Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

.☆. Και ο νικητής τής κλήρωσης για τα 4 χρόνια τού blog είναι..☆.


Πήρε να χειμωνιάζει. Πλήθυναν οι άδειες καρέκλες γύρω μου. Έχω πιάσει γωνιά και πίνω καφέδες, φουμέρνοντας αντίκρυ στο πέλαγος. Θα μπορούσα να περάσω έτσι μια ζωή ολόκληρη, αν δεν την έχω κιόλας περάσει. Ανάμεσα σε μια παλιά ξύλινη πόρτα ξεβαμμένη απ' τον ήλιο κι ε΄να κλωναράκι γιασεμιού τρεμάμενο που, έτσι και συμβεί να μου λείψουν μια μέρα, η ανθρωπότητα όλη θα μου φαίνεται άχρηστη. Σχεδόν σοβαρολογώ. Επειδή δεν πρόκειται πια για τη φύση, που αυτήν, πιστεύω, είναι πιο σημαντικό να τη διαλογίζεσαι παρά να τη βιώνεις, ούτε καν για την παράδοση. Πρόκειται για την βαθύτερη εκείνη δύναμη των αναλογιών που συνέχει τα παραμικρά με τα σπουδαία ή τα καίρια με τα ασήμαντα, και διαμορφώνει κάτω από την κατατεμαχισμένη των φαινομένων επιφάνεια, ένα πιο στέρεο έδαφος, για να πατήσει το πόδι μου - παραλίγο να πω η ψυχή μου. Μέσα σ' ένα τέτοιο πνεύμα είχα κινηθεί άλλοτε, όταν έλεγα ότι ένα...

...ναι, είναι ένα μικρό μονάχα απόσπασμα, από το δοκίμιο τού Οδυσσέα Ελύτη "τα δημόσια και τα ιδιωτικά", που έχω τη χαρά σήμερα να σας το κάνω δώρο εδώ, διαδικτυακά! Μια καλή ευκαιρία να το διαβάσει κανείς όποτε θέλει. Και πάμε τώρα για το άλλο δώρο τής ημέρας, μετά την κλήρωση για τα τέσσερα χρόνια τού blog μου, με την Νικόλ να είναι η τυχερή, κι εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή στη ζωή σου Νικόλ μου! Σας ευχαριστώ όλες κι όλους από τα βάθη της καρδιάς μου, που με στηρίζετε τόσα χρόνια εδώ, και με περιβάλλετε με την αγάπη σας!

"Μέσα στην θλίψη τής απέραντης μετριότητας, που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν την φθορά" ~ Οδυσσέας Ελύτης ~ 1911-1996 ~

Η κλήρωση έγινε σύμφωνα με την σειρά που αφήσατε τα σχόλιά σας εδώFoto: Facebook
 Νικόλ περιμένω τα στοιχεία σου στο μέιλ μου pio.pistos.filos@gmail.com Καλό μήνα σε όλους!
 Τα σχόλια θα ανοίξουν και πάλι στην επόμενη ανάρτηση. Μέχρι τότε...κλικάρουμε μουσικά

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
24
Timestamp: 2016-12-02 07:03:42 UTC

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.