Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:


~ Ένα βιβλίο είναι ένας κήπος που μπορείς να κουβαλήσεις στην τσέπη σου (Αραβική παροιμία)

~ Ξέρεις ότι διάβασες ένα καλό βιβλίο όταν γυρνάς την τελευταία του σελίδα και αισθάνεσαι σαν να' χεις χάσει έναν φίλο (Ανώνυμος)

~ Πάντα φανταζόμουν τον Παράδεισο σαν ένα είδος βιβλιοθήκης (Χορχέ Λούις Μπόρχες)

~ Η ζωή είναι σύντομη για τα καλά βιβλία. Πρέπει να διαβάζουμε μόνο εξαιρετικά βιβλία (Τίμπορ Φίσερ)

~ Οι άνθρωποι μπορεί να χάσουν τις ζωές τους στις βιβλιοθήκες. Θα πρέπει να προειδοποιούνται (Σολ Μπέλοου)

~ Ίσως να είχαν δίκιο που έβαλαν την αγάπη στα βιβλία. Ίσως επειδή δεν θα μπορούσε να ζει πουθενά αλλού (Γουίλιαμ Φώλκνερ)

~ Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο, για αρκετές μέρες κουβαλούσα μαζί μου ένα αντίτυπο και του έριχνα συχνά κλεφτές ματιές για να βεβαιωθώ ότι το μελάνι δεν είχε ξεθωριάσει (Τζέιμς Μπάρρυ)

~ Αν έχεις έναν κήπο και μια βιβλιοθήκη, έχεις όλα όσα σου χρειάζονται (Κικέρων)

~ Υπάρχει πάντα σ' ένα βιβλίο -ακόμα και κακογραμμένο- μια φράση που χτυπά καταπρόσωπο τον αναγνώστη, σαν να περίμενε αυτόν μόνο (Κρίστιαν Μπόμπιν)

~ Το διάβασμα μας κάνει όλους μετανάστες. Μας παίρνει μακριά από τα σπίτια μας, αλλά το σπουδαιότερο, μας βρίσκει σπίτια παντού (Jean Rhys)

~ Ένα καλό βιβλίο δεν είναι αυτό που διαβάζουμε, αλλά αυτό που διαβάζει εμάς (W. H. Auden)

~ Ο κόσμος είναι φτιαγμένος για να καταλήξει σ' ένα ωραίο βιβλίο (Stefane Mallarme)

~ Τα βιβλία είναι τόσο χρήσιμα σε έναν ανόητο όσο ένας καθρέφτης σε έναν τυφλό (Τσανάκυα)

~ Ποτέ μην κρίνεις ένα βιβλίο από την ταινία του (J. W. Eagan)

~ Διάβαζε, ακόμα και τα παλιόχαρτα από τον δρόμο (Θερβάντες)

~ Ένα "λάθος" έκανε ο Σαμαράκης και το πληρώνουμε όλοι μας (Ανώνυμος)

~ Μπήκα μέσα στο βιβλιοπωλείο και ανέπνευσα εκείνο το άρωμα χαρτιού και μαγείας που, περιέργως, κανένας ποτέ δεν σκέφτηκε να εμφιαλώσει... (Carlos Rouiz Zafon)

~ Τα βιβλία που έχουμε ανάγκη είναι εκείνα που πέφτουν σαν το τσεκούρι στην παγωμένη θάλασσα της ψυχής μας... (Φράντς Κάφκα)

~ Ο πιο πιστός φίλος του ανθρώπου -εκτός του σκύλου!- είναι το βιβλίο. Διότι εντός...του σκύλου δεν μπορείς να διαβάσεις!!! (Γκράουτσο Μαρξ) 






"ο πιο πιστός φίλος του...βιβλίου"! 

16 σχόλια:

  1. Τεραστιο χομπυ...Που καθοριζει τη ζωη σου..Τη γνωση και την ευαισθησια..Τη θεση,την ταξη...Και τους φιλους του καθ ενος...
    Του εχω χαρισει πολλες ωρες...Και μου εχει χαρισει περισσοτερες αυτο...
    Ωρες αληθινης ομορφιας,που χανουν....
    Οσοι δεν διαβαζουν...!!

    Επισης καταπληκτικο ειναι...Να διαβαζουν πολλοι φιλοι,το ιδιο βιβλιο,και μετα να το συζητουνε,οπως συζηταμε μια..Ταινια...!!

    Θα εκπλαγειτε...Με τη διαφορα που θα εχει..Η επιδραση του βιβλιου...Στον καθ ενα ξεχωριστα...

    Αλλα και η συζητηση,του βιβλιου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην εποχή μας Μαχαίρη μου, το ιδανικό θα ήταν...πρώτα να ανοίγουμε αρκετοί κανά βιβλίο κι ύστερα αν μαζευτούμε τόσοι, που να μπορούμε και να κριτικάρουμε το ίδιο βιβλίο, αυτό θα ήταν "το τέλειο"...
      Την Καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Να πω άλλο ένα;;
    Το διάβασμα είναι η γυμναστική του μυαλού!
    Δεν ξέρω πως θα ζούσα χωρίς βιβλίο...

    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι μου θύμησες! Πρέπει να πάω κάποτε γυμναστήριο...

      "ΤΟ βιβλίο" είναι το παν κι όποιος δεν έχει ανοίξει κανένα, είναι άξιος της μοίρας του, τόσο μα τόσο πολύ μακριά νυχτωμένος...

      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  3. πρωτα απ'ολα για την προηγουμενη αναρτηση, ε νταξει, επιασες τη μεγαλη μου αγαπη!
    'πες πετρα που δεν σπαει.. δεν λιγοστευει η σιωπη με μια λεξη..'

    τωρα για τα βιβλια, τα εχω χωρισμενα σε κατηγοριες στο δωματιο: πολιτικα, λογοτεχνια, ποιηση, παραμυθια κλπ. πολλα τα διαβαζω ξανα και ξανα και μου κανει εντυπωση οτι σε αρκετα αυτα καθε φορα βρισκω κατι που μου ειχε διαφυγει την προηγουμενη στο νοημα. οταν παω να αγορασω βιβλια, ξερεις, ειναι σαν να πιανεις εναν διαφορετικο κοσμο με καθενα απ αυτα!
    φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως είπα..."Petra"!...Το είδες! Ok;!

      Εγώ πάλι τα βιβλία μου τα έχω ανακατεμένα (όχι ανά κατηγορία εννοώ),σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη και δεν τα χορταίνω να τα κοιτάζω(αφού τα έχω διαβάσει πρώτα βεβαίως-βεβαίως!)
      Φιλάκια μικρούλι!

      Διαγραφή
  4. Ο Κικέρων είπε κάποτε ότι "αν έχεις έναν κήπο και μια βιβλιοθήκη, έχεις όλα όσα σου χρειάζονται", αλλά ξέχασε μερικά βασικά πράγματα, και η xristin είναι υποχρεωμένη να τα συμπληρώσει,και έτσι λοιπόν "αν έχεις έναν κήπο, μια βιβλιοθήκη, τηλεόραση LCD….50 ιντσών, iPhone 5,μια Μερσεντέ MERCEDES-BENZ C-CLASS C300 LUXURY AWD 4DR 4MATIC SEDA ,βίλα στην Εκάλη, εξοχικό στην….Άνδρο, και μερικά άλλα άκρως απαραίτητα για την πεζή καθημερινότητα......έχεις όλα όσα σου χρειάζονται!
    Έτσι για να σκάσει το χειλάκι μας!
    Δεν σε προλαβαίνω με τις αναρτήσεις σου παιδάκι μου!
    Μας προέκυψες υπερπαραγωγική και θα βάλω από αύριο το ξυπνητήρι να με ξυπνάει από τις…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ παιδί μου χαραμίζεσαι, δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί!!!

      Αλλά θα σε μαλώσω!(συμπληρώνοντας!) "...κι έναν..."Ματέο" εννοείται"! Χαχα!

      Βάλε ξυπνητήρι στο μεταξύ! Ετοιμάζω ανάρτηση!

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε το αφιέρωμά σου στο βιβλίο...
    Το κακό είναι ότι το βιβλίο μπορείς να το ρουφήξεις τόσο γρήγορα ....
    όταν είναι καλό που δεν συμφέρει οικονομικά να αγοράζεις όσα βιβλία μπορείς να ρουφήξεις.
    Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δώρα βιβλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου, τώρα τελευταία υπάρχουν και τα Παζάρια Βιβλίου. Στο κέντρο της πόλης ξεκινάει πάλι αυτές τις μέρες ένα τέτοιο Παζάρι. Ψάξε στο ίντερνετ, το διαφημίζουν ήδη παντού. Εγώ πήγα στο προ-προηγούμενο και σε πληροφορώ πως, με 22 ευρώ αγόρασα 6 βιβλία!!! Κι έτσι μετά πήγα και στο...προηγούμενο! Μην το χάσεις, συμφέρει, απλά έχει βιβλία που έχουν εκδοθεί μέχρι πριν από 5 χρόνια, αλλά δεν μας νοιάζει καθόλου! Κι έχει πολύ καλές τιμές σε κλασικά μυθιστορήματα, σε λευκώματα και...γενικώς! Άντε! Κι άμα πας, περιμένω εντυπώσεις!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Θα το ψάξω.

      Διαγραφή
    3. Τρέχα ψώνιζε κι αν θες μετά πες μου τι αγόρασες να ανταλλάξουμε απόψεις!

      Διαγραφή
  6. Τι να πεις για το βιβλιο;ο,τι πολυτιμοτερο μετα τον ανθρωπο,η απαντοχη μας,το σπιρτο του μυαλου μας,η δυναμη μας απεναντι στη χαυνωση.. ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Η δύναμη μας απέναντι στη χαύνωση"...
    Σιγά μην σου ξαναπώ εγώ να κάνεις blog, μετά από αυτά που τράβηξα (και τραβάω μες την ασχετία μου!).
    Απλά, θα ΑΞΙΖΕ πολύ τον κόπο να γράφεις συχνότερα (και "ογκοδέστερα") αυτά που μπορείς να εκφράζεις με τόση ευκολία και είναι πάντα ιδιαίτερα!
    Φιλάκια ΒΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χίλια μπράβο που κάθισες και μάζεψες όλο αυτό το υλικό!
    Έχω κάνει κι εγώ αφιέρωμα στο βιβλίο στο παρελθόν.
    Τόσο μικρούτσικο μπροστά στο δικό σου!
    Είμαι το αντίθετό σου αχαχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για "τα βιβλία" ότι και να γράψεις πάντα θα είναι λίγο
      κι όσα και να διαβάσεις, επίσης...
      Φιλάκια καλό μου!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.