Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

❤ Μιά φορά μιά γειτονιά... (νέο δρώμενο στην bloggογειτονιά!)


Το κοριτσάκι υποδυόταν το ρόλο με περισσή φυσικότητα. Όχι από ταλέντο. Η ψυχή του όμως έκλαιγε, αφού το επόμενο κιόλας πρωί, όλα θα άλλαζαν για εκείνο. Το κλάμα τής ψυχής του ήταν εκείνο που κέρδισε το πιο θερμό χειροκρότημα τού κοινού. Το κοινό δεν ήξερε, το κοριτσάκι όμως ήξερε κα-
λά, ότι αυτή η σχολική παράσταση, σήμαινε το τέλος σε αυτό το σχολείο...
.......................................................................................................................
Η καινούργια γειτονιά είχε μια γοητεία μα κι έναν φόβο ταυτόχρονα, τον φόβο για το άγνωστο. Δεν λάμπουν όλα όταν τα πρωτογνωρίζεις. Ειδικά 
όταν είσαι μόλις εννέα ετών. Άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Καινούργιοι δρόμοι, καινούργιοι γείτονες, καινούργιοι συμμαθητές, καινούργιος δά-
σκαλος.. Το μόνο που παραμένει παλιό, είναι η συστολή σου με τους ανθ-
ρώπους. Ώσπου να σε πλησιάσουν, ώσπου να σου αποδείξουν, ώσπου να σε πείσουν. Αριστερά μένει η κυρία Γεωργία με τον κύριο Αντώνη, δεξιά μένει η κυρία Αθανασία με τον κύριο Μίλτο, δυό ζευγάρια χωρίς παιδιά, με την λαχτάρα για παιδική παρέα, στο μάτι. Οι αποστάσεις είναι μικρές και μερικά μέτρα μετά, είναι εκείνη η οικογένεια με τα πολλά παιδιά και τα παράξενα χρώματα: η κόρη με κόκκινα μαλλιά, ο μπαμπάς σχεδόν ξαν-
θός, η μαμά θεόψηλη με σκούρα επιδερμίδα. Φτάνοντας στη πλατεία τού χωριού, συναντάς μια συμμαθήτρια, που χθες στο διάλειμμα σού χαμογέ-
λασε. Όταν περνάτε δίπλα από το φούρνο, η μυρωδιά τού φρέσκου ψωμιού σε ζαλίζει, ένα κουλούρι θα 'ταν ο,τι πρέπει, μα ακούς κιόλας το κουδούνι.

Μεγάλα παράθυρα, ψηλά δέντρα, χαλικόστρωτο προαύλιο, πολλά αγόρια, λίγα κορίτσια, ψηλός δάσκαλος, επιβλητικός, λίγο να σε τρομάζει, λίγο να τον συμπαθείς. Κι εκεί δεξιά δίπλα στην πόρτα, μια βιβλιοθήκη με τζάμι, βιβλία, χάρτες, μολύβια και ένας σκελετός να σου παγώνει το αίμα..! Να χτυπά το κουδούνι για διάλειμμα κι εσύ να μένεις εκεί, καρφωμένη στο θρανίο, να περιμένεις απλά..να έρθει η ώρα να σχολάσεις. Η Μαργαρίτα πάντα γλυκιά, με τα μεγάλα πράσινα μάτια της, έχει αποφασίσει να σε ξεναγήσει (κι άλλο;;;) στη γειτονιά... Να σε περάσει μέσα από ένα μικρό ποτάμι (ρυάκι πιότερο, αλλά να, στα μάτια σου φαντάζει με..πολύ νερό!), να μπείτε στο προαύλιο τής εκκλησίας, να βρεθείτε απέναντι, στο δάσος με τα πεύκα. Κι όλα αυτά μόνο δέκα λεπτά από το σπίτι, ένα χωριό μια γειτονιά, μια γειτονιά ένα χωριό.. Κι εκεί σχεδόν όλη η τάξη σε περιμένει.

Να σε γυρνάνε όλοι μαζί στο σπίτι και στο δρόμο ίχνος από αυτοκίνητο, μόνο ξένοιαστα να γελάς, να ακούς ανέκδοτα, να παίζουν τα μεγαλύτερα αγόρια με την αθωότητα σου: "το ξέρεις ότι άμα φας γιαούρτι, μπορεί να κάνεις παιδί;", κι εσύ να τρέμεις από φόβο και να προσπαθείς να θυμηθείς πότε ήταν η τελευταία φορά που...έφαγες γιαούρτι! Τα βράδια να πηγαί-
νεις απέναντι στην κυρία Γεωργία, και ο κύριος Αντώνης να σου σπάει καρύδια κι αμύγδαλα και να σε βάζει να του λες ιστορίες, έτσι, ίσα μόνο για να ακούει τη γάργαρη φωνή ενός παιδιού. Και το άλλο μεσημέρι, βουρ για τον παραμυθένιο κήπο τής κυρίας Αθανασίας, όπου, εκτός από... μια γάτα, σε περιμένει εκεί και μια σοκολάτα γάλακτος! Γαλακτένιες θύμησες.

Όταν πια ακόμα και η κόκκινη ζακέτα σου, έχει αρχίσει να σου γίνεται φόρτωμα, καταλαβαίνεις ότι η άνοιξη έχει έρθει για τα καλά. Άλλωστε, 
τα πουλιά κελαηδούν σαν τρελά σε κάθε σου βήμα. Μαζί με το καλοκαίρι πλησιάζουν κι οι βαθμοί. Ο δάσκαλος, που στο μεταξύ έχεις γίνει η αγα-
πημένη του, σε καμαρώνει και σε ξεπροβοδίζει. Όχι από την τάξη κι όχι λόγω καλοκαιριού, μα γιατί έχει έρθει άλλη μια φορά η ώρα να αλλάξεις σχολείο, σπίτι, γειτονιά.. Τα αρώματα και τα χρώματα σε τυλίγουν, τυ-
λίγονται μέσα σου σαν ζεστό πουλόβερ, πλέκουν ένα ζεστό κασκόλ γύρω από την ψυχή σου. Βρίσκεσαι ακόμα στην..δεύτερη γειτονιά τής ζωής σου κι έχεις άλλες...οχτώ, μέχρι να φτάσεις στο σήμερα.. Ακόμα δεν ξέρεις ότι η γειτονιά που αφήνεις θα 'ναι η αγαπημένη σου, αυτό θα το μάθεις αρκε-
τά χρόνια αργότερα, κάπου στη..δέκατη γειτονιά.. Κάθε φορά που θα την θυμάσαι, θα γίνεσαι ξανά εννιά χρονών στον κήπο τής κυρά Αθανασίας...

Οι καλοί φράχτες κάνουν τούς καλούς γείτονες (Αγγλική Παροιμία)
Υ.Γ Ευχαριστώ τη Νατάσα που με ενέπνευσε μόλις διάβασα την ανάρτηση της! Art: elena yushina
..................................................................................................................
Σήμερα από εδώ, σας προσ-καλώ να μιλήσετε για τις γειτονιές σας.. Τις γειτονιές που αγαπήσατε ή όχι, τις γειτονιές που ζείτε τώρα ή ζήσατε κάποτε, τις γειτονιές που άλλαξαν και δεν είναι ανέμελες πια. Εικόνες απ' τη γειτονιά σας, μέσα από τις αναμνήσεις σας, με τη μορφή ιστορίας, ή ποιήματος, ή εικόνας.. Αφήστε τις αναμνήσεις τής γειτονιάς σας, να σας κατακλύσουν! Με μια ανάρτηση -στο δικό σας μπλογκ!- και με τον τίτλο: "μια φορά μια γειτονιά", θα χαρώ να μοιράσετε τις στιγμές σας με όλους εμάς τους υπόλοιπους! Περιμένω με χαρά τις συμμετοχές σας στα σχόλια! 
Νέο δρώμενο στην bloggογειτονιά, με θέμα τη Γειτονιά! Κι ένα τραγούδι!
..................................................................................................................

Σήμερα πάμε βόλτα στις γειτονιές 

τής Νατάσας τής Κλέλιας τής Ανέσπερης τής Εύας 

.......................................................................................................................
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΥΛΟ ΒΟΗΘΑΜΕ ΕΔΩ! ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ!
❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

131 σχόλια:

  1. Τι ωραίο δρώμενο! Και πολύ μου άρεσε η δική σου ανάμνηση από την αγαπημένη σου γειτονιά. Φυσικά θα γράψω για τη δική μου, δεν ξέρω όμως για ποια, γιατί έχω γράψει πολλές φορές για την αγαπημένη μου γειτονιά, τα παιχνίδια μας και για το σχολείο μου.Θα δούμε
    Να σαι καλά Πέτρα μου
    Καλή σου μέρα όλη μέρα
    Καλό μήνα είπαμε; Να είναι ένας ευωδιαστός ανοιξιάτικος μήνας και για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να "ξημερώσει" άνοιξη για όλους μας.. Ευχαριστώ Άννα!

      Διαγραφή
  2. πού είναι αυτή η γειτονιά να μετακομίσω τώρα!
    Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου με τη γειτονιά σου και ωραία η ιδέα σου!
    Καλημέρα Πέτρα!
    Αν βρω χρόνο θα συμμετεχω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια θα σε περιμένω με χαρά!
      Η γειτονιά υπάρχει ακόμα, εγώ μεγάλωσα....

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα αδυναμία μου
    Τι να πρωτοπω δεν ξέρω
    Υπέροχη εικόνα καταρχάς, η δική σου γειτονιά ιδιαίτερη και άκρως ενδιαφέρουσα
    Η πρόσκλησή σου επίσης
    Κι για το τέλος να σου πω πως με εκανες να γνωρισω ενα μπλοκοσπιτακι που δεν ηξερα και μου αρεσε πολυ

    Για ολα αυτα σε ευχαριστω
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αγαπημένη μας γειτονιά, αυτή των παιδικών μας χρόνων, είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα που κουβαλάει το παιδί μέσα μας. Και η δικιά σου είναι υπέροχη! Με συνεπήρες.
    Υπέροχη πρόκληση και μια και μου αρέσουν οι προκλήσεις θα χαρώ να συμμετέχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω! Και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ζωντανή και νοσταλγική η παρουσίαση της παλιάς σου γειτονιάς. Έχω μεγαλώσει σε μικρό χωριό οπότε μπορώ να ταυτιστώ με πολλά πράγματα που περιγράφεις. Όμορφη η ιδέα σου για το δρώμενο. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μικρά χωριά είναι ο,τι πρέπει για μεγάλα όνειρα.. Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Πέτρα μου, όση ώρα σε διάβαζα, γύρισα πίσω σε θύμησες παλιές, στα παιδικά μου χρόνια και συγκινήθηκα! Θέλω πάρα πολύ να γράψω, να μοιραστώ μαζί σας και τη δική μου γειτονιά ή γειτονιές... Και θα το κάνω! Εξαιρετική η ιδέα σου, όπως όλες βέβαια! Ξετρελάθηκα δε με την φωτογραφία! Πανέμορφη, με υπέροχα χρώματα.... Υπέροχη!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις αγαπημένη blogοφίλη! Να είναι ένας πανέμορφος μήνας με ωραίες στιγμές!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης Μαράκι μου και περιμένω την δική σου γειτονιά!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ωραια η ιδεα σου!!! Θα το παλεψω! Καλημερα! Και καλη ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Άνοιξης Πετράδι μου...μοσχοβόλησε τούτο το δρώμενο σου...πόσα χρόνια πίσω με πήγες...εκεί στη μικρή γειτονιά μου...κάποια όμορφη γειτονιά της Θεσσαλονίκης...με τους γλυκούς χαμογελαστούς γείτονες...ανέμελα τα χρόνια με ατέλειωτο παιχνίδι με την δίδυμη αδερφή μου και τα γειτονόπουλα,κάθε απόγευμα σχεδόν μετά το διάβασμα...και μήλα και αμπάριζα και τζαμί...και η μπάλα να φεύγει και να μπαίνει πάλι στην αυλή της κυρίας Ουρανίας και πάλι να μας μαλώνει ο γλυκός παππούς ο κυρ Χαράλαμπος...με τόση φασαρία που κάνουμε...και γέλια και πειράγματα...όμορφα αθώα χρόνια...και η γειτονιά να γεμίζει από τρίγωνα-κάλαντα κάθε Χριστούγεννα και δώστου τα μελομακάρονα και το κάτι τις του γείτονα από πόρτα σε πόρτα...νοσταλγία και συγκίνηση...πολύ σ'ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ντε.. Ακόμα και τα κάλαντα κοντεύουν να χαθούν... :(
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ που μοιράστηκες εδώ όμορφες αναμνήσεις..

      Διαγραφή
  9. Πέτρα μου με συγκίνησες και με έπιασε μια νοσταλγία! Γιατί μέσα από τη δική σου γειτονιά, θυμήθηκα την δική μου που ήταν στην πόλη... πριν όμως γίνει τόσο "πόλη"! Έκανα βουτιά στα χρόνια της αθωότητας και μύρισα χρώματα και αρώματα! Φανταστική η ιδέα σου για το blogoδρώμενο!Θα προσπαθήσω να σας αφηγηθώ και για την δική μου γειτονιά! Σε φιλώ γλυκά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου έκανα κι εγώ βουτιά Κλέλια μου και σε ευχαριστώ τόσο πολύ...

      Διαγραφή
  10. Μέχρι τα 18 μου είχα αλλάξει πολλά σπίτια, μέχρι και πόλεις. 7 σπίτια θυμάμαι, ο πατέρας μου λέει για 15. Νομάς!
    Καλές αναμνήσεις δεν έχω. Όχι από τα παιδικά μου χρόνια, αλλά από τις γειτονιές και τους γείτονες. Οπότε αν θα έγραφα ή θα ξέφευγα σε χαρακτηρισμούς, ή θα έγραφα ένα παραμύθι, μια φανταστική ιστορία.
    Βρίσκω όμως εξαιρετική την ιδέα που είχες και είμαι σίγουρος ότι οι φίλοι θα την τιμήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω λυπηθεί πολύ και το ξέρεις... Αλλά εσύ αποφασίζεις....

      Διαγραφή
  11. Τι μου έκανες τώρα να ΄ξερες! Έχω κάνει σχετικές αναρτήσεις κατά καιρούς στο fb με τη γειτονιά που αγάπησα, τις αλάνες της και τα χαμόσπιτα. Τους λοφίσκους από άμμο για τα νεόχτιστα σπίτια που τους ισοπεδώναμε με το παιχνίδι! Αν έχω ώρα θα ανατρέξω να τις βρω και θα αντιγράψω την καλύτερη!!!
    Όμορφη η ιδέα σου που ξυπνά νοσταλγίες στα βάθη του μυαλού καλά κοιμισμένες.
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ταξίδεψες πολύ, και σε ευχαριστώ από καρδιάς Ζωή μου!! :))

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Πέτρα μου
    Ήρθα λοιπόν στα νοσταλγικά σου καλντερίμια
    Τι όμορφη η γειτονιά κι οι άνθρωποι που
    μας περιέγραψες
    Πραγματικά με γύρισες πίσω στα χρόνια της
    αναμελιάς τότε που ολημερίς τρέχαμε στα σοκάκια
    με μια φέτα ψωμί στο χέρι αλειμμένη με ζάχαρη
    και λάδι και πολύ πολύ ξεγνοιασιά
    Μοσχοβολούσε ο τόπος όλες τις εποχές
    Αν η εμπνευση με οδηγήσει θα καταθέσω τις σκέψεις μου
    Εύγε για την ιδέα......

    Φιλάκι που σ' αγαπά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω ένα ποίημα δικό σου που να μοσχομυρίζει γειτονιά! :)

      Διαγραφή
  13. Ciao Petra!... Ωραίο κείμενο, ευαίσθητο!...
    Η ομορφότερη γειτονιά μου, αυτή που θα έχω για πάντα βαθιά μες στην ψυχή μου είναι ολόκληρο το μικρό χωριό μου όπου γεννέθηκα και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι.. Στα χωριά υπήρξαν οι πιο ωραίες και γνήσιες γειτονιές...

      Διαγραφή
  14. Πολύ καλή η ιδέα σου Πέτρα μου.
    Αν και δεν έχω αλλάξει γειτονιά από τότε που γεννήθηκα, άλλαξε η γειτονιά όμως.
    Θα προσπαθήσω να γράψω για τη δική μου γειτονιά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και είχα από καιρό σκοπό, από τότε που ήρθα Αθήνα πριν ένα χρόνο, να κάνω μια ανάρτηση για την γειτονιά μου.
    Να η ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία χαίρομαι πολύ!
      Ωστόσο, από σένα θα ήθελα να μας ταξιδέψεις (όπως εσύ ξέρεις),
      φωτογραφικά, ΚΑΙ στα υπέροχα Αναφιώτικα! Για σκέψου το!.. ;)

      Διαγραφή
  16. Ενδιαφέρον φαίνεται!
    Μου άρεσε πολύ η γειτονιά που μας μετέφερες....!!!
    Καλό μήνα Πέτρα μου!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ, και ήθελα να σου πω πως το πρώην γατο-Ρουλάκι, είχε κάνει πριν λίγες μέρες μια ανάρτηση ιδανική για το νέο σου δρώμενο!!!!
    ;-)
    Όμορφη και πολύ ζωντανή η γειτονιά που μας ταξίδεψες σήμερα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό μήνα! (Είπαμε? Δεν θυμάμαι! Γερνάω...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα δεν θυμάμαι ούτε κι εγώ αν είπαμε, λες να γερνάω; ;)

      Διαγραφή
  18. Το ταξίδι αναμνήσεων στην Γειτονιά έχει τη δική του νοσταλγία και τη δική του ομορφιά Πέτρα μου.
    Πάντα ένας τέτοιος περίπατος ξεσήκωνε μέσα μας έντονες συγκινήσεις καθώς ζωντανεύουν παιδικά βιώματα και στιγμές που έχουν τη δική τους θέση στην καρδιά μας.
    Καλό Μήνα και πάμε για τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια, εγώ δεν ζήτησα ΜΟΝΟ αναμνήσεις,
      αλλά και περιγραφή των τωρινών γειτονιών,
      ωστόσο στους περισσότερους ξύπνησα αναμνήσεις από τα παλιά! :)

      Διαγραφή
  19. Το 'πες και το 'κανες! :)
    Τι όμορφη η γειτονιά σου, πόσες εικόνες, πόσες ψυχές!
    Καταπληκτικά έντυσες την ιστορία με τις εικόνες που επέλεξες και την τύλιξες με τις μυρωδιές της άνοιξης και του φρεσκοψημένου ψωμιού!...

    Πάω να ενημερώσω την ανάρτηση με τα σχετικά, για το δρώμενο!

    Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
    Φιλιά πολλά πολλά και καλό βράδυ!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα, είσαι και λίγο η αιτία για όλο αυτό,
      συνεπώς σε ευχαριστώ -εγώ- πολύ-πολύ! Η γειτονιά σου με ξεσήκωσε! :)

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένο θέμα! Θα προσπαθήσω να πάρω μέρος Πετρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ υλικό εσύ, συνεπώς σε περιμένω! Και φωτογραφίες πλιιιιζ!

      Διαγραφή
  21. τι ωραίο κείμενο τι φοβεροί πίνακες και αν προλάβω πόσο θελω να γράψω !!! φιλιά Πέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να προλάβεις Νικόλα μου! Στο μεταξύ να περνάς καλά :)

      Διαγραφή
  22. Στο καλό... πολύ με συγκίνησες έτσι που κατέθεσες τις αναμνήσεις σου!
    Έχω αλλάξει κι εγώ αρκετά σπίτια και γειτονιές, για ποια να σου μιλήσω δεν ξέρω! Δεν έχω καθόλου καλές αναμνήσεις από τα μικράτα μου, πολλές μνήμες τις έχω απωθήσει επίτηδες, και δε θυμάμαι με νοσταλγία κάποια γειτονιά των παιδικών μου χρόνων...
    Θα παρακολουθήσω τι έχουν να αφηγηθούν οι φίλοι, κι αν αποφασίσω να μιλήσω κι εγώ, θα σε ενημερώσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το έχω πάθει αυτό που λες, γι' αυτό και διάλεξα την καλύτερη...
      Δεν είπα όμως να γράψουμε -αποκλειστικά- για τις γειτονιές των παιδικών μας χρόνων, αλλά για οποιαδήποτε γειτονιά θελήσει ο καθένας μας..

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!
    Θέλω κι εγώ αν μιλήσω για τη γειτονια μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλήσεις Έλεν μου! Εγώ σε περιμένω!
      Γράψε εδώ ένα σχόλιο μόλις την ετοιμάσεις! :)

      Διαγραφή
  24. Την έκανα την ανάρτησή μου Πέτρα.
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που με γύρισες πίσω!!!
    Καλό Π/Σ/Κ σου εύχομαι από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζωή μου..
      Σε ευχαριστώ κι εσένα πάρα πολύ! :)

      Διαγραφή
  25. Υπέροχη, συγκινητική ανάρτηση και καταπληκτική ιδέα!!

    Καμιά φορά λέω πως ζήσαμε από θαύμα, ή γιατί ήταν να ζήσουμε (όσοι ζήσαμε, μικροί μεγάλοι), μια και ο δρόμος της γειτονιάς που μεγαλώσαμε ήταν καρμανιόλα!
    Για να κάνουμε ποδήλατο μας πήγαιναν ένα δρόμο πιο κει, ή στις αλάνες και στις αυλές όπου και παίζαμε..α και στις γραμμές του τρένου (που δεν είχε τρένα πια)!
    Πώς μου ήρθαν αυτά? Μα επειδή γράφεις "ίχνος από αυτοκίνητο"...
    Με μια πρόχειρη καταμέτρηση, έχω αλλάξει 5 γειτονιές, οπότε πρέπει να σκεφτώ για ποια θα γράψω..
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία... Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!
      (κάπου θα υπάρχουν ακόμα γειτονιές χωρίς αυτοκίνητα κλπ κινδύνους)

      Διαγραφή
  26. Πόσα δε μου θύμισε η ανάρτησή σου Πετράδι μου!!! Με χαρά θα μοιραστώ κάποια απ' αυτά μαζί σας (μη σας ζαλίσω κιόλας) και δηλώνω συμμετοχή, τώρα!
    Τέτοιες όμορφες εμπνεύσεις να έχεις πάντα, για να μας παρασύρεις σε καινούργια δημιουργικά μονοπάτια!!!
    Σε φιλώ, καλό σου μήνα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να μιλήσεις -κι εσύ!- για όσες γειτονιές θέλεις!! Καλό μήνα Μαρίνα :)

      Διαγραφή
  27. Καλό μηνα Πετράδι μου, με πίστωση τριών ημέρων !
    Τι όμορφη σκέψη και πόσο γλυκιά η γραφή σου !
    Νομίζω πως θα βουτήξω την πένα στο μελάνι ... σε φιλώ γλυκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα περιμένω με μεγάλη χαρά να βουτήξεις την πένα στο μελάνι... ;)

      Διαγραφή
  28. Ωραία ιδέα,που κάθε ψυχή θα πλημμυρίσει απο αναμνήσεις,στην δικιά του γειτονιά,εκεί που μεγάλωσε,έπαιξε με τους φίλους του και πήγε σχολείο...αν γίνεται να τα καταφέρω θα συμμετάσχω Πέτρα μου...πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, όποια γειτονιά επιθυμεί (κι όχι μόνο των παιδικών χρόνων),
      μπορεί να μας περιγράψει ο καθένας. Θα χαρώ πολύ να γράψεις κι εσύ! :)

      Διαγραφή
  29. η γειτονειά τι όμορφο θέμα... καλή επιτυχία και σας αυτήν την ιδέα.. και...εγώ είμαι τυχερή, ακόμα... στην γειτονειά μου..μένω... :)= χαμόγελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιτυχία είναι οι όμορφες..γειτονικές αναρτήσεις που διαβάζω αυτές τις ημέρες..

      Διαγραφή
  30. Υπέροχο ακόμη μια φορά το κειμενό σου αγαπημένη μου Petra και πολύ ωραία ιδέα οι blogger-γειτονιές!
    Θα ήθελα και εγώ να πάρω μέρος αυτή τη φορά και η αναρτησή μου είναι εδώ με κείμενο και εικόνα που ζωγράφισα:
    http://mymagictreeart.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html
    Καλή συνέχεια! Ανυπομονώ για νέες και όπως πάντα εξαιρετικές αναρτήσεις σου Petra μου! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα γλυκιά, σε ευχαριστώ!
      ΚΑΙ η δική σου συμμετοχή, με ευχαρίστησε και με συγκίνησε..
      Άσε που οι ζωγραφιές σου, δίνουν πάντα το "στίγμα"! Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  31. Μια καλημέρα και απο μένα.
    http://dialogouapodrasi.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html μόλις ανέβασα ένα ποίημα για έναν παλιό γείτονα.
    Αν νομίζεις πως μπορεί να λάβει μέρος στο δρώμενό σου, θα ήταν χαρά μου να με επισκεφθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια μπορούσε να λάβει μέρος,
      και βέβαια ήταν μια πολύ ιδιαίτερη συμμετοχή,
      λυρική και γεμάτη αλήθειες που πονάνε.. Ευχαριστώ πολύ Στυλιανέ :)

      Διαγραφή
  32. Εγώ είναι αργά να μάθω πώς είναι να αλλάζεις γειτονιά.
    Μένω βλέπεις στην ίδια από τα 6 μου, που ήρθαμε στην Ελλάδα μόνιμα!
    Και τη λατρεύω.
    Κι ας μην βγαίνω να παίξω με τις φιλενάδες στη γειτονιά όπως παλιά!
    Θα στα κάνω ανάρτηση αν και δεν θα έχει τα δικά σου στολίσματα!
    Πολλά φιλιά Πετρούλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ -όπως σου έγραψα νωρίτερα- είναι πολύ αργά να μάθω πως είναι να ζει κανείς στην ίδια γειτονιά.. Πολύ τρυφερή η ανάρτηση σου, γεμάτη γεύσεις και αρώματα! Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  33. Καλε Πετρίνα μου δεκα γειτονιες; θα έχουμε να ταξιδευουμε μαζι σου στα παλιά... Γειτονιά εεε; ωραίο θεμα..Πετρίνα μου... ενα πισογύρισμα στις θυμησες μας κανεις..ελπίζω να τις βαλω να βγουν στην επιφανεια...να είσαι καλα Πετρόνι μου καλα να περανς να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλη μου ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ..!!!! σου στελνω φιλάκι..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου, να διευκρινίσω και πάλι ότι δεν είναι ανάγκη να γράψετε μόνο για μια γειτονιά τού παρελθόντος, αλλά και για την τωρινή. Καλό μήνα αμήν! :)

      Διαγραφή
  34. Και εγώ μια γειτονιά γνώρισα και όντως λάτρεψα ως αιδί που παίζαμε στους δρόμους!Εγώ βέβαια παρέμεινα παιδί αλλά κανείς άλλος δεν το έκανε...υπέροχο το κείμενο σου κούκλα<3 Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είναι αυτά που λες βρε μικρό σεφάκι; Ακόμα παιδί είσαι έτσι κι αλλιώς! :)

      Διαγραφή
  35. Καλό μήνα κι από δω Πέτρα μου!!! Νοσταλγική, τρυφερή , γεμάτη γλύκα η ανάρτησή σου!!! Περπατήσαμε μαζί σου, μυρίσαμε και γευτήκαμε τις μυρωδιές της παλιάς γειτονιάς!!! Θα πέσει πολλή συγκίνηση στο δρώμενο;;; :))) Με ξέρεις, θα διαβάσω τα κείμενα κι αν έρθει η μούσα η μουσίτσα θα σου σερβίρω ανάρτηση, αγαπημένη!!! Καλή επιτυχία στο νέο δρώμενο!! Πολύ ωραία η ιδέα σου!! (Εσύ την ξέρεις την γειτονιά μου!! ;))) )
    Φιλάκια ολόγλυκα συμπεθερούλα μου και ακλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πέσει συγκίνηση, αλλά και πολύ/πολλές ωραίες στιγμές!
      Γι' αυτό θα χαρώ να μιλήσεις -σε όλους!- για την γειτονιά σου ;)

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα Πετρούλα μου και καλό Σαββατοκύριακο! :))
    Φοβερή η ιδέα σου γι ακόμα μια φορά, δεν ξέρω αν θα προλάβω, αλλά θα μου άρεσε να γράψω κάτι και εγώ με θέμα τη γειτονιά επειδή έχω υπάρξει σε πολλές και διαφορετικές! :))
    Η δική σου περιγραφή είναι άκρως συγκινητική!
    Μελένια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κωνσταντίνα, θα χαρώ να σε διαβάσω! Καλό μήνα πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  37. Καλό σου Μήνα!
    Το φως του πρώτου πίνακα,
    η ευαισθησία του δεύτερου και
    τα "πετράδια της μνήμης" στα ενδιάμεσα, για το ξεκίνημα της μέρας... (7 ώρες διαφορά)

    με ευχαρίστησαν πάρα πολύ!
    Φύτεψες "σπόρο"... και θα προσπαθήσω...
    Φιλί ζεστό... από παγωμένη Ν.Υ.
    Υιώτα
    "αστοριανή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ και θα περιμένω!
      Τους θερμούς χαιρετισμούς μου από την συννεφιασμένη Ελλάδα :)
      Υ.Γ Γράψτε μου εδώ ένα σχόλιο, μόλις κάνετε την σχετική ανάρτηση

      Διαγραφή
  38. Καλησπέρα είμαι κι εγώ μέσα παιδιά! Πολύ ωραία ιδέα και πολύ ωραία η περιγραφή σου! Πάω να γράψω! Θα τα πούμε σύντομα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. http://atenizodas.blogspot.gr/2016/03/blog-post_6.html Εδώ η δική μου συμμετοχή με τη γειτονιά μου. Καλημέρα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία βόλτα με πήγες Άννα... Όπως σου έγραψα, μακάρι να μπορείς να πηγαίνεις που και που και πάλι εκεί.. Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

      Διαγραφή
  40. Πέτρα μου καλημέρα! Μόλις έκανα ανάρτηση τη συμμετοχή μου στο δρώμενο ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    Εδώ το διαβάζεις http://ghinimatia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ κι εσένα πολύ, από καρδιάς! Να είσαι καλά..!

      Διαγραφή
  41. Τέλειο το νέο δρώμενο νονά και δεν έχασα χρόνο να σε τιμήσω. Έγραψα και για την δική μου γειτονιά και ελπίζω να σου αρέσει. Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τίμησες λέει;.. Βασικά χαίρομαι απεριόριστα που είμαστε γειτονιά! ;)

      Διαγραφή
  42. Μεγαλούργησες πάλι Μία Πέτρα!
    Από οκτώ γειτονιές έχω περάσει. Λες και μας κυνηγούσαν ένα πράμα... Για ποιά να έγραφα; Ίσως γι αυτή που είναι αυτό που ονομάζω πατρικό σπίτι, ιδιόκτητο παρακαλώ, και που έμεινα τα περισσότερα χρόνια και που ευελπιστώ κάποια μέρα να επιστρέψω. Ε, κάτσε να γυρίσω, αν τα καταφέρω, και τότε ίσως γράψω!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι, κι εμάς λες και μας κυνηγούσαν..
      Τι κακό κι αυτό.. Μμμμάλλον αργεί πολύ η ανάρτηση σου :)

      Διαγραφή
  43. αφηνω μια αγκαλια και θα προσπαθησω να γραψω για τη δικη μου γειτονια
    σευχαριστω για την ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την αγκαλιά! Θα έρθω στην γειτονιά οσονούπω ;)

      Διαγραφή
  44. Πετρα μου θελω κι εγώ! Διορια δεν εχουμε έτσι;
    Με ταξιδεψες με τη αγαπημένη σου γειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ομορφιά μου, δεν έχουμε διορία.
      Σκοπός είναι να γράφουμε χαλλλαρά! Περιμένω ε; Μάκια! :)

      Διαγραφή
  45. Πετρούλα μου να'μαι κι εγώ... Χαμένη αυτές τις μέρες γιατί τρέχει η ζωή εδώ, αλλά σας παρακολουθώ να ξέρεις!
    Τη λάτρεψα την ιδέα σου, θα ήθελα κι εγώ να γράψω για τη γειτονιά μου...
    Σύντομα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθω να σε διαβάσω με την ησυχία μου! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ.. :)

      Διαγραφή
  46. και μολις συμετειχα και γω γιατι μου εδοσες εμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. http://idipoton.pblogs.gr/2016/03/mia-fora-mia-geitonia.html
    Πέτρα μου η δική μου συμμετοχή στην όμορφη τούτη πρωτοβουλία σου. Φιλιά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη σε ευχαριστώ και να είσαι καλά! Έρχομαι να σε διαβάσω :)

      Διαγραφή
  48. πολύ ωραίο το νέο δρώμενο και πολύ όμορφη η ιστορια σου!!! θέλω πολύ να συμμετέχω, ελπίζω να τα καταφέρω... γιαυτό και δεν υπόσχομαι τίποτα! :) φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. εγω εχω κλεισει θεση ή χαζευω;;; θελω πολυ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, τελικά χαζευω!
      εχω ήδη κλείσει τη θεση μου.... χε χε
      τωρα το ειδα...!

      Διαγραφή
  50. https://www.youtube.com/watch?v=SrHQtDaEClg#t=87
    <3 <3 <3
    Ευχές για όμορφο τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πετρινα μου με τα απο συσκεψεις επι συσκεψεων.. χι.χι. εβγαλα και τις δικες μου γειτονιες να παρουν αερα..!!! http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/ σε ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα.. ηταν πολύ ομορφη... και σε αλλες με το καλό βγαζε εσύ ιδέες και εμεις ακολουθουμε..!! σου στελνω ενα μςεγαααααλο φιλί.. να περασεις ομορφη αποκριά..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ποιητικές οι γειτονιές σου Σμαράγδι μου και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  52. Έφτασε, φρέσκια φρέσκια!!!!
    http://diaheiros.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html
    Καλή καθαρή Δευτέρα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο φρέσκια; Σπαρταράει! Χαχα :) Ευχαριστώ πολύ
      για την μεγάλη δόση από την υπέροχη Θεσσαλονίκη! :)

      Διαγραφή
  53. Αγαπητή Πέτρα,
    Έγραψα κι εγώ για μια αποτ ισ γειτονιές όπου πέρασα ευτυχισμένες στιγμές. Πόσες εικόνες μου ήρθαν στο μυαλό!Σε ευχαριστούμε για το δρώμενο, η ιδέα σου ήταν εξαιρετική και χαίρομαι πολύ που συμμετείχα!
    Καλή Σαρακοστή!
    http://herminesrealitydepends.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ από την καρδιά μου..! Η γειτονιά τού παππού πολύ όμορφη :)

      Διαγραφή
  54. Ένα πανέμορφο θέμα και μου θύμισε ότι κάποτε..δεν θυμάμαι πια πριν πόσα χρόνια έκανα μία αν΄ρτηση για τη γειτονιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως να την φρεσκάριζες; ;) Φιλιά πολλά Αχτιδένια μου :)

      Διαγραφή
  55. Θέλω πολύ κι εγώ να συμμετέχω, αλλά είχα γράψει πριν μερικούς μήνες μια ανάρτηση για την γειτονιά που είμαι τώρα.
    Μπορώ να συμμετέχω με αυτήν;;; Φυσικά θα την τροποποιήσω λίγο ώστε να παραπέμπει στο δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς Μάρθα μου!
      Θα σε παρακαλούσα μόνο να μου γράψεις εδώ πάλι
      ένα σχόλιο μόλις κάνεις την ανάρτηση. Καλό σ/κ!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια! Θα το προσπαθήσω μέσα στο Σαββατοκύριακο εάν βρώ τον χρόνο, αλλιώς σίγουρα στα μέσα της άλλης εβδομάδας!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά που με τίμησες Μάρθα μου! :)

      Διαγραφή
  56. Καλημέρες!!! έτοιμη κι η δική μου γειτονιά!!!
    Σε ευχαριστούμε για το ταξιδάκι!!!!

    http://karudotsouflo.blogspot.gr/2016/03/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο ένα υπέροχο και νοσταλγικό ταξίδι! Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  57. ✔ Ο κύριος στο απέναντι μπαλκόνι, η κοπέλα με τα δύο παιδιά, το παλικάρι με τον τεράστιο σκύλο και οι από πάνω. Όλοι μένουμε στην πιο όμορφη γειτονιά του κόσμου!

    http://marthablogging.com/2015/10/22/my_neighborhood/

    Αυτή είναι η δικιά μου γειτονιά!
    Πάω τώρα την βόλτα μου και στις υπόλοιπες γειτονιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη συμμετοχή, σε ευχαριστώ από καρδιάς Μάρθα μου! :)

      Διαγραφή
  58. Ε άμα προλαβαίνω θα γράψω κι εγώ για τη γειτονιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ciao Petra!...

    -Γιάννης Ρίτσος, «Ἄ, ἐκεῖνο τὸ γειτονικὸ κορίτσι...»

    Ἄ, ἐκεῖνο τὸ γειτονικό κορίτσι, μὲ τὸ τσίτινο φόρεμα, / μὲ τὰ σκληρά χέρια τῆς δουλειᾶς, μὲ τὸ φρέσκο χορτάρι στὰ μαλλιά της, / μὲ τὴ μυρωδιά τοῦ πρωινοῦ σαπουνιοῦ στὸ βῆμα της!..
    Εἶχε δυὸ πρώιμες ἀνθισμένες πασχαλιές μὲς στὴν ὑπομονή της, / εἶχε ἕνα χνοῦδι μάνας στὴν ἁφή της!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη ευχαριστώ για την -πάντα επίκαιρη- ποίηση σου!

      Διαγραφή
  60. http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/03/blog-post_27.html

    Έτοιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα κάνει παλαιότερα μια ανάρτηση για τα Αναφιώτικα. Αν θες μπορείς να την συμπεριλάβεις στο δρώμενό σου.
      http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2015/05/blog-post_25.html

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλά Μαρία! Η μια πιο ωραία από την άλλη! Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  61. Μέχρι τις 3 Απριλίου, την άλλη Κυριακή, περιμένω
    τις υπέροχες αναρτήσεις σας για τις Γειτονιές σας!
    Σας ευχαριστώ όλους που με σεργιανίσατε νοσταλγικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΧ δε σε προλαβανα.. θα εγραφα και για την δικη μου γειτονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. -«…Μοσχοβολούν οι γειτονιές
    βασιλικό κι ασβέστη,
    παίζουν τον έρωτα κρυφά
    στις μάντρες τα παιδιά….»
    (Τάσος Λειβαδίτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εδώ η δική μου συμμετοχή στους περιπάτους των αγαπημένων μας γειτονιών!
    Σ'ευχαριστώ ολόψυχα που μου έδωσες το έναυσμα να θυμηθώ παλιά μου κείμενα και να τα μοιραστώ!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ που με ταξίδεψαν
      "εικόνες και ψίθυροι" μιας άλλης εποχής... ❤

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.