Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

✿ ✿ Κάποιοι –ἀναπόφευκτα– στὰ χείλη τους θὰ σὲ προφέρουν...


Κάτι μου λέει ότι σήμερα χρειάζεσαι ομπρέλα.
Εγώ πάλι σήμερα χρειάζομαι χρόνο για κάποιες υποχρεώσεις.
Εντάξει, εννοείται ότι χρειάζομαι κι εγώ ομπρέλα. 
Παράλληλα βέβαια, χρειάζομαι κι ολίγηδίαιτααποτοξίνωση.
Και η πραγματικήδίαιτα(άσχετο!)αποτοξίνωση 
προϋποθέτει κλειστά σχόλια! Νομίζω;
Στο μεταξύ, εδώ και 2-3 μέρες, έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα και με το ίντερνετ :(( 
Κι έχω αφήσει τις υποχρεώσεις του blog στο έλεος! Προσεχώς καλύτερα που λέει κι ο Ζήκος! :)
Όποιος θελήσει, μπορεί να δει εδώ
"Τα λάφυρα της ψυχής" της Εκφραστικής Κικής!
 ✿ Ο τίτλος της ανάρτησης είναι στίχος τού Μανώλη Αναγνωστάκη
από το ποίημα "αυτοί δεν είναι οι δρόμοι που γνωρίσαμε"...
# Πριν από ένα χρόνο, τις 8 Μαρτίου 2014 χάθηκε 
από τα ραντάρ το αεροπλάνο της Malaysian. Τι συνέβη;...
# Όποιος δεν πρόλαβε να διαβάσει 
την ιστορία του δικού μου καφενέ...
"του καφετζή απέναντι"...θα τη βρει εδώ!
Που έχω κι ανοιχτά τα σχόλια! Χαχα :)
Καλή εβδομάδα! Σας φιλώ γλυκά! :)


"Φοβᾶμαι τοὺς ανθρώπους που μὲ καταλερωμένη τὴ φωλιὰ 
πασχίζουν τώρα νὰ βροῦν λεκέδες στὴ δική σου"... 
Ο Μανώλης Αναγνωστάκης γεννήθηκε στις 9 Μαρτίου 1925

❤¸¸.•*¨*•♫ ......................................................................................❤¸¸.•*¨*•

Ευχαριστώ την Αριστέα για το υπέροχο δώρο, για το ολιγόλεκτο "Αγαπώ"

Ανοιχτή παραμένει μια πρόσκληση: Κλικ!

Foto Google
❤¸¸.•*¨*•♫ ......................................................................................❤¸¸.•*¨*•

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.