Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

❤ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ❤

Ένα πράγμα προτίθεμαι να κάνω σήμερα: να σε ταξιδέψω
Οι τρόποι είναι δυο και θα τους εκμεταλλευτώ στο έπακρο..
................................................................................................................
Τα μαγικά χαλιά είναι κατασκευασμένα για να σε ανεβάζουν στον ουρανό, στο όνειρο και στα σύννεφα. Τα μαγικά χαλιά είναι για να σε ξεναγούν σε όσα θα δεις και σε όσα ονειρευτείς. Δικό μου μουστάκια! Πήρες μαγικό χαλί; Φύγαμε!

Όσο μεγαλώνω απαρνούμαι την Ύλη. Η -υλική- ζωή (μου) αξίζει για συγκε-
κριμένα πράγματα, λίγα είναι εκείνα που άξιζαν κι αξίζουν στην ζωή (μου) τα λεφτά που ξόδεψα και τα λεφτά που θα ξοδέψω: τα Ταξίδια και τα Βιβλία

Για τα ταξίδια ο κατάλογος είναι μεν μακρύς, αλλά η ξενάγηση δεν σε πάει πολύ μακριά, ένα κλικ δρόμος είναι! Για τα βιβλία, δεν αρκεί μόνο το κλικ, η λίστα με τα βιβλία τού καλοκαιριού (μου) ανοίγει και παραμένει ανοιχτή να σε περιμένει!
Θα τα γράψω με τυχαία σειρά, κι αν έχεις διαβάσει κάποιο από αυτά, περιμένω την γνώμη σου (αλλά όχι το τέλος!) ενώ παράλληλα, πολύ σε παρακαλώ, ρίξε κι εσύ καμιά ιδέα ντε, πες μου κάποιο βιβλίο που σου άρεσε και μου το συστήνεις!

1) Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα (Μαρκ Χάντον) 2) Στην κόψη τού ψαλιδιού (Μαρκ Χάντον) 3) Αν μείνω (Γκέιλ Φόρμαν) 4) Η σκοτεινή πλευρά τού φεγγαριού (Θεοδόσης Μοσχόπουλος) 5) Το παιδί τής αυγής (Γκοτάμα Τσόπρα) 6) Έρωτας μια ξένη χώρα (Έβελιν Τόιντον) 7) Αυτή η αργή μέρα προχωρούσε (Νίκη Αναστασέα) 8) Χωρίς την μητέρα μου (Τζόις Κάρολ Όουτς) 9) Ο τύπος τού διπλανού τάφου (Καταρίνα Μασέττι) 10) Οι δυο μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο μου (Χρήστος Νικολουτσόπουλος) 11) Φύλαξέ μου τις παλιές φωτογραφίες (Αντώνης Σιμιτζής) 12) Όμορφα πλάσματα (Kami Garsia και Margaret Stohl) 13) Κόκκινη σαν το αίμα (Σάλα Σιμούκα) 14) Ζωή την άλλη φορά (Νίκος Χουλιαράς) 15) Ερωτόκριτος (Βιτσέντζος Κορνάρος) 16) Το κορίτσι τής πτήσης 5403 (Μισέλ Μπισί) 17) Ο πόνος μαύρος σκύλος π' αλυχτά (Βίκυ Δερμάνη) 18) Τα σταφύλια τής οργής (Τζον Στάινμπεκ) 19) Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια (Νελ Χάρπερ Λη)

Φέτος έθεσα "εν ενεργεία" όλους τους τρόπους συλλογής βιβλίων προς ανάγνωση: αγόρασα μερικά από κανονικό βιβλιοπωλείο, κάποια άλλα (αρκετά!) είναι από bazaar και μερικά βρίσκονται στη βιβλιοθήκη μου εδώ και καιρό και με περιμέ-
νουν υπομονετικά! Δεν έχω βάλει λινκ στις προτάσεις μου, για να μην γεμίσω την ανάρτηση με λινκ! Το Ταξίδι για μένα γίνεται με δυο τρόπους: με ένα βήμα (μου) ή με ένα βιβλίο. Σε κάθε περίπτωση, 20 ταξίδια (τουλάχιστον!) τα έχω στο "τσεπάκι" μου φέτος... Αρκετά αράχνιασα, διαβάζοντας μόνο 3-4 βιβλία όλον τον χειμώνα, χαμένη επίσης μεταξύ του συρμού και της αποβάθρας τού διαδικτύου!
  
"Όταν διαβάζω ένα καλό βιβλίο εύχομαι η ζωή μου να διαρκούσε 3000 χρόνια" !! Πείτε μου αν έχετε διαβάσει κάποιο από τα πιο πάνω ή τις δικές σας προτάσεις! 

....................................................................................................
Αντίστροφη μέτρηση για το bazaar που συντονίζει η Αλεξάνδρα μας! 
Δείτε κι εδώ! Art: Oleg Oprisco~Φιλιά και καλό σ/κ σε όλες και όλους!
 ....................................................................................................
Η ανάρτησή μου είναι εμπνευσμένη εν μέρει από εδώ κι ευχαριστώ!
 ....................................................................................................
**Επειδή η ανάρτηση είναι σκέτο Ποίημα (!!!) συμμετέχει 
στο Συμπόσιο τής Αριστέας προφανώς εκτός βαθμολογίας!
.......................................................................................................

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

64 σχόλια:

  1. Βιβλία!!!!!!!!!!!! υπάρχει καλύτερο ταξίδι από αυτά;;;;;
    Μόνο τα σταφύλια της οργής έχω διαβάσει... πάνε πολλά χρόνια όμως από τότε.... και δε θυμάμαι σχεδόν τίποτα....
    Εγώ το τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με το Jo Nesbo!!!!!!! λατρεμένα αστυνομικά μυθιστορήματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή την μανία (πραγματικά) με τα αστυνομικά,
      την πέρασα πέρυσι, φέτος είπα να το μετριάσω :) Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Ταξιδευτές θα είμαστε πάντα!!!!
    Απ' τις προτάσεις βιβλίων μόνο δύο έχω
    που περιμένουν υπομονετικά να τα διαβάσω
    Αυτήν την εποχή που δεν μαζεύω μυαλό
    διαβάζω αποσπασματικά μόνο ποίηση!!!!

    Σε γλυκοφιλώ πετράδι μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ενδιαφέρει που την ποίηση, ευτυχώς, δεν την διαβάζεις μόνο,
      αλλά την γράφεις κιόλας, ευφραίνοντας τις ψυχές μας! ♥♥♥ Την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Πετρούλα!
    Καλά ταξίδια θα ευχηθώ για το καλοκαίρι, να ξεπεράσουν τα μπάνια σου ☺
    Τα σταφύλια τής οργής τα έχω κι εγώ στο πρόγραμμα για το καλοκαίρι ( η Memaria θα σου πει για αυτά, αν θυμάμαι καλά είναι μέσα στα 10 αγαπημένα της!)
    Όλα τα άλλα ...σχεδόν άγνωστα ακόμα και οι τίτλοι.
    Πάω να κάμω τη δική μου λίστα ! ☺
    Μου άρεσε η σκέψη σου και η αφιέρωση στο Συμπόσιο...
    Πώς και δεν σκαρφίστηκες κανένα ολιγόλεκτο με τις λέξεις του Συμποσίου να μας το αφιερώσεις;

    Καλό ΣΚ
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εύχομαι τα ταξίδια όλων μας να ξεπερνούν
      τα μπάνια μας! Σαν τα ταξίδια (ψυχή τε και σώματι) δεν έχει! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Πετράδι μου, τα ταξίδια σου μαγευτικά κυριολεκτικά και μεταφορικά. Συνήθως εγώ (λόγω και έλλειψης χρημάτων) ταξιδεύω με τα βιβλία...
    Τρία από αυτά της λίστας σου τα έχω διαβάσει και μπορώ να πω πως με ταξίδεψαν το ίδιο όμορφα με τα ταξίδια που όλοι ξέρουμε και που τόσο πολύ αγαπάς. Η σκοτεινή πλευρά τού φεγγαριού,Τα σταφύλια τής οργής και Ερωτόκριτος, μου εξασφάλισαν ένα ακόμα παράθυρο στο όνειρο που τόσο πολύ έχουμε όλοι νομίζω ανάγκη!

    Σου εύχομαι να τα διαβάσεις όλα της λίστας σου και να ταξιδέψεις όπου δεν πήγες ακόμα, αυτό το καλοκαίρι!
    Σου αφήνω (για να πάρεις μαζί σου) φιλί γλυκό και την αγάπη μου!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο διάβασα, (σχεδόν) όλοι σας έχετε διαβάσει
      "τα σταφύλια τής οργής" κι εγώ έχω μείνει απέξω,
      αλλά θα επανορθώσω προσεχώς! Φιλιά και καλημέρες :)

      Διαγραφή
  5. Μόνο "Τα Σταφύλια της Οργής" έχω διαβάσει αλλά δεν θα σου πω το τέλος γιατί δεν το θυμάμαι.
    :))
    Πολυταξιδεμένη και καλοταξιδεμένη μας Πέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που δεν θυμάσαι το τέλος!
      (για να...παντρεύονται, το αποκλείω!)
      Τα φιλιά μου ωρέ Ακυβέρνητο άτομο :))

      Διαγραφή
  6. Βιβλία; Η μεγάλη μου αγάπη!
    Διαβάζω κάθε μέρα, έχω γεμίσει το σπίτι βιβλία (μόνο στην κουζίνα δεν έχω βάλει βιβλιοθήκη, χαχαχα!) και πάλι δεν μου φτάνουν... Το 2015 ειδικά αγόρασα πάρα πολλά και επίσης κατάφερα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου από βιβλία του King. Συγκέντρωσα επιτέλους σχεδόν το σύνολο των βιβλίων του που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα (ο King είναι πολυαγαπημένος μου συγγραφέας, και έκανα πολύ κόπο για να βρω ειδικά τα σπάνια βιβλία του).
    Από τη λίστα σου όμως μόνο δύο έχω διαβάσει, τα Σταφύλια της Οργής και τον Ερωτόκριτο. Τώρα διαβάζω Wilbur Smith - Οι γιοι του Νείλου (αν δεν έχεις διαβάσει βιβλία του, σου τον προτείνω, είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν) και μετά σειρά έχει το Γράμμα σε ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ - Φαλάτσι.
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ και καλές αναγνώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Φαλάτσι το έχω διαβάσει εδώ και χρόνια.
      Αν θυμάσαι, King δεν έχω διαβάσει ακόμα!!!
      Θα το κάνω μάλλον με την πρώτη ευκαιρία ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω το διάβασμα κούκλα! Το λατρεύω! Και χαίρομαι γιατί είναι κάτι που θα μπορώ να κάνω ως τα βαθιά μου γεράματα! Τελευταία δεν διαβάζω βιβλία εκτός Πανεπιστήμιου γιατί απλά δεν προλαβαίνω!Εσύ μπορείς να προτείνεις όμως τα καλύτερα ώστε να έχω λίστα έτοιμη όταν χρειαστεί!Φιλούρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σκέφτομαι ότι (θέλω να μπορώ να) θα διαβάζω
      μέχρι τα βαθιά γεράματα: αρκεί: να βλέπω και να μην
      έχω Αλτσχάιμερ..... Καλή δύναμη μικρό μου σεφάκι! :)

      Διαγραφή
  8. Επίσης, τα όμορφα πλάσματα τα είχα διαβάσει και τα 3 (?) βιβλία της σειράς αλλά όταν το είδα πως το έκαναν ταινία ξενέρωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγόρασα από μπαζάρ και δεν ήξερα αν ήταν εφηβική λογοτεχνία!
      Χαχα!!! Όμως η γραφή είναι πολύ καλή, άρα έχει κάτι να μου δώσει :))

      Διαγραφή
  9. Πέτρα το Βιβλίο είναι θησαυρός και πηγή ζωής. Καλά κάνεις που το έχεις ψηλά στις προτεραιότητές σου όπως ακριβώς και τα ταξίδια. Δύο αξίες για τις οποίες συμφωνώ απολύτως.
    Όσον αφορά για τα βιβλία, δεν έχω διαβάσει κάποιον από τους τίτλους που αναφέρεις.
    Με τη σειρά μου έχω να σου προτείνω ένα, που το έκανα και στην Διονυσία:
    "ΑΠΡΟΣΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ" της ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ.
    Ένα κλασικό μοναδικό αριστούργημα πραγματικά που θα σε συγκλονίσει. Και επειδή λατρεύεις το θέατρο, να ξέρεις ότι είναι από τα βιβλία που έχουν γίνει θρύλος σε θεατρική παράσταση.
    Σε φιλώ και εύχομαι καλές δραπετεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την βιβλιοπρόταση!
      Να είμαστε καλά, να ταξιδεύουμε διαβάζοντας! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Που λες φιλενάδα, κανένα από τα παραπάνω δεν έχω διαβάσει και γενικά δε διαβάζω ελληνικά βιβλία εδώ στην ξενιτιά, γιατί είναι δύσκολο να τα βρω όπως καταλαβαίνεις. Αλλά εχω κολλήσει με μια σειρά βιβλίων, πολλών και τεραστίων, είναι το Outlander και τα επόμενα του. Αγαπώ τη συγγραφέα, είναι από τα καλύτερα ταξίδια που έχω κάνει. Καλά ταξίδια και σε σένα λοιπόν, πολλά έχεις βάλει στη στοίβα είδα, μια χαρά θα τη βγάλεις το καλοκαιράκι!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, ούτε εγώ διαβάζω τώρα πια Έλληνες λογοτέχνες,
      αλλά τα πιο πολλά (Ελλήνων) τα έχω εδώ και με περιμένουν..
      Φιλιά πολλά στην άλλη άκρη τού κόσμου μελλοντική μανούλα! ♥

      Διαγραφή
  11. Από τη λίστα σου έχω διαβάσει "Τα σταφύλια της οργής" και ακόμα διατηρείται στη μνήμη μου ολοζώντανο το τέλος. Από αυτά που δεν τα ξεχνάς ποτέ.
    Αν και βιβλιοσκούληκο, άργησα πολύ να διαβάσω το "Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια". Σου το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι από όσο φαίνεται, άργησα πιο πολύ από όλους σας
      να ανακαλύψω αυτά τα δυο βιβλία. Πολλά φιλιά Αγγελική μου! :)

      Διαγραφή
  12. Ευτυχώς που υπάρχουν τα βιβλία και οι δανειστικές βιβλιοθήκες, όταν η τσέπη στεγνώνει, και τα ταξίδια δε σταματούν ποτέ!
    Από όλα όσα αναφέρεις όμως μόνο τον Ερωτόκριτο και τα σταφύλια της οργής έχω διαβάσει κι επιθυμώ να αποκτήσω σύντομα και το βιβλίο της Βίκυς, βεβαίως βεβαίως!!
    Τώρα τα Σταφύλια της οργής είναι ένα αριστούργημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας και όχι άδικα...δικό μου αγαπημένο από την πρώτη φορά που χάθηκα στις σελίδες του, σχεδόν παιδί ακόμα, και μπήκα σε έναν κόσμο που και άδικος ήταν και σκληρός, με θύματα πολλά, αλλά και μια ελπίδα που έκανε τους ανθρώπους να συνεχίσουν να παλεύουν για κάτι καλύτερο, ή έστω να προχωρούν...
    Θύματα οι αγρότες που παραπλανήθηκαν κι έχασαν στο τέλος τα πάντα και θύτες -μάντεψε ποιοι- πάντα οι τράπεζες και τα τσιράκια τους, κυβερνήσεις κ.λ.π.!
    Αντιγράφω από μίνι παρουσίαση που έκανα κάποτε στο μπλογκ μου και είναι μάλλον αστείο που τόσα χρόνια τώρα, ακόμα δεν αξιώθηκα να κάνω μια κανονική παρουσίαση σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία!

    "Ένα βιβλίο που μοιάζει να μιλάει για το μέλλον περιγράφοντας το παρελθόν. Ένα μέλλον που είναι ήδη παρόν. Αν κι εδώ που τα λέμε πάντα παρόν ήταν. Πότε ο κόσμος έζησε όμορφα και πότε ακριβώς ο ισχυρός δεν πάταγε τον αδύναμο και δεν τον ξεζούμιζε; Υπήρξε εποχή που δεν ήταν εποχή ξεριζωμού; Αν δεν ήταν στην Αμερική όπου διαδραματίζεται η ιστορία, ήταν κάπου αλλού.
    Η Ελλάδα, έχει γνωρίσει πολλές τέτοιες περιόδους. Αν και μου φαίνεται τελικά πως μία είναι, αλλά κάνει και μερικά διαλείμματα.
    Τα συμφέροντα των ισχυρών και των τραπεζών (πάντα τα συμφέροντα και οι τράπεζες), εδώ πετάνε τον κόσμο από τη γη του. Μια γη που τη δούλεψε σκληρά, αλλά οι εποχές της ξηρασίας κι ένα απάνθρωπο σύστημα τον αναγκάζει να την αφήσει και να φύγει παίρνοντας μαζί του μόνο τα απαραίτητα και καμιά φορά ούτε αυτά."

    Εν τω μεταξύ συμμερίζομαι απόλυτα και την αγάπη της Έλλης για τον Κινγκ, και το κόλλημα της Έλεν με τον Nesbo και επικροτώ την πρόταση του Γιάννη!!
    Αλλά έχω να εξομολογηθώ και μια νέα "αμαρτία"...τελευταία έχω πέσει με τα μούτρα στα βιβλία της Camilla Lackberg ...έχουν όσα χρειάζομαι αυτή τη στιγμή..έχουν μυστήριο, διαβάζονται εύκολα, μονορούφι δηλαδή, με ταξιδεύουν, αλλά και με ξεκουράζουν με έναν απολαυστικό τρόπο!

    Μην τρομάζεις δε θα γράψω άλλα...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, υπέροχο όπως πάντα το απόσπασμα/κριτική σου
      για ένα βιβλίο που θα είναι πάντα επίκαιρο τελικά... :(
      Την Camilla Lackberg την ξέρω κι εγώ, αλλά αφού διάβασα
      3-4 βιβλία της, την βαρέθηκα, γιατί επαναλαμβάνεται νομίζω.
      Καλημερούδια και φιλιά και καλά μας βιβλιοταξίδια! :)

      Διαγραφή
    2. Ζήτημα να άφησα 2-3 βιβλία της αδιάβαστα...χαχα! Αλλά κι αυτά θα τα διαβάσω...κόλλησα λέμε!!
      Μου άρεσε πολύ...και ήταν όπως έγραψα και παραπάνω ιδανικά για μένα τα βιβλία της, λόγω που είναι ξεκούραστα...κάτι τέτοιες εποχές που στη δουλειά ξεθεωνόμαστε κυριολεκτικά, τα αποζητώ τα ξεκούραστα..

      Διαγραφή
    3. Άστα Μαρία μου, τελικά διάβασα 25 βιβλία φέτος...παραμόρφωση λέμε :)

      Διαγραφή
  13. Σημειώνω κάποιους από τους τίτλους που αναφέρεις γιατί μου κέντρισαν την φαντασία για προσεχή αναζήτηση. "Τα σταφύλια της οργής" το έχω διαβάσει στο συνιστώ, όπως και τον Ερωτόκριτο.
    Καλά ταξίδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον "Ερωτόκριτο" τον διαβάζω ήδη, με μολύβι και χαρτί,
      γιατί βρίσκω υπέροχες λέξεις να σημειώνω! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Πω πω, μακριά νυχτωμένη, μόνο τα σταφύλια της Οργής έχω διαβάσει κι αυτό πριν χρόοοοοοοονια.
    Εχωκολλησει κι εγώ με τον Nesbo, που αν και με ανατριχιάζει, εξακολουθώ να τον διαβάζω.
    Σημειώνω τις προτάσεις σου , γιατί καλοκαίρι χωρίς βιβλίο, δεν γίνεται.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν εγώ Nesbo δεν έχω διαβάσει ακόμα!
      Πότε θα τα προλάβω όλα Παναγία μου; (ποτέ!)
      Φιλιά και καλημέρες Ρένα μου και καλό διάβασμα :)

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική λίστα! Έχω διαβάσει τα "Σταφύλια της οργής" αλλά και το "Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια" το οποίο είναι και από τα αγαπημένα μου! Για το τελευταίο προτείνω να δείτε και την ταινία του 1962 με τον Gregory Peck, εξαιρετική! "Το κορίτσι της πτήσης 5403" είναι μέσα στους στόχους του επόμενου μήνα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Το κορίτσι της πτήσης 5403" τελικά, θα το διαβάσουμε την ίδια περίοδο.
      Καλημερούδια και καλές μας αναγνώσεις Λίνα μου! Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  16. Δεν έχω διαβάσει κάποιο απο αυτά όμως σημειώνω τίτλους.. Τον Ερωτόκριτο θέλω και εγώ να το διαβάσω κάποια στιγμή, κάθε καλοκαίρι πάω στη πατρίδα του Βιτσέντζου Κορνάρου και δε λέει. :)
    Εμένα μου αρέσει περισσότερο να διαβάζω τους Έλληνες συγγραφείς και ειδικά τα βιβλία εποχής!! Με μαγεύουν και με ταξιδεύουν για όσο κρατάει το κάθε βιβλίο! Να έχεις μία όμορφη Κυριακή Πέτρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, πας κάθε χρόνο στο νησί τού Κορνάρου
      και δεν έχεις διαβάσει το αριστούργημά του;
      Από όσο έχω διαβάσει (σχεδόν το μισό) είναι
      ένα τέλειο ανάγνωσμα! Πολλά φιλιά Ελεάνα μου :)

      Διαγραφή
  17. "Τα σταφύλια της οργής" και τον "Ερωτόκριτο" έχω διαβάσει, αλλά αυτό το "ο τύπος του διπλανού τάφου" από τον τίτλο και μόνο με ιντριγκάρει!
    (Υποθέτω όμως πως δεν είναι horror, ε? ;-) )
    Ένα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πελώριο, Πετράδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να σε ξενερώσω λίγο τώρα: "ο τύπος τού διπλανού τάφου"
      είναι κωμικό (!) και μιλά για έναν άντρα και μια γυναίκα που
      συναντιούνται στο νεκροταφείο! Χαχα! Πολλά φιλιά Συργιανάκι :)

      Διαγραφή
  18. Πέτρα μου τα βιβλία είναι ένα μαγικό χαλί που μας ταξιδεύει...μας δίνουν την δυνατότητα να αποδράσου έστω και λίγο από την μίζερη πραγματικότητα... Έπιασα χαρτί και μολύβι γιατί μόνο τα σταφύλια της οργής έχω διαβάσει πριν κάαααμποσα χρόνια. Τα υπόλοιπα λοιπόν θα τα μελετήσω!!! Σε ευχαριστούμε! Τι υπέροχες οι φωτογραφίες... κάθε φορά με μαγεύουν ακόμα πιο πολύ... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες Μαίρη μου!
      Δες και τις καινούργιες που ανάρτησα σήμερα
      (εδώ, αλλά και στο ξεχασμένο μου blog!) ♥♥♥

      Διαγραφή
  19. ΒΙΒΛΙΑ η αξεπεραστη αγαπη Πετρίνα μου..και τα ταξιδια μας.. τόσο λιγος ο χρονος του διαβασμαματος .. τα περισσοτερα τα εχω διαβασει σε ακαταλληλο μερος.... ο Ερωτοκριτος και το Ποτε χωρίς την κορη μου είναι απο τα βιβλια που έχω διαβασει φιλεναδα..βεβαια θα σου προτεινα και το Τριανταφυλακι... μια τριλογία πολύ ωραια.. τωρα διαβάζω τον Φτωχουλη του Θεού... του Καζατζακη... τι εγραψε ο ανθρωπος!! καλα βιβλιοταξιδια ευχομαι Πετρινα μου φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κρατήσω τον Καζαντζάκη, γιατί έχω χρόνια να διαβάσω
      (από τα σχολικά μου χρόνια...) Το "ποτέ χωρίς την κόρη μου"
      δεν το προτείνω εδώ σήμερα, αλλά το διάβασα παλιά κλαίγοντας..
      Είναι αληθινή ιστορία και συγκλονίζει.. Φιλάκια Σμαράγδι μου :)

      Διαγραφή
  20. Αχ αγαπημένη μου νονά, τι ωραία λίστα μας έδωσες! Αν και για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω κατά πόσο θα έχω χρόνο φέτος το καλοκαίρι για βιβλία αν βρω όμως, σίγουρα θα διαβάσω κάποιο απ' αυτά και θα σου πω εντυπώσεις!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί και εύχομαι να μπορέσεις να κάνεις πολλά ταξίδια ακόμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζε ο,τι εσύ επιλέξεις και αγαπάς!
      Ο,τι διαβάζουμε, κέρδος είναι (εκτός από
      τα...άρλεκιν φυσικά (χαχα) -αν έχεις ακουστά!-
      ελληνικά και ξένα(...) που είναι ξενέρωτα και
      άνευ ουσίας..! Πολλά φιλιά κουκλοβαφτιστηρόνιμου!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα, Πέτρα μου. Αν ενδιαφέρεσαι για αστυνομικά, μπορώ να σου συστήσω τους αγαπημένους μου.
    Από τα υπόλοιπα λογοτεχνικά είδη, προτείνω το "Γκιακ" του Παπαμάρκου και το "Άσος στο μανίκι" του Πλιάγκου. Εγγυημένα πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την εποχή δεν διαβάζω (άλλα) αστυνομικά,
      σε ευχαριστώ πολύ όμως για τις δυο βιβλιοπροτάσεις σου
      φίλε Λωτοφάγε! Σαν το διάβασμα, δεν έχει! Καλημερούδια :)

      Διαγραφή
  22. εγώ θα κρατήσω τα ταξίδια!!!! από τα βιβλία που παραθέτεις, έχω διαβάσει Ερωτόκριτο φυσικά και Τα σταφύλια της οργής!!! καλά ταξίδια και καλά διαβάσματα Πετρούλα μου γλυκιά..και καλή εβδομάδα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ταξίδια, νοητά και μη, για όλους μας γλυκιά μου evonit-s-a! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Μωρέ Πέτρα μου κρατάω και τα ταξίδια (ως και έχω μάλλον ένα πολύ μακρινό) αλλά και τα βιβλία που τα αγαπώ, το ξέρεις. Πριν λίγε ςημέρες τελείωσ α2 που είχ απάρει σε ένα μπαζαρ! Θυμάσαι; είχα κάνει και σχετική ανάρτηση! Από τα δικά σου έχω διαβάσει μόνο ταα "Ερωτόκριτο" και "Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια".
    Καλό Καλοκαίρι με πολλά ταξίδια στις σελίδες των βιβίων!
    Σε φιλώ γλυκά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι κι εγώ καλά ταξίδια
      μέσα από τις σελίδες τών βιβλίων
      που εσύ θα επιλέξεις! Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  24. Μεγάλο θέμα έπιασες, Πέτρα μου! Βιβλίο και καλοκαίρι πάνε πάντα μαζί! Θα συμφωνήσω ότι με τα βιβλία ζούμε πολλές ζωές! Απ' όσα έχεις στη λίστα σου, δεν έχω διαβάσει κανένα και έχω ακουστά τα "Ο τύπος τού διπλανού τάφου" και "Το κορίτσι τής πτήσης 5403", το οποίο θα ήθελα κάποια στιγμή να διαβάσω, γιατί μου θυμίζει λίγο Lost και The survivors όλο αυτό, αλλά στο πιο θρίλερ του! Επίσης τα κλασικά "Τα σταφύλια τής οργής" και "Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια" είναι και στη δική μου λίστα! Δεν τολμώ όμως να καταγράψω τι περιλαμβάνει η δική μου λίστα, γιατί θα μας βρει το ξημέρωμα! Μου έδωσες ιδέα για αντίστοιχο post στο blog μου -όχι καλοκαιριού, γενική bookwishlist! Απλώς αναφέρω μερικά που μου έρχονται πρώτα πρώτα: από κλασικά το "Έγκλημα και τιμωρία" του Ντοστογιέφσκυ, "Το στρίψιμο της βίδας" του James Henry (μερικοί ισχυρίζονται ότι σε αυτό βασίστηκε η ταινία "The others" με την N. Kidman - εκπληκτική) και "Ο φύλακας στη σίκαλη". Από πιο σύγχρονα τελευταία έχω κόλλημα με τα αστυνομικά, όπως πιθανόν να ξέρεις, και έχω διαβάσει τον "θηριοδαμαστή" της C. Lackberg και σκέφτομαι να διαβάσω και τα προηγούμενά της, και το "Πριν έρθεις εσύ" και τη συνέχειά του "Μετά από σένα" της Jojo Moyes (στο πρώτο ειδικά λένε ότι πέφτει πολύ κλάμα)! Τσέκαρέ τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και πιο πάνω, την Lackberg την βαρέθηκα πια,
      αφού διάβασα 3-4 βιβλία της. Το "πριν έρθεις εσύ" το διάβασα
      το προηγούμενο καλοκαίρι.. Δεν θα πω τίποτα, εκτός από το ότι έχει
      μια πολύ άδικη εξέλιξη.. Καλό διάβασμα επίσης Μαράκι! Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  25. Και πράγματι τα πιο μεγάλα μου ταξίδια τα έκανα διαβάζοντας!!! Με δεύτερο πτυχίο στη βιβλιοθηκονομία, διαβάζαμε τόμους βιβλιών...!!! Τα σταφύλια της οργής είναι εξαιρετικό τεκμήριο για κάποιον που το έχει στην βιβλιοθήκη του και απ' όσο διάβασα στα σχόλια το έχουν πολλοί!!! Η αλήθεια είναι πως με τα μικρά έμεινα πίσω στα ταξίδια μου, αλλά που θα πάει θα βγω και πάλι στους δρόμους της φαντασίας!!!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου! Κική μου, πολύ συναρπαστική ιδιότητα αυτή που έχεις αποκτήσει!
      Μην ανησυχείς και το μικρόβιο τού διαβάσματος, δεν περνά ποτέ! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  26. Πολύ πριν παντρευτώ και κάνω οικογένεια δούλευα πολύ ...και ταξίδευα πολύ και η μαμά μου κούναγε το κεφάλι της και σήκωνε τα μάτια προς τον ουρανό με το τρίπτυχο : ταξίδια-βιβλία-μουσική κι εγώ γελώντας της απαντούσα πως αυτή είναι η προίκα μου. Θεωρώ και τα τρία ουσιαστικές ανάσες..
    Συνεχίζω να ταξιδεύω, όχι με την ίδια συχνότητα, να διαβάζω-αν και πέρασα μεγάλη χρονικά περίοδο που δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ και να διαβάσω ούτε μία σελίδα- και να ακούω μουσική πολύ.
    Η λίστα σου ενδιαφέρουσα..Το μόνο που έχω διαβάσει είναι Τα σταφύλια της Οργής ( βλέπε πανεπιστήμιο και πολύ αργότερα το διάβασα στην ελληνική του έκδοση ). Kαταπληκτικό κλασικό αριστούργημα, ο Στάινμπεκ γλαφυρός στην αφήγηση, απλός αλλά και βαθύς δεν θα πω άλλα μιας και η Μemaria σε έβαλε ήδη στο κλίμα.
    Μερικά απ' τα καλύτερα ταξίδια τα έχω κάνει με βιβλία..και έχουν υπάρξει στιγμές που τα ξαναδιάβασα μετά από χρόνια και η αίσθηση, η γεύση που μου άφησαν ακόμη καλύτερη από την πρώτη ανάγνωση.
    Να μου είσαι καλά, φιλιά πολλά και όμορφα ταξίδια σου εύχομαι :))
    Kαλό βράδυ Πετροκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει πιο "ταξιδιάρικο" τρίπτυχο, από το τρίπτυχο:
      ταξίδια-βιβλία-μουσική, αλλά θα συμπληρώσω και το Θέατρο!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου και σου εύχομαι από καρδιάς
      πολλά ακόμα υπέροχα ταξίδια! (από κάθε άποψη!) Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  27. Ταξίδια και βιβλία τα αγαπημένα μου. Ο σύζυξ με κοροϊδεύει καμιά φορά και μου λέει θα μετακομίσουμε καμιά μέρα για να χωρέσουν τα βιβλία σου. Ερωτόκριτο και σταφύλια της οργής τα έχω διαβάσει. Τα υπόλοιπα θα τα κοιτάξω μήπως βρω κάτι ενδιαφέρον. Για το καλοκαίρι έχω πολλά στην λίστα μου αλλά λίγο χρόνο και δεν ξέρω πως θα τα προλάβω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να καταφέρεις να διαβάσεις, πάλι χρήσιμο θα είναι,
      ομορφιά μου! Κι εγώ έχω "εξαπλωθεί" μέσα στο σπίτι!! Μάκια!

      Διαγραφή
  28. Καλημερα κορίτσι μου! Συγχαρητηρια για τη συμμετοχή αδιαμφισβήτητα! Αναμενω να δω τις αλλαγες στο αλλο μπλογκ! Μη μου στεναχωριεσαι, θα το κανεις υπέροχο!
    Σε ευχαριστω πολύ για τις προτασεις. Αν θες να διαβασεις κατι πιο τολμηρό, θα σου πρότεινα βιβλία του Πέδρο Χουαν Γκουτιέρεζ απο την Κουβα!
    Φιλι γλυκό
    Την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και για το "αδιαμφισβήτητα"
      και για τις βιβλιοπρατάσεις σου Αριάδνη μου!
      Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα επίσης :))

      Διαγραφή
  29. Μόνο τα Σταφύλια και τον Ερωτόκριτο έχω διαβάσει (πριν πολλά χρόνια) και στα συστήνω ανεπιφύλακτα! Όπως και το άνθρωποι και ποντίκια. Και τα σακιά της Καρυστιάνη, αν δεν τα έχεις διαβάσει κι αν είναι του γούστου σου. Εμένα με συγκλόνισε!
    Στερητικό έπαθα τόσο καιρό που έχω να έρθω εδώ!
    Φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα, δεν έχω διαβάσει ποτέ Καρυστιάνη, λέω να την ψάξω :))
      Έχω δει όμως στο σινεμά την "Μικρά Αγγλία" κι ήταν πολύ καλό..

      Διαγραφή
  30. Εχω διαβάσει το Aν Μείνω, και το που πήγε της ίδιας συγγραφέως εχω και σχετική ανάρτηση στο blog μου, τα θεωρώ καλά βιβλία εαν εχεις την διάθεση να διαβάσεις κατι τέτοιο. Το όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια το θεωρώ ενα απο τα βιβλια που θα επρεπε να διαβασεις πριν πεθάνεις. Οπως επισης οτι θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία. σημειωσα καποια απο την λιστα σου για "διαβασμα" να δω ποτε θα τα προλαβω ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σεζόν πήγε πολύ καλά από ανάγνωση λογοτεχνίας Έλενα μου! Καλή μας συνέχεια :)

      Διαγραφή
  31. Τα βιβλία είναι η μεγάλη μου αγάπη αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δεν διαβάζω όσα θα ήθελα. Απο την λίστα έχω διαβάσει μόνο τον Ερωτόκριτο και τα Σταφύλια της οργής. Φιλάκια πολλά Πέτρα μου και καλές αναγνώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τελικά "τα σταφύλια της οργής" ήταν τα μόνα που δεν διάβασα :(

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.