φίλους μου, που μου γράφουν και μετά εγώ δεν προλαβαίνω να τους απαντώ εγκαίρως. Σήμερα βέβαια, θεώρησα ότι και το θέμα όντως ήθελε περισσότερο σιωπή από ποτέ.

      Υ.Γ Λες να το γυρίσω αποκλειστικά στα αφιερώματα;; Και τότε τι κοπανιέμαι εγώ τις υπόλοιπες μέρες;; Χαχα! Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ! :))

      Διαγραφή
  22. Από εδώ το έφερες από εκεί το έφερες, μια χαρά τα συνέδεσες όλα πάλι!!!
    Εγώ ήθελα να σχολιάσω στην καταπληκτική σου ανάρτηση για τον Μπελλογιάννη, αλλά το έχεις κλειστό!
    Έτσι, για να μην ξεχνάμε πως υπήρξαν και ήρωες!!!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γλαύκη. Είμαστε η γενιά που ξεχνάμε τα πάντα! ;) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.