Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ποδοπάτησε με, να έχω τουλάχιστον την ευτυχία να μ' αγγίζεις....


Γιος του Λύσανδρου και της Βασιλικής, ο Αναστάσιος-Παντελεήμων Λειβαδίτης γεννήθηκε στην Αθήνα το βράδυ της Αναστάσεως του 1922. 

Τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο ποίησης στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Νεολαίας στη Βαρσοβία (1953 για τη συλλογή του «Φυσάει στα σταυροδρόμια του κόσμου»), το πρώτο βραβείο ποίησης του Δήμου Αθηναίων (1957 για τη συλλογή του «Συμφωνία αρ.Ι»), το Β΄ Κρατικό Βραβείο Ποίησης (1976 για τη συλλογή «Βιολί για μονόχειρα»), το Α΄ Κρατικό Βραβείο Ποίησης (1979 για το «Εγχειρίδιο ευθανασίας»). 

Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της «Εταιρείας Συγγραφέων». Έγραψε επίσης κι ένα μικρό τόμο με τίτλο: «Έλληνες ποιητές», ο οποίος αναφέρεται στις συλλογές που εκδόθηκαν την περίοδο 1978-1981, και αποτελεί μια απογραφή 74 ποιητικών συλλογών.

Ανέπτυξε έντονη πολιτική δραστηριότητα στο χώρο της αριστεράς με συνέπεια να εξοριστεί από το 1947 έως το 1951. Στο Μούδρο, στη Μακρόνησο και μετά στον Αϊ Στράτη κι από κει στις φυλακές Χατζηκώστα στην Αθήνα, απ' όπου αφέθηκε ελεύθερος το 1951.

Στο διάστημα της Χούντας των Συνταγματαρχών ο ποιητής για βιοποριστικούς λόγους μεταφράζει ή διασκευάζει λογοτεχνικά έργα για λαϊκά περιοδικά ποικίλης ύλης με το ψευδώνυμο Pόκκος. Κλικ!

Ο Τάσος Λειβαδίτης πέθανε στην Αθήνα 30 Οκτωβρίου 1988, στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο από ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής. Μετά το θάνατό του εκδόθηκαν χειρόγραφα ανέκδοτα ποιήματά του με τον τίτλο «Χειρόγραφα του Φθινοπώρου».

separatori gif separators glitter 15

Θὰ ξαναβρεθοῦμε μία μέρα
καὶ τότε ὅλα τὰ βράδια
κι ὅλα τὰ τραγούδια θάναι δικά μας...

separatori gif separators glitter 15

Συχώρα μέ, ἀγάπη μου,
ποῦ ζοῦσα πρὶν νὰ σὲ γνωρίσω...
Μισῶ τὰ μάτια μου,
ποῦ πιὰ δὲν καθρεφτίζουν τὸ χαμόγελό σου...
Θὰ σ' ἀκούω σὰν τὸν τυφλὸ ποὺ κλαίει,
ἀκούγοντας μακριὰ τὴ βουὴ μίας μεγάλης γιορτῆς
σ' ἀναζητάω σὰν τὸν τυφλό,
ποῦ ψάχνει νὰ βρεῖ τὸ πόμολο τῆς πόρτας
σ'ἕνα σπίτι που' πιάσε φωτιά,
ἅ, γιὰ νὰ γεννηθεῖς ἐσὺ
κι ἐγὼ γιὰ νὰ σὲ συναντήσω
γὶ αὐτὸ ἔγινε ὁ κόσμος...
Κι ἐσύ, ἀγαπημένη, ὅταν μὲ διώχνεις,
κλείνεις ἔξω ἀπ' τὴν πόρτα σου
ἕναν ὁλάκερο πικραμένο κόσμο...

separatori gif separators glitter 15
Κι ὅταν δὲν πεθαίνει ὁ ἕνας γιὰ τὸν ἄλλον,
εἴμαστε κιόλας νεκροί...
Ἂν βροῦν ἕναν ἄνθρωπο νεκρὸ
ἔξω ἀπ' τὴν πόρτα σου,
ἐσὺ θὰ ξέρεις,
πῶς πέθανε σφαγμένος
ἀπ' τὰ μαχαίρια τοῦ φιλιοῦ,
ποῦ ὀνειρευότανε γιὰ σένα...
Ποδοπάτησε μέ,
νὰ ἔχω τουλάχιστον τὴν εὐτυχία
νὰ μ'ἀγγίζεις...
(Αποσπάσματα από το ποίημα: Συγχώρα με αγάπη μου Τάσος Λειβαδίτης)

     
  Foto

62 σχόλια:

  1. Καλημέρααα!
    Αγαπημένος ποιητής κι όμως δεν ήξερα τίποτα γι'αυτόν!
    Σε ευχαριστούμε κορίτσι!
    Να'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λιακάδα!
      Κι υπάρχουν κι άλλα πολλά ακόμα, εδώ απλά θυμηθήκαμε σήμερα κάτι από την μνήμη του... Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ Λειβαδίτη τόσο πολύ!Νομίζω δεν υπάρχει πιο ερωτικός.
    Εξαιρετική παρουσίαση!Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου.
      Να είσαι καλά αγαπημένη μου miranta.
      Καλό σου βράδυ, σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα πετροκόριτσο!!!!
    Φιλί!!!!!
    Τίποτα άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι η πρώτη φορά που περιηγούμαι τον καλαίσθητο και με ενδιαφέρουσες γραφές ιστοχώρο σου φίλη μου αλλά είναι η πρώτη που θέλησα να γράψω δυο λόγια καθώς η ανάρτησή σου με συγκίνησε και με ενεργοποίησε... τώρα πλέον, μετά από αρκετά χρόνια όπου "ελευκάνθησαν οι τρίχες της κεφαλής μου" καθώς θα έλεγαν και οι παλιότεροι, τίποτε δεν με υποχρεώνει να ανταποκρίνομαι σε οτιδήποτε παρά μονάχα το ρίγος και ο θυμός... και ο Τάσος Λειβαδίτης μου έχει προσφέρει - όχι αναίμακτα εσωτερικώς - το Ρίγος... ίσως με εννοείς...
    Άλλωστε, η Ποίηση, ως μυητική δράση απολύτως μυστική εν τέλει, δεν απαιτεί παρά μονάχα ό,τι προϋποθέτει: την απόλυτη παράδοση στο ανέλπιστο! Και με την απλή επαφή του ανυποψίαστου με τη γραφή του Λειβαδίτη, θαυμαστά πράγματα συμβαίνουν... και το μυστικό εξωστρέφει και εκδιπλώνεται και πλημμυρίζει το είναι σου με την ανάσα του Ανθρώπου... Δεν μπορείς να διαβάσεις έστω και δυο γραμμές από την ποίηση του Λειβαδίτη και να επιστρέψεις σε ό,τι έκανες όπως πριν...
    σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία να πω δυο λόγια από τον όμορφο χώρο σου και συγχαρητήρια για την ανάρτηση!!
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Νημερτή,
      το μπλογκ μου -11 μήνες τώρα- μου δίνει αρκετές χαρές (και σπανίως λύπες, να τα λέμε αυτά!) Σήμερα όμως είναι μια από εκείνες τις ημέρες που μου έδωσε μια πολύ μεγάλη χαρά: Σε καλωσορίζω μέσα από την καρδιά μου, τονίζοντας σου πόσο σημαντικό σε θεωρώ ως δημιουργό έργων λόγου. Ουφ! Ούτε να σου τα γράψω δεν μπορώ, τόσο που έχω πάθει...αμηχανία... Υπάρχει όμως κάτι που -ευτυχώς- σε εννοώ πραγματικά... Το Ρίγος........όχι αναίμακτα εσωτερικώς.....αλλά τόσο απελπιστικά απαραίτητο, που προκαλεί ρίγος.... Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ! Καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
  5. Ποιητική η καλημέρα σου. Τα όνειρα, σήμερα το πρωί δεν τελείωσαν...
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τελείωσαν;.....
      Πως νόμιζα πως......
      Γλυκά φιλιά και καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  6. Με συγκίνησες!
    Νομίζω η ωραιότερη ανάρτηση που θα περίμενα να διαβάσω για τον Λειβαδίτη!!!!!

    Καλή σου μέρα γλυκιά μου Petra:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκίνηση πηγάζει από τον δημιουργό που μας συγκινεί διαχρονικά....
      Σε φιλώ, καλό βράδυ Σερενάτα μου!

      Διαγραφή
  7. πάνε χρόνια που ένοιωσα έρωτα μεγάλο και ατέρμονα για τούτον τον Ποιητή, για τούτον τον άνθρωπο.
    για τον Λειβαδίτη που μίλησε στις ψυχές μας. για τον ποιητή που βυθίστηκε στην σιωπή, ακολουθώντας έναν μοναχικό δύσβατο δρόμο στη ζωή και στην τέχνη του.

    Πετρουλίνι μου, είθε η μέρα σου να είναι τόσο όμορφη, όσο αυτή που μου προσέφερες εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι αξεπέραστος, τόσο, που δεν συνειδητοποιείται.....
      Γλυκά φιλάκια Βικάκι μου και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  8. Είναι αδύνατο, ανυπόφορο να αγαπήσεις, να ερωτευτείς το ίδιο όπως πριν όταν θα έχεις διαβάσει Λειβαδίτη.... αποκτά άλλη ανάσα η αγάπη, η ζωή, το άγγιγμα, το όνειρο.... γίνεται ιδανικό που φτερουγίζει σε μια άλλη διάσταση πολύ ψηλότερα από τα τετριμμένα τα καθημερινά, τα ανούσια ...
    Πέρα από αυτό όμως οι συλλογές των ποιημάτων του κρύβουν την κάθε εποχή που πέρασε από την ζωή του ποιητή ...κρατάω στα χέρια μου τις Βιολέτες για μια εποχή και το βιολί για ένα μονόχειρα και οι στίχοι είναι συγκλονιστικοί....
    Να που εξ αιτίας σου σήμερα θα βρω την ευκαιρία να τα ξαναδιαβάσω....
    Να είσαι καλά Πετράκι μου.... υπέροχη ετούτη η ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεις ότι υπάρχει κάτι να συμπληρώσω ακόμα;;
      Εγώ δεν νομίζω... Σ' ευχαριστώ πολύ και καλό βράδυ! :)

      Υ.Γ Ανυπόφορο το να ερωτευτείς, είναι χωρίς αμφιβολία...

      Διαγραφή
  9. Είναι για μένα ο μεγαλύτερος ποιητής του έρωτα. Λιώνω όταν τον διαβάζω.
    Μμμμμ να κάνω και γω ένα αφιέρωμα. Το το οφείλω.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα αφιερώματα και να κάνουμε δεν φτάνουν τα ευχαριστώ μας......
      Του τα οφείλουμε... Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  10. "Όλα μπορούσανε να γίνουνε στον κόσμο, αγάπη μου
    τότε που μου χαμογελούσες.
    Στην πιο μικρή στιγμή μαζί σου, έζησα όλη τη ζωή."
    Από το ποίημα "Aυτό το αστέρι είναι για όλους μας" (1952)

    Αυτές οι γραμμές με είχαν αιχμαλωτίσει για καιρό! Όμορφη η ανάρτηση Πρωθυπουργέ! Welcome back!
    Φιλάκια! Να έχεις ένα όμορφο και ξεκούραστο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο (και ξεκούραστο) απόγευμα δεν το λες με τίποτα....
      Άστα να πάνε... Προσπαθούμε με την Ποίηση να ξεχάσουμε τον πόνο μας περιστεράκι..... Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  11. ούτε κι εγώ ήξερα πολλά, ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.. από όσα ποιήματα/αποσπάσματα έχω διαβάσει εδώ στη μπλογκογειτονιά κατά καιρούς πάντως, τον βρίσκω εξαιρετικό (και το εξαιρετικό μπορεί να είναι και λίγο)! :) καλό σου μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonita μου γλυκιά, καλωσόρισες μέσα από την καρδιά μου!
      Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Ακόμα και το "εξαιρετικό" είναι λίγο... Θα χαρώ να τα λέμε και σου εύχομαι καλό βράδυ! :))

      Διαγραφή
  12. Πρωθυπουργέ, υποκλίνομαι!!!
    Αν μιλούσαν μέσα από τέτοια λόγια οι πρωθυπουργοί, ο κόσμος με λιακάδα θα 'μοιαζε και μόνο...!!!

    " ἅ, γιὰ νὰ γεννηθεῖς ἐσὺ
    κι ἐγὼ γιὰ νὰ σὲ συναντήσω
    γὶ αὐτὸ ἔγινε ὁ κόσμος..."

    "Ποδοπάτησε μέ,
    νὰ ἔχω τουλάχιστον τὴν εὐτυχία
    νὰ μ'ἀγγίζεις..."

    Αυτοί οι στίχοι με συγκλονίζουν...!!!
    Αν αισθανθείς έτσι, μόνο τότε έχεις αγαπήσει αληθινά!!!
    Στην αγάπη ημίμετρα δεν χωρούν...
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν συγκλίνουν ποτέ, πρωθυπουργοί και Ποιητές, τότε να θρηνεί η Ποίηση......

      Επέτρεψε μου όμως επ' ευκαιρία του σχολίου σου, να συμπληρώσω πως...πέρα από το παράλογο του Έρωτα, αν το αντικείμενο του πόθου μας, αντιληφθεί πως τρέφουμε για εκείνο τόσο ακραία συναισθήματα..."ποδοπάτησε με, να έχω τουλάχιστον την ευτυχία να μ' αγγίζεις" το πιο πιθανό είναι ότι θα μας εκμεταλλευτεί μέχρι τελικής πτώσεως.... Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    2. Πετροκόριτσο
      Για τον πρωθυπουργό μιλάω μεταφορικά!!!

      Σχετικά με την εκμετάλλευση από το αντικείμενο του πόθου μας, τώρα!
      Ο στίχος του Λειβαδίτη με οδηγεί μόνο στο παράλογο του έρωτα και πουθενά αλλού!
      Είναι το σημείο στο χωροχρόνο, όπου η λογική αποποιείται το ρόλο της...
      Πιστεύεις ότι υπάρχει αληθινός έρωτας, χωρίς απόλυτη παράδοση στον άλλο;
      Με όλο το ρίσκο φυσικά!!!

      Τι σου λέω απόψε!
      Άμα θες τα συζητάμε και μ' έναν καφέ γράφοντας και ποίηση... (Άντε, μπορεί να συμβιβαστούμε με κανένα δίστιχο, που μπορεί να καταφέρουμε να βγάλουμε!)
      Όχι, σε προκαλώ...

      Καλά, έχω αποθρασυνθεί τελείως!!!
      Εντάξει, μαζεύομαι τώρα!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. Μαζέψου, γιατί έχεις και μια εργασία να παραδώσεις....... :)

      Διαγραφή
  13. Σου εχω ξαναγραψει οτι ..αισθανομαι πιο πολυ τα ποιηματα οταν τα ακουω, με κλειστα ματια!
    Εδω ο ιδιος ο Λειβαδιτης απαγγελει Ερωτικο( ..το παντα σε περιμενα)!Τι ερωτας ..τί απογνωση!Ακομα και μενα ...την πεζη με συγκινει τοσο!
    http://www.youtube.com/watch?v=2JOZEqWnRyM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω ξαναγράψει πως θέλω να διαβάζω Ποίηση με άκρα ησυχία;; Έτσι μόνο έχω για λίγο την ψευδαίσθηση πως βρίσκομαι μαζί με τον ίδιο τον ποιητή... Εγώ κι εκείνος, μέσα από τις σελίδες ενός βιβλίου... Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  14. Joan!
    Επειδή εγώ έχω πάρει πολύ σοβαρά τον ρόλο που μου ανέθεσες στο Υπουργείο Οικονομικών έχω να σου πω τα εξής:
    Αν βρουν έναν άνθρωπο νεκρό
    έξω από την πόρτα σου
    εσύ θα ξέρεις,
    πως θα είναι η…….Υπουργός Οικονομικών της Κυβέρνησης σου
    που πέθανε σφαγμένη από τις πολλές ……φιλικές μαχαιριές του Τζαμτζή,που είναι και Δάνης (όχι δανδής καλέ,σκέτος Δάνης είπαμε!)
    και τις οποίες φιλικές μαχαιριές η Υπουργός σου θα τις έκανε……μαχαιριές του φιλιού και με μεγάλη χαρά θα τις εκσφενδόνιζε σε……σένα
    καθότι την….. ποδοπάτησες την ……Υπουργέσα σου,και ενώ εκείνη προετοίμαζε έναν ρεαλιστικό,αξιόπιστο και ισοσκελισμένο(όχι ανασκελωμένο καλέ, ισοσκελισμένο είπαμε!) προϋπολογισμό
    την άφησες με την……ευτυχία στο…..χέρι και τον Λειβαδίτη να ζητάει συχώρεση που…. ζούσε πριν την γνωρίσει και να ψάχνει να βρεί το .......πόμολο της πόρτας,σ΄ένα σπίτι που΄πιασε φωτιά!
    Αμ πως!
    Χωρίς φιλούρες
    Η……… ποδοπατημένη Υπουργέσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως σοβαρή (!!) πρωθυπουργός, έχω να κάνω μια λιτή κι απέριττη δήλωση:
      Για όλα φταίνε τα ρόδια!!!

      Διαγραφή
  15. Και τι να πεις,
    που θελεις ολα να τα πεις
    και τελικα χανεσαι
    σε πλημμυρα σιωπης?
    Οχι....οχι...καλυτερα σιωπη....
    κι ας μιλαει ο Λειβαδιτης.
    Βαλε στο τραπεζι το κερι
    κι ασε "εξω απο την πορτα σου
    εναν ολακερο πικραμενο κοσμο"

    Καλησπερολουλουδοεθισμενοστηνποιησητηςγλαστραςτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μιλούσε μόνο ο Λειβαδίτης... Θα ήταν οι ζωές μας καλύτερες......
      Καλησπεροφιλιά.....

      Διαγραφή
  16. "...κι όταν δεν πεθαίνει ο ένας για τον άλλον είμαστε κιόλας νεκροί" αυτό κρατάω για σήμερα που ταιριάζει με το θέμα μου σήμερα! Καλά έκανες κι αφιέρωσες χρόνο και ουσία στον Λειβαδίτη που αγαπάμε, Πετροκόριτσο! Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του πρέπει χρόνος απεριόριστος... Εκείνος μας αφιερώνει χρόνο και ουσία, εμείς είμαστε απλοί θνητοί... Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  17. Πόσο ερωτικός!
    Κι εδώ θέλω να "γκρινιάξω"για όλους αυτούς που δεν καταλαβαίνουν και δεν διαβάζουν ποίηση...Πώς μπορούν;
    Πώς μπορούν να μείνουν ασυγκίνητοι μπροστά σε τέτοια λόγια όπως του Λειβαδίτη!

    Πάντα υπέροχη στα αφιερώματα σου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. airis!
      Σαν συγγραφέας,δεν πρέπει να επικρίνεις,πρέπει να κατανοείς,είχε πει ο Ernest Hemingway.
      Σαν xristin σου λέω ότι δεν πρέπει να επικρίνεις (με την καλή έννοια πάντα,χα,χα,χα) αλλά να προσπαθείς να κατανοήσεις γιατί κάποιος(-οια)……δεν κατανοεί αυτό που κατανοείς εσύ,και πίστεψε με το πιο δύσκολο είναι να κατανοήσεις γιατί στον κόρακα κάποιος δεν κατανοεί αυτό που με ευκολία κατανοείς εσύ,από το να κατανοήσεις την ευκολία με την οποία το κατανοεί!
      Χα,χα,χα,χα
      Μην το πάρεις σοβαρά
      Πλάκα κάνει η xristin

      Διαγραφή
    2. xristin
      Δεν κατάλαβα τίποτα, αλλά με εκφράζει απόλυτα.
      Όταν το κεφάλι μου γυρίζει γύρω γύρω λίγη ποίηση γυρεύω για να με αποκάνει.
      Ως γνωστόν οι κυβερνητικοί εκπρόσωποι διαχρονικά υπήρξαν οι μεγαλύτεροι αγράμματοι τενεκέδες.
      Γιατί να ξεχωρίσω εγώ;
      Την επόμενη φορά να με βάλετε στο Παιδείας. Εκεί να δεις γέλια…

      (όποιος περιμένει να σοβαρευτώ, ονειρεύεται με ανοιχτά τα μάτια)

      Διαγραφή
    3. @ Αριστέα,
      τι ψιλά γράμματα είναι αυτά που λες γλυκό μου;;;
      Ότι καταλαβαίνει κανείς, είναι μεγάλη υπόθεση η Ποίηση.
      Κάποιες φορές διαβάζουμε κάτι και δεν καταλαβαίνουμε τίποτα, πέρα από το ότι διαβάζουμε κάτι συγκλονιστικό... Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
    4. @ xristin,
      για όλα φταίνε πια αυτά τα ρόδια;; Έλεος! Χαχαχαχα! :))))

      Διαγραφή
    5. Ώπα! Τι έγινε εδώ παιδιά μου;;

      ΕΣΚΑΣΕ ΜΥΤΗ Ο ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟΣ/ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ;;;;
      ΤΕΡΜΑ ΤΑ SPA ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ ΜΟΥ;;
      ΑΝΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕΙ!!
      (συγκεκριμένα με είχαν ζώσει τα φίδια! χαχα!)

      Διαγραφή
    6. Αν βάλουν και εμένα υφυπουργό παιδείας θα σκίσουμε!
      Εγώ θα λέω το......αρνάκι άσπρο και παχύ της μανούλας του καμάρι,και εσύ το.....η καλή μας αγελάδα τρώει χόρτα στην λιακάδα και άμα κατεβάσει γάλα.....γράψτε μας!

      (όποιος περιμένει να σοβαρευτώ ας κρατήσει τα μάτια ερμητικά.....ανοιχτά και θα τα δει όλα!)

      Διαγραφή
    7. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΣ! :(

      ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ ΕΧΩ Σ΄ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΖΩΗ! :))

      Διαγραφή
    8. Αν σοβαρευτεί η xristin και ο Ακυβέρνητος τότε ......πρώτα κλάψτε ομαδικός,μετά φωνάξτε κανά γιατρό και μετά τους τέσσερις με τα παπιγιόν γιατί λίγα είναι τα ψωμιά τους.
      Καλά τα λέω Ακυβέρνητε;

      Διαγραφή
    9. Καλά τα λες και άγια xristin μου, για να κάνω εγώ τον κυβερνητικό εκπρόσωπο του κυβερνητικού μου εκπροσώπου, γιατί εκείνος προφανώς αποσύρθηκε λόγω εξόντωσης!! :))

      Διαγραφή
  18. Εξαιρετική παρουσίαση και ενδιαφέρουσα!
    Σε φιλώ γλυκά, Πετρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου Έλλη και καλό βράδυ!
      Πολλά φιλάκια ομορφιά μου! :))

      Διαγραφή
  19. γεια σου φιλη!!! απογευματινη απογευματινη σημερα. σου ελειψα ή κανω λαθος;;; ε;;;;;

    πολυ ομορφο το αφιερωμα σου! αγαπημενη προσωπικοτητα και για εμενα!

    να εισαι καλα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Καλά! Όσο πας το χάνεις το παιχνίδι! Σε λίγο θα σκας μετά τα μεσάνυχτα κι εγώ σε περιμένω άδικα τα πρωινά! Χαχα! Γλυκά φιλάκια Κικάκι μου! :))

      Διαγραφή
  20. Σήμερα είσαι όαση!!!!

    Αυτό από μένα:

    http://www.youtube.com/watch?v=wBiZgZ5KFvo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ είναι συγκλονιστικό!!!
      Άσε που μου κολλάει κι όλο το τραγουδάω!!
      Σ ευχαριστώ γλυκιά Σοφία και σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα Πέτρα. Είναι καλό καταφύγιο η ποίηση, όταν όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην παραφροσύνη.
    (αλήθεια, mail άνοιξες σήμερα;)
    ".... Της καληνύχτας τα φιλιά μη μου τα δίνεις...... "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέηλ άνοιξα αλλά δεν βρήκα τίποτα...
      Για ξαναστείλε μου αυτό που λες, γιατί δεν υπάρχει κάτι, γιατί;; ....

      Διαγραφή
  22. Όμορφη καληνύχτα βρήκα εδώ...ποιητική!!
    Εξαιρετικό αφιέρωμα στον πιο ερωτικό ποιητή...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκούλα μου.
      Ας αγαλλιάσει λίγο το φυλλοκάρδι μας.... Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  23. ΟΣ λειβαδιτης,ειναι η αποδειξη πως αληθινη ποιηση,ερωτας και αδουλωτο φρονημα-επαναστατικη διαθεση,πανε μαζι!Σε φιλω γλυκα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεστή σκέψη ως συνήθως...
      Στον σχηματισμό κυβέρνησης γιατί δεν ήρθες;; Ε;; Σε περιμένω ακόμα!! :)
      Καλό μήνα, αμήν........

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραία παρουσίαση. Τι κρίμα που δεν μελοποιούνται ποιητές πια! Ευχαριστώ που μου τον θύμισες.
    Στο αφιερώνω με ευχές για καλό μήνα:

    http://www.youtube.com/watch?v=uXtMEDx4fTQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε Λωτοφάγε. Από τα πολύ αγαπημένα μου!
      Καλό ξημέρωμα! Καλό μήνα (αν και άρχισε πολύ άσχημα...)

      Διαγραφή
  25. -Τάσος ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ, «Έρωτας 1»
    «Όλη τη νύχτα πάλεψαν απεγνωσμένα
    Να σωθούν απ’ τον εαυτό τους
    Δαγκώθηκαν, στα νύχια τους μείναν
    Κομμάτια δέρμα, γδαρθήκανε
    Σα δυο ανυπεράσπιστοι εχθροί, σε μια στιγμή
    Αλλόφρονες, ματωμένοι, βγάλανε μια κραυγή
    Σα ναυαγοί, που λίγο πριν ξεψυχήσουν
    Θαρρούν πως βλέπουν φώτα
    Κάπου μακριά.
    Κι όταν ξημέρωσε, τα σώματά τους
    Σα δυο μεγάλα ψαροκόκαλα
    Ξεβρασμένα στην όχθη
    Ενός καινούριου μάταιου πρωινού.»

    -«Κι όταν πεθάνουμε να μας θάψατε κοντά κοντά
    Για να μην τρέχουμε μέσα στη νύχτα να συναντηθούμε.»
    (Τάσος Λειβαδίτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κι όταν πεθάνουμε να μας θάψατε κοντά κοντά
      Για να μην τρέχουμε μέσα στη νύχτα να συναντηθούμε"............

      ΤΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΛΗΘΕΙΑ........
      Καλό ξημέρωμα, καλό μήνα φίλε Γιάννη.

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.