Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΚΙ Η ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΞΕΧΥΘΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ!...



Σ' έναν δρόμο της Βιέννης, παραμονή Χριστουγέννων. Σε ένα σοκάκι του Ντουμπρόβνικ, ένα πρωινό του Σεπτέμβρη. Σε μια κλειστή αγορά της Κωνσταντινούπολης, ένα πρώιμο καλοκαίρι.

Σε μια κεντρική λεωφόρο του Βερολίνου, μια Κυριακή Πρωτοχρονιάς. Σ' ένα κανάλι στη Βενετία, ένα ερωτευμένο βροχερό απομεσήμερο. Με μια ομπρέλα της βροχής, κάτω από τον έναστρο ουρανό του Βελιγραδίου. Με χοντρό παλτό και γάντια, σε μια χιονισμένη γέφυρα της Βέρνης. Ένα τροπικό δειλινό στην Μπανγκόκ, με βροχή μέχρι το γόνατο. Στο υπαίθριο παζάρι του Μαρακές, ένα αφρικανικό μεσημέρι. Σ' ένα καντούνι της Κέρκυρας, ένα ζεστό καλοκαίρι. 

Παντού μπορεί να σε βρει, να σε πλανέψει ο Έρωτας. Παντού υπάρχουν ευκαιρίες να συλλέ-
ξεις στιγμές για το μέλλον. Παντού είναι πρόσφορη η εποχή, για να κερδίσεις ένα ονειροπόλο βλέμμα. Παντού θα υπάρχουνε μέρη που θα ήθελες να είχε παγώσει ο χρόνος. Και πάντα!

Πάντα θα ταιριάζει η μουσική, να επενδύσει με φωτεινά σύννεφα τη συλλογή σου από Ζωή.
Πάντα θα ταιριάζει να βιώσεις όλες σου τις στιγμές με ένα βαλς Dmitri Shostakovich!
Φιλική συμβουλή: Δυνάμωσε την μουσική κι η Καλή Κυριακή θα ξεχυθεί στο δωμάτιο!


_____________ "o pio pistos filos tou skylou" ____ Foto  _____________

68 σχόλια:

  1. αυτό ακριβώς θα κάνω-θα κάνουμε. θα δυναμώσουμε τη μουσική, θα ξεχυθεί η Κυριακή και ο έρωτας παντού...

    θ' αγγίξει τα σεντόνια, το καϊμάκι του καφέ, τα λουλούδια στο μπαλκόνι. θ' αγγίξει σα χάδι τα μαλλιά, τις αχτίδες του ήλιου που ακράτητες εισβάλλαν στο δωμάτιο. θ' αγγίξει το φαγητό που στο φούρνο μοσχομυρίζει, το μπουκάλι το κρασί στο γιορτινό του έρωτα τραπέζι... θα γίνει αγκαλιά, χορός θα γίνει για δυο, ανάσα Κυριακάτικη θα γίνει…

    πόσο όμορφη μέρα μου έδωσες, Πετράκι τρυφερό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Βίκυ, δεν ρίχνεις κι ένα βαλς ρε μάνα μου; Τσάμπα παίζει αυτός ο δόλιος ο Dmitri Shostakovich;;; Αχαχα! Καλό κι απολαυστικό υπόλοιπο Κυριακής! Γλυκά φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  2. Τέρμα ο Shostakovich και ταξιδεύω μαζί σου σήμερα, αφού εκτός από τα καντούνια της Κέρκυρας δεν έχω βρεθεί στα άλλα που αναφέρεις λατρεία! Μα εγώ ταξιδεύω πάνω σε λίγο γρασίδι, και μοιράζομαι ένα χαμόγελο με τη Λίλα κάτω στην αυλή. Πίνω τον μυρωδάτο ελληνικό μου και ονειρεύομαι πάνω στις ηλιαχτίδες που εισβάλλουν στο γραφειάκι μου.... πότε θα έρθω από κοντά να δω τα γεμάτα άλμπουμ σου!!!

    Φιλιά και καλή σου μέρα αγαπημένη Πέτρα Μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το υπονοούμενο με τα....άλμπουμ το πιάσαμε μαντάμ!! Επειδή δεν ξέρω να περνάω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή κι από κει στο μπλογκ δλδ, ε; Χαχαχαχα!! Το πόσο γελάω μόνη μου, δε λέγεται! Γλυκά φιλάκια χαρά μου, φιλιά στη Λίλα, τη Λιλούκο σου! :))))

      Διαγραφή
  3. Την δυναμώνω και ταξιδεύω πετροκόριτσο καλημέρα σου στέλνω το πιο γλυκό χαμόγελο και το πιο γλυκό φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παιδιά, αυτό το μουσικό κομμάτι το βρίσκω συγκλονιστικό και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας! Σε φιλώ γλυκά Ελενάρα μου! Καλή Κυριακή (χωρίς παστίτσιο να υποθέσω! χαχα!) :))

      Διαγραφή
  4. Πολυ όμορφη ανάρτηση..!
    Κι αυτό το κομμάτι το χόρεψε φέτος η κόρη μου σε παράσταση της σχολής της στο Κολλέγιο... είναι από τα λίγα κομματια κλασσικής μουσικης που μπορω να ακούσω με λιακάδα...(κλασσική μουσική συνήθως ακούω με συννεφιά ή με χιόνι... :) )
    O έρωτας επίσης μπορεί να σε βρει μια μερα με λαδωμένα μαλλιά και μπουκωμένη μύτη μέσα σ'ενα λεωφορείο...
    Δεν έχει το Θεό του... μας παίζει διαρκώς και μεις το μόνο που θέλουμε είναι να παγώσουμε αυτές τις στιγμές...
    Φιλιά και την καλημέρα μου!

    Y.γ. Εννοείται πως... στο τέρμα η μουσική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε συ! Μπράβο το παιδί, πολύ χάρηκα! Ε, είναι φοβερό κομμάτι! Τελικά η κλασσική μουσική είναι κορυφαία (και με λιακάδα!) Αυτό -με το λαδωμένο μαλλί- το φοβάμαι κι εγώ να σου πω την αλήθεια μου!! Χαχαχα! Φιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακάτικης Λιακάδας! :))

      Διαγραφή
    2. Kαι γω την απόλαυσα και η Λεβίνα που ήρθε και την είδε...
      Ηθελα να κάνω και ανάρτηση γι'αυτή την παράσταση αλλά λεω τι στο καλό... θα βαρεθούν να τη διαβάσουν τα παιδιά... δεν αρέσουν σε όλους αυτά...
      Φιλάκια καλή μου και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
    3. Πάντα τέτοια Λιακάδα μου! Να το χαίρεσαι το γλυκό σου!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  5. Τι ρομαντική ανάρτηση! Τίτλος, κείμενο και μουσική. Και ο συνδυασμός τους. Ακουγα τη μουσική , σαν την άκουγα έκλεισα τα μάτια μου και βρέθηκα σε ένα παλάτι να χορεύω, φορώντας φορέματα εποχής ... Και ναι η καλή Κυριακή ξεχύθηκε στο δωμάτιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Δελφινάκι, μήπως είσαι μια από αυτούς που χορεύουν στον Αντέννα με ρούχα εποχής και διαφημίζουν το dancing with the stars;;; Χαχα! Καλησπεροφιλούθκια! :))

      Διαγραφή
    2. χαχα λες να είμαι; μπα οχι , δελφινάκι δε θέλει δημοσιότητες, τηλεοράσεις και τέτοια

      Διαγραφή
  6. Όμορφες εικόνες, ρομαντικές και ταξιδιάρικες... Κι έρχεται ο έρωτας να σε παρασύρει, όμορφα!
    Καλή σου μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα χαρά μου και καλό υπόλοιπο Κυριακής! Πολλά φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλώς σε βρίσκω κι εδώ! Παγώνω τον χρόνο μου στην χθεσινή όμορφη εκδρομή που είχα με το παρεάκι μου και μέσα στο σπίτι σήμερα ονειρεύομαι τις υπέροχες εικόνες που μας μεταφέρεις. Βάζω δυνατά την μουσική και απολαμβάνω το Βαλς στο καταμεσήμερο μιας ηλιόλουστης φθινοπωρινής Κυριακής!! Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες λοιπόν χαρά μου, έστω κι αν δεν έπαιξα τζόκερ τελικά! :((
      Ελπίζω να τα λέμε από δω και πέρα και καλό μας βραδάκι! Σε φιλώ γλυκά!! :))

      Διαγραφή
    2. Άσε, το τζόκερ δεν μας θέλει!!! Έπαιξα εγώ!!! :)) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχα! Ευτυχώς, γιατί νόμιζα ότι την χάσαμε κι οι δυο μας την ευκαιρία!!! Σε φιλώ γλυκά! :))))

      Διαγραφή
  8. Τέρμα η μουσική και ξεχύνεται η Κυριακή σαν όνειρο, σαν έρωτας!..κλείνω τα μάτια και ταξιδεύω παντού!!!
    να είσαι καλά που μας γέμισες εικόνες και μουσική!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά που μας γεμίζεις και όνειρα και φωτογραφίες!!!!!!
      Καλό βραδάκι, πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  9. Kαλή Κυριακή κοριτσάρα μου, είσαι από τα άτομα που θέλω πολύ να γνωρίσω.
    Που θέλω να συνδέσω τα κείμενα που διαβάζω με εικόνα...
    Σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να σε γνωρίσω πάρα πολύ Τζίνα μου, και θα τα καταφέρουμε νομίζω κάποια μέρα!! Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι! Ο αγώνας, τι έγινε αλήθεια;;;..... :))

      Διαγραφή
  10. ασε τη Κυριακη να μπει σε καθε σου κυτταρο αγαπημενη, χρωματισε τη με ολες αυτες τις αναμνησεις που γραφεις, κι αλλες τοσες που κρατας για σενα κ γεμισε χαμογελα το σπιτι!

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, από αναμνήσεις πάμε καλά! Χαχα! Φιλάκια γλυκά μικρούλι μου!! :)))

      Διαγραφή
  11. Όσο μ’ αρέσει ο τύπος που περπατάει στο σχοινί και έχει δεμένα τα γκαβά του. Αν ποτέ φτάσει απέναντι … σφύρα μου.
    Είπαμε, ο έρωτας είναι τυφλός. Δεν είπαμε ότι είναι και μ….κας!

    Ρε μάνα μου, τι Ντουμπρόβνικ, Μαρακές και Μπαγκόκ μας περιγράφεις; Αφού δεν πρόκειται ποτέ να βρεθούμε σ’ εκείνα τα μέρη ούτε για τουρισμό, τον έρωτα θα γυρέψουμε;
    Έχεις δει από κοντά Μαροκινές και Ταϊλανδέζες; Νομίζεις πως θα μου ταίριαζαν; Καμιά μουρλοκερκυραία και πολύ μου πέφτει.
    Που θα πάρω εγώ τα παπόρια να τρέχω σε ξένους τόπους για να στεφανωθώ!
    Μια χαρά την πάτησα και εδώ, δεν ξαναδοκιμάζω…
    Σε κλείνω τώρα γιατί έρχεται η άλλη στο δωμάτιο να δει τι γράφω.

    (Τα ηχεία τα έκαψα, μου χρωστάς ένα ζευγάρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χώνομαι σφήνα εδώ να σχολιάσω γιατί το θορυβώδες γέλιο μου βγήκε από το σχόλιο του ΠΕΤΡΟΣ Κ. και πήρα μια γενναία δόση ! Πέτρα μου επειδή αυτό που περιγράφεις είναι κομματάκι δύσκολο για μένα , άσε με να γελάσω εδώ!!
      Να είσαι καλά ΠΈΤΡΟ!!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σφήνα εδώ!
      Έχεις δίκιο, Nikol, γιατί και ακυβέρνητος και άπαιχτος είναι...!!
      Τα λέει και ξεραίνεσαι!!! Σαν να σου 'ρχεται μια κεραμίδα, ένα πράμα!

      Petra, περιμένω ανυπόμονα το σχόλιό σου στον ακυβέρνητο...!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. @ Ακυβέρνητε,
      Λες κι άμα τα είχε λυτά τα γκαβά, θα περνούσε από κει απέναντι;; Χαχα!
      Εγώ άλλο παρατήρησα: "Το μ...ι σας...σέρνει και σας κάνει παντελώς ηλίθιους!
      Δες από που πάει να "περάσει" (τρομάρα του!) για να την βρει!!

      Ρε συ, εγώ δεν έχω δει από κοντά Μαροκινές και Ταϊλανδές;;;;; Ξεχάστηκες;;;
      Τσάμπα βαλς έβαλα, που μου το πήγες στην αναθεώρηση μιας ολόκληρης ζωής!!
      (πέρνα αύριο για τα ηχεία, 20 ευρώ το ένα, χωρίς απόδειξη)

      Διαγραφή
    4. @ nikol,
      Εμένα μου πήρε ώρες να σταματήσω το γέλιο με το σχόλιο του Πέτρου και πάλι έχω υπόλοιπο!! "Αφέσου" και γέλα όσο θες!! Φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
    5. Πέτρα μου ήρθα να ξαναγελάσω , τότε τι έβαλες πρώτη μούρη το νεαρό με σφαλιστά μάτια και σκιάχτηκα ?
      Το βραβείο στον Πέτρο που χάλασε το ρομαντικό βάλς!!!!!!!!!!!!!Αχου τι έπαθα!!!!

      Διαγραφή
    6. Εμείς εδώ γελάμε μόνες μας κι ο Πέτρος κοιμάται κι ονειρεύεται!! :))

      Διαγραφή
  12. Τόποι, χρώματα, αρώματα, γεύσεις, άνθρωποι, σκέψεις, όνειρα και ναι, ο έρωτας παντού!!!
    Αυτός ο δυνάστης, που κατατρώει τα σωθικά, αλλά σε οδηγεί και σε μονοπάτια που δεν είχες ποτέ φανταστεί ή ποτέ δεν προσδοκούσες...
    Βρίσκεται εκεί που δεν το περιμένεις και σου κλείνει το μάτι πονηρά και παιχνιδιάρικα...!
    Κι εσύ...;
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Ρε, ανησυχία, Petra, θα κάτσεις ήσυχα;;;;
    (Φυσικά, και δεν πρέπει να καθίσεις ήσυχα!! Μόνο στον μακάριο κόσμο θα αδρανήσουμε, θέλουμε δε θέλουμε!
    Τώρα επιβάλλεται να έχουμε τον "ανήσυχο"!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην κάτσω ήσυχα! Petra είμαι που κυλάω και ποτέ δεν χορταριάζω!! Χαχα! Σε φιλώ γλυκά χαρά μου και καλό σου βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  13. "Παντού μπορεί να σε βρει", πράγματι, κουμπάρα μου (μας έμεινε τελικά! χιχι). Σαν μια πεταλούδα που έρχεται και κάθεται στο δάχτυλό σου και "τρεμοπαίζει" τα φτερά της, κι εσύ μένεις εκστασιασμένος να την κοιτάς και να χάνεσαι στην ομορφιά της.

    Η επιλογή καταπληκτρική. Λατρεύω τα βαλσάκια.
    Καλό υπόλοιπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το βαλς είναι ονειρεμένο ομολογώ...!!
      Φιλάκια πολλά νουνά μου, καλά να περάσεις και να μην αργήσεις να επιστρέψεις, Οκ;; ;)

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη επιλογή... σ΄ευχαριστώ!! Μου έφτιαξες την Κυριακή μου...
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό Ελλάκι μου γλυκό!
      Σε φιλώ και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  15. Τωρα εγω, που εχω περπατησει ολα τα λατρεμενα σου μερη ,και μαλιστα τις ιδιες μερες,με τις ιδιες συνθηκες ..αλλα δεν εχω χορεψει ενα βαλς στη ζωη μου ,ενω αγαπω το χορο πως θα χαρακτηριστω;;Το ατιμο το βαλς,απαιτει δυο να συναινουν,να αυτοσχεδιαζουν μεν αλλα να λειτουργουν συμπληρωματικα!!Για tango ουτε λογος!!!Κοιτα ..με τι παρηγοριεμαι http://www.youtube.com/watch_popup?v=rnGBTpVFCtM !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησες να επιστρέψεις, αλλά έκανες πολύ δυνατή επανεμφάνιση, ειδικά με αυτό το βίντεο που μόλις είδα!! Χαχα! Πολύ κουράγιο μου έδωσες!! (Μεταξύ μας.......βαλς, ούτε εγώ έχω χορέψει -αν και θα το ήθελα!- όλο στο ταψί χορεύω, δεν ξέρω πως γίνεται!!) Γλυκά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  16. Απίθανη επιλογή Πετροκόριτσο, το απόλαυσα πραγματικά!!! Καλό απόγευμα με φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είπες...."Πετροκόριτσο", θυμήθηκα ένα άλλο κορίτσι -την Ελενάρα μου!- που με λέει έτσι και σήμερα άνοιξε ένα καινούργιο σπιτικό: http://miakalimera.blogspot.gr/......κι από αύριο θα μας λέει γλυκά "Μια καλημέρα"!! Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο το βαλς! Όσο για τον έρωτα...μάλλον με την ιδέα του είμαι ερωτευμένη!
    Ταξιδιάρικη πάντως και η σημερινή σου ανάρτηση. Ότι πρέπει για Κυριακή!
    Καλό υπόλοιπο να 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σοφή Σοφία είσαι μάνα μου... Με την ιδέα είμαστε οι περισσότεροι κι ύστερα που το καταλαβαίνουμε, είναι πολύ αργά...... Καλό σου βράδυ, πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  18. Αυτός ο Πέτρος Κάπα, κάνει μεγάλες ζημιές με τα σχόλια του.
    Εκεί που με είχε συνεπάρει ο οίστρος του κειμένου και στροβιλιζόμουν στις μελωδίες του βαλσακίου, έρχεται ο μεσιέ και με (προσ)γειώνει.
    Τι λέγαμε;
    Α ναι... πολύ ωραία τα καντούνια στο Βελιγράδι... Κι από την πόλη έρχομαι και στην κορφή ομπρέλα...
    Φιλιά Πέτρα!
    Αυτός ο Πέτρος δεν θ' αλλάξει ποτέ :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κανελλάκη", ευλογημένη η στιγμή που γνώρισα τον Πέτρο! Αλλά δεν του το λέω, γιατί θα την ψωνίσει άγρια!! Φιλάκια πολλά Μαράκι μου. Παρακάλα, αυτός ο Πέτρος να μην αλλάξει ποτέ....... :)))))))

      Διαγραφή
  19. Μα τι fun club είναι αυτό !! Καταζήλεψα...
    Και μια φρεσκάδα κι ερωτική ζωντάνια !!

    Φιλιά κυριακάτικα από την Καστοριά <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες μέσα από την καρδιά μου κι επισήμως Αρετή μου!
      Με έχεις σκλαβώσει σήμερα! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
      "Α! Καστοριά! Καστοριά! Η αγαπημένη μου πόλη!"
      Ατάκα από σήριαλ είναι αλλά η Καστοριά είναι όντως πολύ κούκλα!
      Θα χαρώ να τα λέμε λοιπόν και σου εύχομαι καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
    2. Να συμπληρώσω, αν μου το επιτρέπεις....
      για την Καστοριά
      Για τον επισκέπτη είναι μια πόλη...
      άκρως ερωτική.....

      Διαγραφή
    3. Για όλους τους επισκέπτες;; !! :))

      Διαγραφή
  20. Για πολλάαααααα like η ανάρτηση τούτη λέμε!!!
    Μπράβο Πετρούλα μου, μου έφτιαξες τη βραδιά μου!!
    Λατρεύω αυτή τη μουσική! Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    Υ.Γ. Πολυταξιδεμένο μου, πόσο χαίρομαι για σένα που έχεις τόσο όμορφες στιγμές μέσα στο μυαλό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά περιστεράκι μου! Πήρα ανέλπιστη χαρά σήμερα με αυτήν την ανάρτηση!! Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  21. Πάντα αργοπορημένος,
    ζητώ συγγνώμην μ'ένα παιχνιδιάρικο Βιενέζικο βαλς,
    την διάθεση μου να κεντρίσω
    για έρωτες να γράψω... ανεκπλήρωτους
    να ονειροπολήσω.... βράδια αξημέρωτα...
    Αχ έρωτα...
    μου έλειψε απ' το κείμενο σου... ο Φεδερίκο...
    ας είναι...
    να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αυτό είναι.......παραγγελιά, θα την βάλω σε λίστα προτεραιότητας!!
      Καλό σου βράδυ, σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  22. Ένα ονειροπόλο βλέμμα μπορείς να πετύχεις και στην Πλατεία Συντάγματος όταν στραβοπατήσεις και ενώ είσαι έτοιμη να γκρεμοτσακιστείς, πέφτεις στην αγκαλιά ενός …….ωραιότατου και ……ελαφρώς πιωμένου Κρητικού.
    Εσύ του λες ευχαριστώ και αυτός θεωρώντας ότι τον κοίταξες με έναν ιδιαίτερο τρόπο……σε παίρνει στο κατόπι!
    Προσπαθείς να χαθείς στα στενά της Ερμού,αλλά …. το ονειροπόλο βλέμμα σε ξετρυπώνει και δεν το βάζει κάτω!
    Γιαυτό μην μας στέλνεις τόσο μακριά.
    Μια βόλτα στην Πλατεία Συντάγματος αν κάνουμε, μπορεί τον έρωτα της ζωής μας να μην τον βρούμε γιατί μας περιμένει στο σπίτι, αλλά από ονειροπόλα βλέμματα…..να φαν και οι κότες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να ήξερα που το βάσισες όλο αυτό το σενάριο!!!
      Βρε, μπας και βλέπεις "Μπρούσκο";;; Αχαχαχα!!!
      Γλυκά φιλάκια και καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
    2. Από την τελευταία βόλτα στην Πλατεία Συντάγματος!
      Και δεν θέλω ουουου!χα,χα,χα

      Διαγραφή
    3. Αχα! Τελικά δεν είναι κι άσχημα στην πλατεία Συντάγματος! (αλλά βλέπεις τη Βουλή μωρέ και ξενερώνεις!!) Καλημέρα Χριστινάρα μου!

      Διαγραφή
  23. Κυριακάτικη λιακάδα, βόλτα στην Πλάκα, το Θησείο, το Μοναστηράκι, ζευγαράκια νεαρά, μεστωμένα, μεσήλικα, υπερήλικα....ερωτευμένα:::: μάλλον.....μεσημεριανό φαγητό στην τραπεζαρία με λινό τραπεζομάντηλο και κυριακάτικο μενού και το βαλσάκι ν΄ακούγεται .....ανάλαφρο και άκρως ερωτικό....σαν το κείμενό σου Πέτρα μου ....η εικόνα, όπως πάντα, τέλεια εναρμονισμένη ...αυτός με κλειστά τα μάτια ακροβατεί στο σχοινί.....κι εκείνη αντίπερα αναμένει το νυμφίο....για να βαλσάρουνε !!! Απαιχτο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκηνοθέτες και σεναριογράφοι γλυκιά μου, έχουν χτίσει φωλιά!! Αχαχα!!!

      Κλαυδία, προφανώς και δεν διάβασες το σχόλιο του Πέτρου Κ., να σου' λεγα εγώ, τα περί εικόνας!!! Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
    2. Το σχόλιο του Πέτρου το διάβασα, φυσικά κατέθεσε την ανδρική άποψη, εγώ κατέθεσα τη γυναικεία.......

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχα!! Αστέρι μου εσύ! Σωστή!!! Σε φιλώ γλυκά! :))))

      Διαγραφή
  24. Αχχχχχ!Παντα με φτανει ο ερωτας οσο πολυ κι αν τρεχω,γιατι ναι κεινος φτερωτος κι εγω φτερα δεν εχωΤο μουσικο κομματι εξαισιο,ανταξιο του μεγαλου αφεντη της ζωης μας!ΦΙΛΙΑ ΜΕΛΕΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ρε! Πόσο με συγκινήσατε σήμερα! Πραγματικά, δεν το περίμενα να είχε αυτή η ανάρτηση τέτοιο...εκτόπισμα!! Φιλάκια γλυκά ΒΑΣΑΡΑ ΜΟΥ! :))

      Διαγραφή
  25. Κανενα ταξιδι δεν σταματα τον χρονο για να θαυμασω.
    Και ολα αυτα τα μερη.....με κουρασαν ηδη με το διαβασμα τους....
    Ταξιδευω μεσα απο τη μυρωδια των φιλων,ναι με γιωτα,
    μεσα απο λογια πιο ψηλα απ'το δικο μου υψος,
    ταξιδευω με ορια το κεφαλι του εως τα ποδια του...
    κι εκει....ναι....εκει θελω ...
    οχι ο χρονος να σταματησει...
    αλλα να συνεχιστει
    εκει που η ζωη θα εκπνευσει.

    Καλοξημερωματαξιδιγιανασεβρωκαιναμεινω,ανθρωπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κούρασαν ήδη με το διάβασμα τους;;; Τι κρίμα, γιατί είναι όλα τους τόσο υπέροχα... Ανεξάρτητα πάντως από τα ταξίδια, μέσα από την μυρωδιά των φίλων ταξιδεύουμε όλοι μας νομίζω. Καλημεροφιλάκια! :)

      Διαγραφή
  26. “Με κούρασε πολύ η Κυριακή
    Πολλή Κυριακή για έναν άνθρωπο.
    Ένα σκληρό χαμόγελο στο πρόσωπο του κόσμου.
    Με κούρασε πολύ το πρόσωπο του κόσμου….
    Κι εσύ να είσαι ένα ποτήρι
    στο πάνω πάνω ράφι που δεν φτάνω.”
    (Κική Δημουλά, απόσπασμα από το ποίημά της «Βαθεία αύλαξ»)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.