Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΩΛΑΔΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"


Δεν ξέρω τι ρημαδοψηφίστηκε την Κυριακή, που δεν είχε ψηφιστεί ως τώρα. 
Έχει μείνει κάτι ακόμα (αγ@μητο) αψήφιστο μέσα σ' αυτό το στιβαρό κτήριο;
Εγώ μαθαίνω πως εκείνα που έχουν απομείνει είναι όλα εκείνα τα άρθρα που "τακτοποιούν" όλες τις εκκρεμότητες των δικών τους. 
Όπου "δικοί τους" βλέπε τράπεζες, βουλευτές, υπουργοί και λοιποί (άχρηστοι) χρήσιμοι συγγενείς αυτών. 
Εμένα μάνα μου άλλο με απασχολεί στα σοβαρά. Ο ανασχηματισμός! 
Θα μπει ο Βαγγέλας με χαρτοφυλάκιο επιτέλους στην Κυβέρνηση Εθνικής Ξεφτίλας ή δεν θα μπει;
Αυτά είναι τα φλέγοντα θέματα τώρα, όλα τα άλλα γίνονται, υγεία να υπάρχει.
Άσε που από την άλλη, έχει και 5-6 δικά του άξια παιδιά να τακτοποιήσει. 
Ε, τόσες υπογραφές έβαλε άλλωστε επάνω στα πτώματα μας, 5-6 υπουργεία δεν τα δικαιούται ως παράσημα για να μας ρίξει φρέσκο χώμα, να φυτρώσει η απραξία μας και να βγάλει όσο γίνεται πιο γρήγορα χορτάρι, τώρα που είναι Άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν, γαμώ τα υπουργεία μου; 
Εξάλλου έτσι...είναι ο σοσιαλισμός βρε ηλίθιε! 
Κι από την άλλη, με μεγάλη ανησυχία παρακολουθώ τις εξελίξεις, καθώς αυτός ο Μανιτάκης του επαναστάτη Ποπολάρου (ακόμα και το όνομα με συγχύζει!) βράχος στάθηκε στις θέσεις του, όσο ήταν ακόμα έξω από το χορό.
Μετά, λύγισε και αυτός και θαμπώθηκε από το μαονί γραφείο του υπουργείου του κι από κει πάνε και οι άλλες θεωρίες του κώλου, περί...αντισυνταγματικότητας κάποιων νομοσχεδίων και άλλες τέτοιες παπαριές καμαρωτές. 
Βέβαια, το μεγάλο σοκ η κυβέρνηση το υπέστη όταν έσκασε μύτη η ιστορία με την Μανωλάδα. 
Γιατί τα καημένα τα παιδιά, όλη μέρα Βουλή-Βουλή, που να προλάβουν να μάθουν πως απέξω γίνεται του αιδοίου το πανηγύρι. 
Αυτοί νόμιζαν πως μόνο μέσα δικαιούται να γίνεται αυτό το γλέντι. 
Κι από την άλλη, πες το μου κι αυτό. 
Είναι τώρα σωστό να ρίχνουν τόνους λάσπη στα αφεντικά των δούλων της Μανωλάδας, αφαιρώντας τη δόξα από τόσα άλλα εξίσου ένδοξα παιδιά της πατρίδας μας; 
Σόρρυ κιόλας, αλλά δεν είναι αδικία να πέφτουν τα φώτα μόνο επάνω τους; 
Οι άλλοι δηλαδή απατεώνες τι θα κάνουν άνευ δημοσιότητας; 
Κλέφτες θα γίνουν; Κλέφτες θα γίνουν. 
Κι αυτοί κι όσοι έχουν απομείνει ακόμα αναποφάσιστοι για το αν πρέπει ή όχι να βάλουν το δάχτυλο στο μέλι. 
Γιατί..μέλι υπάρχει! Αλλά που πήγε το μέλι ντάλα Άνοιξη, το φελέκι μου μέσα! 
Τσάμπα κοπανιέται τόσο καιρό ο μποτοξιούχος υπολογιστής στούρνος, να πάρουμε τα λεφτά μας (χαχαχα!) από την Ελλάδα και να τα πάμε στη Γερμανία για την ασφάλεια των Γερμανών;;; 
Πότε επιτέλους θα το πιάσουμε το υπονοούμενο;.. Τρέχουμε τώρα λέμε!
Έχεις λεφτά ρε άνθρωπε; Α! Ώστε έχεις..! 
Τα τσιμπάς το λοιπόν άρον-άρον και τα φυγαδεύεις, γιατί εδώ οι τράπεζες οι κακομοίρες δεν κοιμούνται τώρα πια τα βράδια και καμμιά ώρα, ο ληστής που θα μπουκάρει στο σπίτι σου δεν θα είναι ούτε λαθρομετανάστης, ούτε πεινασμένος, ούτε γκάνγκστερ, ούτε καν υπουργός. 
Τραπεζίτης θα είναι ο επόμενος κλέφτης που θα σου παραβιάσει την κλειδαριά της πόρτας, αν σου έχει μείνει από πίσω ακόμα σπίτι βεβαίως-βεβαίως και δεν διαθέτεις μια σκέτη πόρτα μόνο!... 
Θα μπουκάρει που λες ο γραβατωμένος, παρφουμαρισμένος τραπεζίτης και θα σου πάρει ότι  σου έχει απομείνει ακόμα και μέσα από το ντουλαπάκι κάτω από το νιπτήρα, αυτό με τα ξυριστικά και τις σερβιέτες αντάμα. 
Εντάξει, το ξέρω μάνα μου πως όπου να' ναι θα σκάσει μύτη στον ορίζοντα ο Αλέξης και θα' ναι σα να μπαίνει η Άνοιξη στα ξαφνικά, αλλά ως τόσο εγώ την έχω την αγωνία μου! 
Δεδομένου πως δεν είναι ώρα τώρα να απασχολώ τον Αλέξη με τέτοια πεζά θέματα, τη στιγμή που αυτουνού έχει πάρει φωτιά η συνιστώσα του και έχει βαλθεί να κάνει τοπική οργάνωση(!)
Αλλά μέσα στον καραχαμό, μια παράκρουση υπέστη και ο Αλέξης, γιατί δεν βρέθηκε ένας να του το πει, πως δεν πάει ο λαός στα κόμματα, αλλά τα κόμματα τσακίζονται να πάρουν τα πόδια τους και να πάνε να βρούνε τον λαό. 
Διότι ο Αλέξης, νομίζει πως είναι στην εποχή του Πάγκαλου του νεότερου, τότε που ο Ελληνάρας έπαιρνε το όχημα κορνάροντας, ωσάν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και πήγαινε και την έστηνε έξω από το Καστρί, μέχρι το ξημέρωμα και μέχρι να εμφανιστεί ο ηγέτης. 
Αλλά, τεκνό μου Αλέξη, εκτός που η εποχή άλλαξε, η διαφορά είναι πως μέσα από ένα Καστρί έβγαινε ένας ολόκληρος Αντρέας, αν τον έχεις ακουστά, που περπατούσε και τρίζαν τα πατώματα και παραληρούσαν τα πλήθη.
Όχι που μου θυμήθηκες τώρα εσύ να μου κάνεις τοπικές οργανώσεις και παράγοντες και δεν υπάρχει ένας να σου το πει πως όταν εσύ πήγαινες εμείς γυρνούσαμε, που πας ρε Καραμήτρο;! 
Κι έτσι, περιμένει κι ο Αλέξης το λαό να του χτυπήσει την πόρτα κι ως τότε, τι να κάνει για να του περάσει κι αυτουνού η ώρα;
Ας πεταχτεί μια βόλτα ως τη Βουλή να το βγάλει και σήμερα άξια το μεροκάματο, παριστάνοντας τον παρεξηγημένο (αντι)μνημονιακό κόκορα...
Ξέχασα κανέναν; Α! Καλέ...ALERT: χάθηκε εδώ και κάτι μήνες ένας Πρωθυπουργός, δυο μέτρα παλικάρι, λεβέντης και καραμπουζουκλής. 
Οι τελευταίες φήμες τον θέλουν να εθεάθη αγκαζέ με μια Ανάπτυξη, 
(τα ξέρει αυτά η Γεωργία, Αντωνάκη;..;) ανάμεσα σε Κόρινθο και Πάτρα, βαφτίζοντας έναν κατσικόδρομο Ολυμπία Οδό, για να σπάσει λέει η γκίνια και να τυφλωθούν τα ζώα τα αμετανόητα. (Προηγείται το Φράγμα Έβρου παιδιά!)
Υπάρχει και μια σχετική-φωτογραφία ντοκουμέντο, που αν εσένα σου δίνει την εντύπωση πως έσπασε η γκίνια, σε προκαλώ να με φτύσεις κατάμουτρα! 
Ακόμα και με τις κάμερες, αχόρταγοι είναι κάποιοι............ Αμολάτε τους!


                       Όχι, πες μου τώρα εσύ, τι καταλαβαίνεις!   "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

14 σχόλια:

  1. Joan μου, τα έριξες πάλι τα μπινελίκια σου και ορθώς έπραξες...
    Απάντηση ή μάλλον λύση δεν θα λάβεις διότι δεν υπάρχει...
    Οπότε σταμάτα για λίγες μέρες το μπινελίκωμα, αφού έχουμε μεγάλη εβδομάδα, να εξομολογηθείς και να μεταλάβεις ήσυχη... γιατί αυτοί όλοι ούτε θα εξομολογηθούν ούτε θα μεταλάβουν και θα συνεχίσουν να ασελγούν πάνω μας κι ας είναι Πάσχα.
    Απλά για τη δική σου ηρεμία αγνόησέ τους λίγες ημέρες και την Τρίτη του Πάσχα, που ότι είναι να κάνουν θα το έχουν κάνει, πάρε πάλι το λόγο και ρίξε τα πιο χοντρά σου μπινελίκια.
    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Φλωρούκο μου!
      Να εξομολογηθώ και να μεταλάβω;; Ωχ!
      Στον κόσμο μου εγώ..
      Πάντως χτες, μας έριξαν λίγο χωματάκι ακόμα επάνω στο μνήμα..
      Όχι. Δεν κατέβηκα στο Σύνταγμα, αλλά από εδώ (μακριά από την Αθήνα)
      μου γύρισαν τα μυαλά ανάποδα.
      Δεν γινόταν να μην το εκδήλωνα κι ας είναι Μεγάλη Δευτέρα...
      Το θέμα είναι πως μάλλον "νηστεύει μόνο το μυαλό μας" κυρίως...

      Διαγραφή
  2. Πέρασα για να ευχηθώ για τις γιορτές και έπεσα επάνω σε πολιτική ανάρτηση! Ούτε στο τζόκερ τέτοια τύχη!Πάντως μέχρι τα μισά που άντεξα να διαβάσω μια χαρά τα λες και πολύ σε χαίρομαι!!

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι! Ελπίζω να τα περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!

    Σε φιλώ γλυκά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και δεν με διάβασες.
      Μην κοιτάς εμένα που έχει κολλήσει η βελόνα μου...

      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!
      ΦΙΛΙΑ ΓΑΤΟΜΕΛΟΚΑΝΕΛΛΑ!! :)))

      Διαγραφή
  3. αχαχαχα! Όταν τα χώνεις είσαι ακόμα πιο απολαυστική!
    Αλλά θα συμφωνήσω με τη πασταφλωρίτσα! Κάνε τάιμ άουτ μεγαλοβδομαδιάτικα να μπεις στο κλίμα της κατάνυξης ( λέμε τώρα) να κάνεις την Ανάσταση σου (για το αρνί μιλάω γιατί άλλη ανάσταση δε βλέπω) και μετά ξανά προς τη δόξα τραβάς!
    Φιλιά ξανθομαλλούσα!
    Εγώ δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου κι έχω και του πελάτες (που δεν δεν ξέρουν ότι έβαφα το ΣΟΥΚΟΥ...εδώ το έχει μάθει όλη η Ελλάδα :-p) να μου λένε της ηλικίας είναι!
    Βάι βάι βάι...παίρνω το καημό μου και φεύγω. Άφησα κάτι τιμολόγια στη μέση1
    Φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από που πάνε για την "Κατάνυξη" βρε παιδιά...
      Ας μου δείξει κάποιος το δρόμο...

      Βάφε εσύ λέμε!!
      Μου λείπει κι από μια μπλούζα ένα κουμπί!
      Δεν έρχεσαι να μου το ζωγραφίσεις Ηλιόπουλε μου εσύ;!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
      ΦΙΛΟΥΦΚΙΑ!
      Κάνε και κανά διάλειμμα! ;)

      Διαγραφή
    2. Μα αφού δε μας αφήνουν να αγιάσουμε λέμε!!!
      Όχι κατάνυξη δε θα βρούμε, θα χάσουμε τα αυγά και τα πασχάλια στο τέλος...
      Κι αυτοί θα συνεχίσουν να "αναπτύσσονται" χωρίς εμάς...και για αυτούς!!!
      σόρυ που χώθηκα εδώ....το έκανα για να ισορροπήσω την κατάσταση μια και χώθηκα κάτω από σένα στης Αριστέας...έτσι για να μη λέτε πως σας ξεχωρίζω..χαχα!!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα! Πάω να δω!
      Κάνε δουλειά σου μάνα μου!
      Αυτός είναι ο (ιερός) σκοπός του μπλογκ άλλωστε!
      Το "χώσιμο" γενικώς!!!

      Διαγραφή
  4. Xωστα Πετρούλα έτσι και αλλιώς μας την πηδάνε και την Μεγάλη εβδομάδα και την Ανάσταση και όλα.
    Αυτοί την σκέφτηκαν για να την σκεφτούμε και εμείς!
    Χώστα λέμε!
    Με τους αδικιορισμένους που μπλέξαμε!
    Κακή λαμπριά να μην σε έβρει που έλεγε και η γιαγιά μου για να βρίσει και να μην βρίσει!
    Αυτό θα τους πω αλλά λίγο αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαστε!!
      Καλέ μου άνθρωπε, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις που δε λέω να..κοπάσω!!!
      Α! Ρε σοφή γιαγιά! Πολύ σοφή οικογένεια είσαστε τελικά..!
      Φιλάκια πολλά Ελενάρα μου! :)))

      Διαγραφή
  5. Ax! φιλεναδα,ποτε επιτελους θα βγουν πασχαλιες μεσα απ τη νεκρη γη;Ποτε επιτελους θα λαβουνε τα ονειρα εκδικηση;Δυστυχως και τουτη την ανοιξη ραγιαδες θα μεινουμε!Φιλια θλιμμενα! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πότε θα κάνει ξαστεριά";;;
      Σε...397 χρόνια από τώρα κι εμείς θα λείπουμε μάλλον..!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΑΡΑ ΜΟΥ! :)))

      Διαγραφή
  6. Μπορώ να βάλω υπότιτλο στη φωτογραφία;

    ΣΑΜΑΡΑΣ: "Κι εκεί που διασχίζαμε την Ολυμπία Οδό, πετάγεται ξαφνικά μπροστά μας μια ελιά, τόση με το συμπάθιο!..."


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
      Άπαιχτο το εικονογραφημένο σου σχόλιο!
      Να το πούμε στο xristin να το κάνει γελοιογραφία!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ! :)))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.