Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Η Φωτογραφία της εβδομάδας: Μένω σε κάποια γειτονιά... ♫ ♩ ♬


Μένω σε κάποια γειτονιά, φτωχική γειτονιά
που ’χει σπίτια χαμηλά
Όλοι οι άνθρωποι εκεί έχουν πάντα γιορτή
και μοιράζουνε φιλιά!
♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬
Μπρος απ’ τις άσπρες τις αυλές οι γριές και οι νιές
για τον έρωτα μιλούν
Κι όλοι σ’ αυτή τη γειτονιά, τη μικρή γειτονιά
μέρα νύχτα τραγουδούν!
♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬
Άσπρες κορδέλες τα κορίτσια φοράνε
και τ’ αγόρια κοιτάνε που ξυπνάνε νωρίς
Μα δε με νοιάζει κι ούτε βάζω μαράζι
                  την δική μου αγάπη δεν την ξέρει κανείς! Θάνος Σοφός

Σ' αυτήν εδώ τη γειτονιά ας ήμουν φωτογράφος
να υπηρετώ την ομορφιά με τέχνη και με πάθος.
Ντίνος Χριστιανόπουλος

Για τους bloggoγείτονες!

 ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♫ ♩ ♬
     
_______ "o pio pistos filos tou skylou" _______ Foto ___ Μουσική! _____

39 σχόλια:

  1. Γειτονιά, τι είπες τώρα!
    Πόσες ιστορίες κρύβονται πίσω από αυτή την λέξη εκτός από εικόνες και φωτογραφίες!
    Και εγώ στην δική σου γειτονιά θα σταθώ που είναι γεμάτη με εικόνες, φωτογραφίες, ιστορίες, παρεούλα και λίγο τρέλα.
    Φιλιά πολλά πετροκόριτσο μένω και εγώ στην δική σου γειτονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα και καλως σε βρήκα!Χαμόγελο και αισιοδοξία παίρνω από εδω.Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Joan! Καλή μου γειτόνισσα, ήρθα να πιούμε το κάτι τις μας το πρωϊνό!!! Τοκ τοκ, γεια σου κουμπάρα, ματς μουτς, ματς μουτς ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μένω σε κάποια γειτονιά όλα τα χρόνια της ζωής μου!
    Κι είμαι για αυτό χαρούμενη πολύ! :)))
    Καλημέραααααααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η γειτονιά μου ίδια τόσα χρόνια όσα κι η ζωή μου.
    Την λατρεύω μαζί με τους γείτονες όλους.
    Τώρα έχω κι εγώ μια δεύτερη γειτονιά...
    τη δική μας blogoγειτονιά που επίσης λατρεύω.
    Φιλιά ξανθό κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτη η μπλογκογειτονια! Ποσα μας εχει δωσει και ποσα μας εχει μαθει. Σαν γειτονια κανονικη, που υπαρχουν ολα τα ειδη γειτονων. Ο καλος γειτονας που θα σε φιλεψει ενα καφεδακι με γλυκο του κουταλιου, ο φιλος γειτονας που θα σου χτυπησει απλα για να πει καλημερα, ο ενοχλητικος γειτονας που ψαχνεται για καυγα, ο μορφωμενος γειτονας που μαζι του θα ανταλλαξεις γνωσεις και εμπειριες. Ενας ομορφος κοσμος, ισως μερικες φορες πιο ομορφος απο τον πραγματικο, γιατι τον διαμορφωνουμε οπως θελουμε εμεις. Ποσο δυσκολο αληθεια θα ηταν αυτο και στην πραγματικοτητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα τη ομορφη αναρτοαφιερωση ειναι αυτη;
    χαμογελο που χαρισε ολοψυχα!
    να εισαι καλα! χαρα μας να γειτονευουμε με σενα!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη γειτονιά...κρίμα που χάσαμε τον χάρτη για τον δρόμο :))))
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφα λογια και εικονες , ετσι για να θυνηθουμε τις παλιες μας γειτονιες και να αναπολησουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφο... ευχαριστούμε για την αφιέρωση!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφη γειτονιά!!!
    Δεν υπάρχουν τέτοιες πια...κρίμα...
    Ευχαριστούμε για την αφιέρωση!!!!!

    Πολλά φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου μπλογκογειτόνισσα.
    Σε προτιμάμε κεφάτη και τραγουδιστή.
    Για στείλε ένα τραγούδι να δούμε τι έμαθες από χθες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βάζω τα σπίρτα! Βάζεις τα τσιγάρα;

    Γεια χαρά σ' όλους τους μπλογκογείτονες!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα γετονόνισσα. ήρθα για μια καλησπερα και να δώ τί κάνεις .. αν εισαι καλά .. αν χρειάζεσαι τίποτα να μου πείς εδώ είμαστε.. τι γειτόνισσες είμαστε.. συνφωνώ με την γειτόνισσα BATTERFLY πιο πανω... φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω αλλάξει πολλές γειτονιές Joan ως εκ τούτου δεν έχω μάθει να δένομαι με τους ανθρώπους τις.
    Ζηλεύω φίλους και γνωστούς που έχουν σημείο αναφοράς την γειτονιά τους και παρότι δεν κατοικούν εκεί φροντίζουν να έχουν επαφή με τους ανθρώπους της.
    Λες η bloggoγειτονιά με τους bloggoφιλους της να είναι αυτή που θα καλύψει το κενό;
    Δεν νομίζω,γιατί καλή η bloggoγειτονιά,αλλά καλύτερη ακόμη η κουβεντούλα με φίλους που τους κοιτάς και σε κοιτάνε στα μάτια!


    Υ.γ
    Προετοιμάσου για καφέ!
    Μόλις μαζευτεί και η ξεχασμένη στην Νήσο Άνδρο Φλώρα,επιβάλλεται να γίνει η σύναξη!
    Όχι τίποτα άλλο,αλλά να συγκρίνουμε τις......μαυρίλες μας!
    χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανεμορφη αναρτηση γειτονοπουλα της ψυχης!ΦΙΛΑΚΙΑ-ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι ωραίος πίνακας είν' αυτός!!!
    Ωραία το σκέφτηκες να το αποτυπώσεις μ' αυτόν τον τρόπο!

    Α ρε Πέτρα! Θεά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στο πατρικό μου δεν είχα γειτονιά... Αλλά την εδώ-και-5-χρόνια-γειτονιά μου στο νέο μου σπίτι τη λατρεύω και δεν την αλλάζω με τ ί π ο τ α α α α :))))
    Όσο για την μπλογκογειτονιά.... τι όμορφη :))) καλύπτει λίγο τα κενά της αληθινής!
    Ωραίο το τραγουδάκι, ούτε κι αυτό το ήξερα! Πάντα μου μαθαίνεις νέα πράγματα και μ' αρέσειιιι :D
    Φιλάααααααακια πολλά!!!! :* :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νομίζω πως μας χάρισες μια πολύ όμορφη γειτονιά!!
    Σε ευχαριστούμε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μένω και εγώ σε αυτή τη γειτονιά , αφού έχω αλλάξει τόσες γειτονιές εντός και εκτός Ελλάδος, που μόνο στο πατρικό σπίτι στο χωριό νοιώθω οικεία!
    Φιλιά Τζόαν μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειτόνισσα μου τελείωσε η ζάχαρη...

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι να πω....
    εγω φυλλαδια δινω στους δρομους...

    Καληνυχτολουλουδοπαρεκαλεκυριακιεσυενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ για τη χαριτωμένη εικόνα και το τραγουδάκι.
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σήμερα τελειώνει η εβδομαδιαία αδειούλα μου (μίνι άδεια, βγάλε κάτι πυρετούς των παιδιών, κάτι ζημιές στο σπίτι..τι μίνι, τίποτα δεν έχει μείνει).
    Επιστρέφω στην αγαπημένη μπλογκογειτονιά, (περιστασιακή νοικάρισσα, εγώ, συνήθως καταληψίας, μαζί με κάτι άλλους "άστεγους" ) και βρίσκω στημένο γλέντι τρικούβερτο στην αυλή της... κατά καιρούς σπιτονοικοκυράς μου.
    Τι έγινε παιδιά; Το πρόλαβα το τσιμπούσι;
    Ε! Νοικοκυρά! Δεν πιστεύω να κρύβεσαι για να γλυτώσεις το κέρασμα!
    Ή μήπως περιμένεις να μαζευτούν κι άλλοι;
    Πολλά πολλά φιλιά.
    Έλα και χωρίς κέρασμα.
    :-D
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Που είσαι παιδί μου;
    Γιατί μας άφησες μόνους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τοκ,τοκ,τοκ!Καλε γειτονισσα,που εισαι;Μας λειπεις!Ομως,νασαι καλα και σε συγχωρουμε για την απουσια σου!ΦΙΛΑΚΙΑ-ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Που είσαι, βρε φιλενάδα; Εκεί που μας καλόμαθες να μας κερνάς κάθε μέρα το κάτι τις μας, εξαφανίζεσαι και δε λες κουβέντα; Έτσι κάνουν οι γείτονες;
    Πρόβαλε στο παραθύρι!
    http://www.youtube.com/watch?v=ZpAKUeSfvSA

    Καλή σου μέρα anyway! Ελπίζω να περνάς καλά!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφη γειτονιά και τραγούδι!!!!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρίσκω!!!!
    Καλή εβδομάδα! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπίζω μόνο να είναι για καλό...αυτό μόνο!!
    Δεν είναι ίδια η γειτονιά χωρίς εσένα!
    Φιλιά και σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς σας βρήκα... όμορφη και γλυκιά ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπομονη.
    Δεν μπορει.
    Θα ξαναρθεις
    για να μας....αποτελειωσεις....

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. που εισαι Πετρουλα;;;; σε περιμενουμε πως και πως!!!! ελα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. που εισαι αγαπημενηηηη;;;
    σε περιμενουμε!
    φιλι ντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μα νομιζα πως μενουμε στην ιδια γειτονια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πέτρα. Κανείς δεν πιστεύει ότι έριξες μαύρη πέτρα πίσω σου!
    Ως εκ τούτου, δηλώνω υπεύθυνα και εν επιγνώσει των συνεπειών του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως, την πεποίθησή μου ότι θα ξανάρθεις να... καθαρίσεις. (Διαφορετικά θα στείλουμε την Νικολούλη. Αυτό είναι απειλή!)
    Κι ΑΥΤΟ , προς επιβεβαίωση!
    Εν αναμονή, Φιλενάδα,
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θερμά ευχαριστώ στον φίλο Πέτρο και τον φίλο outelogos, για την συνδρομή τους....
      Άννα

      Διαγραφή
  36. ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΟΥ,
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ... ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΟΥΣ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΞΑΝΑΒΡΕΘΗΚΑΜΕ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλησπέρα Joan .
    και εμείς έχουμε επισκεφτεί αμέτρητες....blogoγειτονιές!!!
    σαν την δική σου αυλή δεν έχουμε βρει!!!!
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.